Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Борчанац":38khm1l4 je napisao(la):
Бекс је исто добио и велике похвале (и од мене наравно) када нас је све фасцинирао одржавањем аутобуса. То је био један од лепших примера залагања.
S tim da su svi (li bar vecina) mislili da je on vozac koji odrzava svoj bus, i na konto toga delili pluseve kad ono medjutim.. :mrgreen:
 
Ja sam znao da nije vozac.Becks nije vozac ali kao da jeste vozac :D .On je bas lepo sredio GB448 po pitanju odrzavanja a to ne radi skoro ni jedan vozac osim par njih gde spada i taj sto Somi rece sto vozi GB157 :)
 
Pa ja nebi mogao da pomognem da posada nije radna,kabina je uvek čista. Putnički salon se ne čisti jer nemamo više sredstava za skidanje grafita. Čekamo da ovi za to plaćeni odrade svoju platu i oni nešto očiste.
 
Bitno je da si dosta toga odradio nek se malo i ovi iz odrzavanja u Zemunu pokazu.GB438 ko da ga je poplava izbacila pregradna stakla prljava vide se tragovi lepka kod zadnjih vrata sedista pozadi takodje malo ja ne znam ciste li oni buseve ili ne.Ispade Karaburma bolja :shock: :|
 
MAN

Znamo svi mi ovde da bukvalno postovanje propisa donosi vecu stetu od koristi, znamo gde zivimo. Siguran sam da niko to ni ne trazi.

Primera radi, licno nikada nisam prijavio vozaca sto nije stao na stanicu na kojoj nema nikoga da udje niti da izadje. Pa zasto bi stao? A pravilnik kaze da mora. E pa ne mora, zasto bi gubio 30 sekundi na turi. A ima ljudi koji to prijavljuju.

Ali za pogresan smer na displeju bih delio i otkaze. Zasto pobogu, pa to je naizgled banalan prekrsaj.... ali nije. Desilo mi se par puta da sam koristio linije koje ne znam napamet (niti sam duzan da ih znam) i usao sam prateci displej i zavrsio naravno, na suprotnoj strani grada, i naravno, zakasnio tamo gde sam trebao biti. Ja nisam zakasnio na nesto od presudne vaznosti, ali neko mozda jeste za razgovor za posao recimo, ili na bitan privatni sastanak. Pogresan displej moze nekome upropastiti zivot.

Pomenuto ukljucivanje iz nise u saobracaj nazalost mora na bezobrazluk, jer niko nece pustiti bus. Takvo secenje saobracaja takodje nikada ne bih prijavio. Licno, kada vozim kola, uvek pustam bus, sem u slucajevima kada znam da sledecih x kilometara nema uvucene nise (kao na Smederevcu kroz Kaludjericu recimo).
 
МАН, ако си пре неки дан возио 1284, видео сам те. :)

А што се тиче бахатости, за то нема оправдања. Пре неки дан ме је возио неки лудак у 1333. Ако му је то редован возач, ја заиста не знам како је бус у релативно добром стању. Човек је летео чак и преко рампе за укључење на мост, а о Газели да не причам. Притом је контролорка стајала у такозваном возачевом простору (мада је то сада мање-више редовна појава у већини аутобуса).
Такође сам летос остао шокиран када сам видео како 1312 са 50-60 на сат улеће у кривину из Николаја Остовског у Главну. Које је оправдање за то? Мала плата?
Да не помињем како 90% возача куца поруке (не разговара, већ куца поруке) у Улици шпанских бораца при искључењу за гаражу. Вероватно се договарају шта ће после смене. Па договорићу им ја једном патролу на раскрсници са Трећим булеваром, па нек онда куцају поруке.

Што се тиче дисплеја, слажем се са СТФ да то може да доведе човека у забуну. Мене или неког ко прати тешко, јер знамо већину линија, али што је просечан путник дужан да зна да аутобус иде у Браће Јерковић, ако пише Дорћол? Нарочито је незгодно кад је реч о вијугавим линијама као што су 45 или 82 у НБГ или 27 и 27Е у Миријеву. Ја и даље не знам где треба да чекам за центар, а где за окретницу, тако да сам једном завршио у Миријеву 4 уместо на Богословији. И ако се жмури за те такозване ситне прекршаје, никад се неће решити ни они озбиљнији. Ево 898 је више од месец дана возио без гаражног броја позади. Јесте ситница, али је против закона и решава се за пет минута. А њима је требало оволико.
 
