Za ovo, sto kazes ti bi delio otkaze za displej, za to se ne slazem, jer kako bi se osecao da ti prodjes na zuto, i neko kaze za ovo dozivotno oduzimanje dozvole?
Svakom se desi da zaboravi, pogresi. Ja koji redovno menjam smer, i vodim racuna o tome, bar 1 puta u 2 dana uhvatim sebe da nisam promenio smer. Najteze je bilo na zadnjoj seriji M-a, gde je displej van dohvata sem ako ne ustanes sa sedista, plus sto Novatronic svakih par minuta/sekundi ucitava nesto, pa mi s edesi bezbroj puta, da na okretnici pritisnem promena smera, i izadje ucitavam, ja nastavim i kasnije primetim da nije promenio, potom opet u voznji ustanem sa sedista i pritisnem, kad gle cuda, on opet potrefi se u tom trenutku ucitava neke podatke zvezdice tarabe neke brojeve izlistva, pise podaci zapisani, ali ne promeni.
Kod Solarisa je pristupacno, i ok, ali toliko savremena elektronika, i da nije uradjena sa Bus Minusom, da se poveze da kako on menja, menja i displej.
E sad, to sto si ti otisao u pogresni deo grada, nisi jedini, i ja sam na 65 omasio zbog displeja, ali sta cemo sa vecinom vozila koji nemaju displej, ili do pre par god kad ni jedan nije imao? Kako su onda ljudi preziveli? Po meni, displej jeste bitan faktor, ali ne toliko da se nekome daje otkaz. Postoje kazne, i dosta vozaca je kaznjeno zbog toga, te su isti pribegli upisivanju samo linije na BUSE sistemima, dok za smer nisu nista upisivali, i svi zadovoljni. Kod Novatronika to nije moguce, mnogo je lakse, ali i to ima svoje mane, no necemo sad o tome.