Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Према UN броју то је материја опасна по животну средину, тј. опасан отпад. Ништа конкретније не одређује. Могуће да се из Прахова превозе опасне материје на уништавање или у Прахово, ако је Еликсир завршио своје постројење за уништавање опасног отпада.

Verovatno da je to u pitanju, teret se prevozi za Prahovo, iskreno mene je najviše iznenadilo da se ovakav otpad prevozi u kolima Regs-z..:)
 
Stanje pruga se vrlo dobro zna, a ne mozes vanredno popraviti 2000 km pruga. Ovde je više problem nedostatka osoblja, mehanizacije i novca za redovno održavanje. Uostalom, postoje službe koje se bave proverom i održavanjem infrastrukture, a to svakako nije ministar. On tu jedino može da utiče da ti ljudi dobiju adekvatnu opremu i da ih ima dovoljno.
Истина,али могао је барем да се огласи поводом хаварије и да је не прећуткује.
 
Nakon godinu dana pauze, na sajtu VagonWeb-a se mogu opet videti svi vozovi na teritoriji Srbije za trenutni važeći red vožnje 22/23..

Link ----> https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=SV&rok=2023

Imate i opciju da sami ubacite sastav voza koji ste videli, pa možete probati (meni nešto nije išlo:p)

Za one koji ne znaju, na sajtu možete da vidite vozove iz prošlosti kao i njihov sastav ili broj, nema ponekad za sve, ali za one najbitnije ima..;)

Na primer:

Brzi Voz Beograd-Zaječar- Prahovo Pristanište:

Снимак екрана (588).png
 
Poslednja izmena:
Nakon godinu dana pauze, na sajtu VagonWeb-a se mogu opet videti svi vozovi na teritoriji Srbije za trenutni važeći red vožnje 22/23..

Link ----> https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=SV&rok=2023

Imate i opciju da sami ubacite sastav voza koji ste videli, pa možete probati (meni nešto nije išlo:p)

Za one koji ne znaju, na sajtu možete da vidite vozove iz prošlosti kao i njihov sastav ili broj, nema ponekad za sve, ali za one najbitnije ima..;)

Na primer:

Brzi Voz Beograd-Zaječar- Prahovo Pristanište:

Pogledajte prilog 153111

Neprežaljeni
:cry::cry::cry::cry::cry:

neprezaljenid.jpg
 
Danas se ređaju samo dobre vesti za železnicu, vest sa Vesićevog IG.
Obnavljaju se sledeći pravci uz pomoć EU (isčekuje se potpisivanje ugovora):
1) Beograd-Pančevo-Vršac
2) Beograd-Zrenjanin-Kikinda
3) Vrbas-Sombor
4) spominje se Bosut i granica sa BiH (prvi spominjanje)
5) Kraljevo-Kosovo i Metohija

Ovo za Bosut je jako interesantno jer bi značilo povezivanje Bijeljine sa železničkom mrežom Srbije
 
Ovde je više problem nedostatka osoblja, mehanizacije i novca za redovno održavanje.

Чекај, зар си реалан да у тренутку док се гради пруга од више милијарди евра кажеш да нема новца за одржавање? То је као да имаш новца да саградиш вилу, а немаш новца да у њу уведеш струју и воду...Има новца, само је ствар приоритета, а приоритет су фотеље и џепови, као и увек што је било у овој земљи.
 

Али famuos train connection...:ROFLMAO:

По чему ли је фејмес, да ми је знати?

Надам се да се овај састанак неће завршити као недавни састанак представника ЖФБиХ, ЖРС и ХЖ у Бањалуци, када су након лепо наплаћених дневница за путовање заједнички закључили да нема економске рачунице и мирно се разишли пуних стомака и џепова.
 
Utisak o železničkoj stanici Beška. Parking je mali i nema dovoljno mesta, a pristupni put stanici sa obe strane ima parkirana vozila.
 
Nakon godinu dana pauze, na sajtu VagonWeb-a se mogu opet videti svi vozovi na teritoriji Srbije za trenutni važeći red vožnje 22/23..

Link ----> https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=SV&rok=2023

Imate i opciju da sami ubacite sastav voza koji ste videli, pa možete probati (meni nešto nije išlo:p)

Za one koji ne znaju, na sajtu možete da vidite vozove iz prošlosti kao i njihov sastav ili broj, nema ponekad za sve, ali za one najbitnije ima..;)

Na primer:

Brzi Voz Beograd-Zaječar- Prahovo Pristanište:

Pogledajte prilog 153111
1989. Prosečan voZ između dva mesta za koja nisam ni znao da imaju prugu, ima 10 vagona
 
Чекај, зар си реалан да у тренутку док се гради пруга од више милијарди евра кажеш да нема новца за одржавање? То је као да имаш новца да саградиш вилу, а немаш новца да у њу уведеш струју и воду...
Fantastičan opis Srbije u poslednjih oko 40 godina.
Nisi svestan koliko takvih vila postoji u istočnoj Srbiji. U državnom sektoru je isto.