Treba da se cuje i glas vozaca na ovoj temi , ali kada bi znali sta je potrebno , to bi vec davno uradili u svojoj firmi :p
stoga neka ostanu na temi autobusa , jer postoje i druge sluzbe u okviru firme koja treba da se modernizuje
a ovde nisu ni spomenute, rasprava samo o odelenju vozaca, je besmislena
Sta bi oni vozili kada bi bilo koj ,,sraf,,u sistemu zatajio ?
Na primer nabavka ulja , sedista, odel. racunovodstva itd . . .
Upravo ta odelenja verovatno zbog glomaznosti i zatarelosti vuku na dole celu firmu
a ovde slabo da je iko tako nesto pomenuo

Kada bi policija i inspekcija radila svoj posao tretirajuci ravnopravno i ucesnike iz javnog prevoza putnika-
zavela bi red za 15 dana ali gleda kroz prste jer niti su vozaci uzrok niti resenje :grand:
GSB tone i sve nas vuce na dole i cedi budjet od cega samo muljazimi imaju vajde
 
Govoriš o policiji i inspekciji, pa oni ni u svom "dvorištu nisu čisti"!
P.S. Ime firme je "GSP",(Gradsko Saobraćajno Preduzeće) Beograd.
 
Za ovo, sto kazes ti bi delio otkaze za displej, za to se ne slazem, jer kako bi se osecao da ti prodjes na zuto, i neko kaze za ovo dozivotno oduzimanje dozvole?
Svakom se desi da zaboravi, pogresi. Ja koji redovno menjam smer, i vodim racuna o tome, bar 1 puta u 2 dana uhvatim sebe da nisam promenio smer. Najteze je bilo na zadnjoj seriji M-a, gde je displej van dohvata sem ako ne ustanes sa sedista, plus sto Novatronic svakih par minuta/sekundi ucitava nesto, pa mi s edesi bezbroj puta, da na okretnici pritisnem promena smera, i izadje ucitavam, ja nastavim i kasnije primetim da nije promenio, potom opet u voznji ustanem sa sedista i pritisnem, kad gle cuda, on opet potrefi se u tom trenutku ucitava neke podatke zvezdice tarabe neke brojeve izlistva, pise podaci zapisani, ali ne promeni.

Kod Solarisa je pristupacno, i ok, ali toliko savremena elektronika, i da nije uradjena sa Bus Minusom, da se poveze da kako on menja, menja i displej.
E sad, to sto si ti otisao u pogresni deo grada, nisi jedini, i ja sam na 65 omasio zbog displeja, ali sta cemo sa vecinom vozila koji nemaju displej, ili do pre par god kad ni jedan nije imao? Kako su onda ljudi preziveli? Po meni, displej jeste bitan faktor, ali ne toliko da se nekome daje otkaz. Postoje kazne, i dosta vozaca je kaznjeno zbog toga, te su isti pribegli upisivanju samo linije na BUSE sistemima, dok za smer nisu nista upisivali, i svi zadovoljni. Kod Novatronika to nije moguce, mnogo je lakse, ali i to ima svoje mane, no necemo sad o tome.
 
Fora je sto displej vlo lako i jeftino moze da se spoji sa pus plusom ali su lijenstine predlagano je vise puta
 
Jesi ti raspoložen da uštediš gradu par hiljada eura i uradiš softwer koji bi spojio dve odvojene konzole, sa dva softwera različite namene i sa različitom strukturom. Takve softwere rade timovi ljudi mesecima, cena je od 10.000€ pa na gore.
 
Ja sam pricao sa ljudima iz novotronika cak su nam dali displej na koriscenje ,takodje sa ljudima iz bus plusa i znam o cemu govorim i posredi je cista inertnost i ljenost
 
Sad ne treba razmisljati o takvom povezivanju, bile bi bacene pare jer je Busplus ionako klimav, sve vise se lobira o njegovom izbacvanju. A Grad ionako trosi nase pare menjanjem aparata za nove, "izdrzljivije".
 
Sad ćeš ti meni da pričaš o struci?
To je visoka tehnologija, ne spoj 2 kabla. 2 potpuno različita softwera pokreću te konzole, bez trećeg, tzv. "bridge" softwer, povezivač ta 2 posebna softwera mora da se radi iznova. Ako budemo stigli iskoristićemo poziv Novaka Krstića (ako si pričao sa nt, znaš ko je) i otićemo u NS, u posetu firmi Novatronic pa ću ti uz slike pojasniti ovu temu. Svako dobro ;)
 
stf":160ajw9m je napisao(la):
MAN

Znamo svi mi ovde da bukvalno postovanje propisa donosi vecu stetu od koristi, znamo gde zivimo. Siguran sam da niko to ni ne trazi.

Primera radi, licno nikada nisam prijavio vozaca sto nije stao na stanicu na kojoj nema nikoga da udje niti da izadje. Pa zasto bi stao? A pravilnik kaze da mora. E pa ne mora, zasto bi gubio 30 sekundi na turi. A ima ljudi koji to prijavljuju.

Ali za pogresan smer na displeju bih delio i otkaze. Zasto pobogu, pa to je naizgled banalan prekrsaj.... ali nije. Desilo mi se par puta da sam koristio linije koje ne znam napamet (niti sam duzan da ih znam) i usao sam prateci displej i zavrsio naravno, na suprotnoj strani grada, i naravno, zakasnio tamo gde sam trebao biti. Ja nisam zakasnio na nesto od presudne vaznosti, ali neko mozda jeste za razgovor za posao recimo, ili na bitan privatni sastanak. Pogresan displej moze nekome upropastiti zivot.