Има новца, само је ствар приоритета, а приоритет су фотеље и џепови, као и увек што је било у овој земљи.
Nema realnog novca, samo krediti i ostali tipovi zaduživanja. Živimo na račun naše dece.
 
Danas se ređaju samo dobre vesti za železnicu, vest sa Vesićevog IG.
Obnavljaju se sledeći pravci uz pomoć EU (isčekuje se potpisivanje ugovora):
1) Beograd-Pančevo-Vršac
2) Beograd-Zrenjanin-Kikinda
3) Vrbas-Sombor
4) spominje se Bosut i granica sa BiH (prvi spominjanje)
5) Kraljevo-Kosovo i Metohija

Ovo za Bosut je jako interesantno jer bi značilo povezivanje Bijeljine sa železničkom mrežom Srbije

Чекају милијарде на граници, ту су на Хоргошу, само да потпишемо.
 
Чекај, зар си реалан да у тренутку док се гради пруга од више милијарди евра кажеш да нема новца за одржавање? То је као да имаш новца да саградиш вилу, а немаш новца да у њу уведеш струју и воду...Има новца, само је ствар приоритета, а приоритет су фотеље и џепови, као и увек што је било у овој земљи.
A evo moje kontra pitanje. Ako ima toliko novca za održavanje što mnoge regionalne pa i magistralne pruge po Srbiji se ne održavaju. Bukvalno se prepuštaju vremenu, ništa se ne takne jer će "uskoro u modernizaciju". Isto tako je bilo i sa Novi Beograd-Batajnica pre rekonstrukcije gde je brzina smanjivana i smanjivana jer se znalo da će modernizacija uskoro.
 
Danas se ređaju samo dobre vesti za železnicu, vest sa Vesićevog IG.
Obnavljaju se sledeći pravci uz pomoć EU (isčekuje se potpisivanje ugovora):
1) Beograd-Pančevo-Vršac
2) Beograd-Zrenjanin-Kikinda
3) Vrbas-Sombor
4) spominje se Bosut i granica sa BiH (prvi spominjanje)
5) Kraljevo-Kosovo i Metohija

Ovo za Bosut je jako interesantno jer bi značilo povezivanje Bijeljine sa železničkom mrežom Srbije

Beograd-Zrenjanin-Kikinda bi trebalo ozbiljno preprojektovati jer postojeca pruga mnogo krivuda, moze cela ta trasa da se skrati za dosta kilometara.
 
Nema realnog novca, samo krediti i ostali tipovi zaduživanja. Živimo na račun naše dece.

Jaсно. Мислио сам у смислу да се узима кредит за погрешне ствари и у непотребно превеликим износима.

A evo moje kontra pitanje. Ako ima toliko novca za održavanje što mnoge regionalne pa i magistralne pruge po Srbiji se ne održavaju. Bukvalno se prepuštaju vremenu, ništa se ne takne jer će "uskoro u modernizaciju". Isto tako je bilo i sa Novi Beograd-Batajnica pre rekonstrukcije gde je brzina smanjivana i smanjivana jer se znalo da će modernizacija uskoro.

Новац је новац. Не пише на новчаници да је за одржавање или моденизацију. Не пише на новчаници да са њом мораш да купиш бунду, већ можеш да купиш и хлеб. На теби је избор. Е, ови наши су узели да купују бунде док немају 'леба да једу, у железничком смислу. Друга ствар, ако модернизујеш пруге, не можеш да немаш новца за одржавање. Пруге се одржавају увек и свуда, без обзира на њихову старост. Тј. тако би требало да буде, али код нас није. На деоници Нови Београд - Батајница пре увођења БГ воза одрађен био лаки ремонт, где је брзина подигнута на 100 км/ч, затим је после пар година смањена на 80 км/ч, што и није утицало на укупно возно време значајно. Кад су БГ возови ишли 100 км/ч, често су стизали пар минута пре времена. Није ту нешто брзина нешто много смањивана. После је смањена на 50 км/ч на целој деоници од Прокопа до Старе Пазове, због радова на суседном колосеку, ради безбедности, а не због стања колосека. Дакле, није тачно да се пруге не одржавају због тога што им ускоро следи модернизација. Пруге се не одржавају због јавашлука, непрофесионалности, ухлеба, одсуства стратегије, лоше организације итд, тј. генерално целокупног стања на железници које је најгоре у историји железница у Србији.
 
Beograd-Zrenjanin-Kikinda bi trebalo ozbiljno preprojektovati jer postojeca pruga mnogo krivuda, moze cela ta trasa da se skrati za dosta kilometara.
Verujem i da oće, BG-NS-SU iako je građena zbog tereta će imati dugoročno problem sa puštanjem tereta zbog putničkih. Potrebna je alternativa. Pančevo-Zrenjanin-Senta-Subotica može to biti. Namerno kažem Pančevo jer bi dugoročno mogla da se izgradi pruga Smederevo-Pančevo i sav teret terati na tu stranu, bez ulaženja u BGčvor.
 
Vrh