Pomenuto ukljucivanje iz nise u saobracaj nazalost mora na bezobrazluk, jer niko nece pustiti bus. Takvo secenje saobracaja takodje nikada ne bih prijavio. Licno, kada vozim kola, uvek pustam bus, sem u slucajevima kada znam da sledecih x kilometara nema uvucene nise (kao na Smederevcu kroz Kaludjericu recimo).


Пар пута си помињао дисплеј, значи слаба тачка :) поштујем.
Мени правац никада није био проблем. Али сам зато безброј пута остао на станици за живота, само зато што неко није хтео да стане. На Зр. путу, кад сам увече на слабо прометној станици, готово рутина, само испрате погледом. Никада нисам пријављивао то... пожалио сам се овде једном, на једну ситуацију на Батајничком друму скоро. А колегијалност превозника је одмах убацила неколико вртешки у причу, и са коначним закључком, да не мора да се стаје на станицу обесмислили су покушај да укажем колико то није уреду. А некад минут значи...
Волео бих да возачи исправе ту навику, само не верујем, пре ће ГСБ нестати. Или стално цинкарење као у Швајцарској, мада, тешко да неко може овде да награбуси због кршења прописа.
Ако не може да се стигне, не може. Ако аутобус није исправан, искључи га, то је одговорно. Пријављуј кварове, проблеме и временом ће одговорност прећи на више нивое. Због честих проблема ће и њих неко да прозове, створиће се барем притисак. Али од прописа не може да се свесно одступа, то никуда не води, возач не би смео да доноси такве процене.
 
Pazi Borcanac, STF je lepo napisao kad nema nikoga na stanici, to sto te je on video i produzio je samo bezobrazluk vozaca... Konkretno meni je otkaz zbog pravca na displeju malo preostra mera, valjda zato sto mi je orijentacija dobra :D
Prolazak na crveno, ne propustanje pesaka na pesackom, prekoracenje brzine, bahata voznja, upotreba mobilnog telefona, to su po meni prekrsaji za koje bi trebalo vozac da ostane bez posla, dok bi istu meru primenio i na osobi koja iz garaze pusti neispravno vozilo.
 
Ма да али видиш да је то алиби. Ако га неко позове на одговорност, зашто је оставио путника, може да се вади да никога није било. Па ти хајде докажи. Овако стаје свуда, систем то очита и сви задовољни ( то јест нико оштећен ) 8)
 
Bas zato postoje kamere na vozilima, i posle prijave, sledi provera, ako je tako, kazna sledi, ako nije...
Ne postoje dzaba STOP tasteri u vozilima, nema potrebe habati kocnice, motor, kociti, kretati ako na stajalistu nema nikoga da udje, ili izadje iz vozila.
Bar bi tako trebalo da bude u toriji, ali nesto teorija, i prakasa, u Srbiji nikako ne idu zajedno :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
MAN":2khv7bu9 je napisao(la):
Ne postoje dzaba STOP tasteri u vozilima, nema potrebe habati kocnice, motor, kociti, kretati ako na stajalistu nema nikoga da udje, ili izadje iz vozila.

Samo još i kada bi imali dugme koje može da se pritisne , a ne samo masku. :grand:
 
Beks 89 evo ti citat sa druge teme oko povezivanja displeja i bus plusa aparata i ispisivanju stanica na unutrasnjem displeju nadam se da ce i najva zvucna ici kao u novim tramvajima jer je to moguce u solarisima imaju zvucnike
Александар":pyv702kq je napisao(la):
Ta ideja ispisa sledeće stanice na unutrašnjem led-dot displeju u autobusima bi trebala biti uskoro realizovana.
 
То звучници у Соларисима би се могли користити за поштање неке музике. Ако може у Грчкој, што не би могло и овде?
 
Ne bih ja muziku. Ko zna sta bi pustali, nemaju svi isti ukus. Zamisli da neko pusti narodnjake, drugi zabavnu, treci stranu, itd.
 
direktor":2uqtpgsw je napisao(la):
Beks 89 evo ti citat sa druge teme oko povezivanja displeja i bus plusa aparata i ispisivanju stanica na unutrasnjem displeju nadam se da ce i najva zvucna ici kao u novim tramvajima jer je to moguce u solarisima imaju zvucnike
Александар":2uqtpgsw je napisao(la):
Ta ideja ispisa sledeće stanice na unutrašnjem led-dot displeju u autobusima bi trebala biti uskoro realizovana.

Aman čoveče, nemoj da me učiš kad ni sam ne znaš. Da bi objedinio dva softwera, potreban je treći. Ja ne govorim da nije moguće, već da to košta puno i da je komplikovano. Jeftinije je nadograditi NovaBus softver displeja, nego praviti treći softwer da poveže već postojeća 2. Ili ćeš da me nabediš da bolje znaš moju struku od mene?
Uskoro nije vremenski rok!
 
Posto kupio po to prodao vidim da si ti multidisciplinaran strucnjak nadam se da ce se ALeksandasr javiti sa novim informacijama
 
Vrh