Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Radi srednji eskalator na Vuku
20230126_173032.jpg


Sad sam išao vozom do Valjeva u nazad, oba bila sjajno popunjena za sred radnog dana. za 711 takođe mnogo ljudi bilo na peronu. BG voz trenutno prepun da sam jedva ušao na Beograd Centru
20230126_172421.jpg
 
problem je Stara Pazova-Novi Sad jer ima 2 koloseka, tu ćemo sigurno dugoročbo imati voz na 30 minuta za BG (iako mislim da će biti i više), voz za Šid/Bijeljinu/Šabac (nešto od toga). IC 2x na sat

Шта je ту проблем? Да имаш 8 возова по смеру по сату, што је питање хоће ли икад бити, и даље имаш простора за 4 теретна воза по смеру по сату. Шта ће ти више? Погледај рецимо графиконе двоколосечних пруга у околини Будимпеште рецимо, где и нема ЕТCS, имаш на сајту мађарске инфре, погледај колико возова има. А те пруге су по пропусној моћи и нивоу сигнализације лошије од деонице Стара Пазова - Нови Сад. Опет кажем - правиш проблем тамо где га нема. А неке горуће проблеме нико не спомиње.
 
Шта je ту проблем? Да имаш 8 возова по смеру по сату, што је питање хоће ли икад бити, и даље имаш простора за 4 теретна воза по смеру по сату. Шта ће ти више? Погледај рецимо графиконе двоколосечних пруга у околини Будимпеште рецимо, где и нема ЕТCS, имаш на сајту мађарске инфре, погледај колико возова има. А те пруге су по пропусној моћи и нивоу сигнализације лошије од деонице Стара Пазова - Нови Сад. Опет кажем - правиш проблем тамо где га нема. А неке горуће проблеме нико не спомиње.
A koji su to goruću problemi po tebi kad ih već spominješ tolko
 
A koji su to goruću problemi po tebi kad ih već spominješ tolko

Катастрофална организација, катастрофално одржавање возних средстава, катастрофално стање возних средстава, катастрофално одржавање пруга, катастрофално стање пруга, катастрофалан однос према корисницима услуга, катастрофалан ред вожње, катастрофална реализација катастрофалног реда вожње, просечне зараде запослених дебело испод републичког просека.
 
Катастрофална организација, катастрофално одржавање возних средстава, катастрофално стање возних средстава, катастрофално одржавање пруга, катастрофално стање пруга, катастрофалан однос према корисницима услуга, катастрофалан ред вожње, катастрофална реализација катастрофалног реда вожње, просечне зараде запослених дебело испод републичког просека.
Eto, na istoj smo stranici.
 
Šta bi sa prugom izmedju Požarevca i BG?
Kako to napreduje?
Jajinci - Mala Krsna

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Hajde pogledajte obećanja ministra na nivou Beograda, pa uporedite šta je obećano a šta je urađeno. Niko ne može da spori da on ima jak PR i poneku racionalnu ideju, ali mimo toga ne vidim neke rezultate.

 
Споља гладан а унутра јадац. Једно је шта хоћеш (кажеш да хоћеш) да урадиш, а друге шта си урадио (тј шта Сони стању). Из неког разлога народ оцењује политичаре пл обећањима а не по резултатима
 
Šta bi sa prugom izmedju Požarevca i BG?
Kako to napreduje?
Jajinci - Mala Krsna

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk

Као завршено, иду теретни возови, а уствари не ради сигнализација, повремено се јављају лагане вожње, скретање ка Раковици не функционише, него сви возови морају ка Макишу.
 
Ne znam koja je brzina na mestu ovog incidenta ali je očigledno je da svaka pruga kojoj je brzina spuštena ispod 50 zapravo nije bezbedna za saobraćaj ali to niko neće da prizna. Najviše iskliznuća se upravo tu i dešava.

Pogledajte pragove na takvim deonicama, truli kao mokra iverica, šrafovi stoje za ukras, negde je šina bukvalno u vazduhu, drvo je skroz istrulilo. Ako trenutno nema uslova za kompletnu rekonstrukciju, bar se pragovi mogu menjati.
 
Brzina kroz stanicu Zaječar je 20 km/h, četvrti kolosek i nije u lošem stanju u odnosu na neke druge...

Elem, jutros nisu davali da se išta fotografiše, bilo je i policije...
Posle ću opet do stanice da probam makar telefonom da zabeležim mesto nezgode..
 
Samo da ne krenu i putnički vozovi ovako da izleću sa šina...
Neće, ali može da se desi, kao kod Jagodine pre neku godinu da iskoče cisterne na jednom koloseku a da naiđe putnički u suprotnom.
Na sreću, mimoišli su se neposredno pre događaja.

Indikativno je da iskaču isključivo cisterne.
 
Od 1.2. se ukida peomo period za REx i IC vozove na Beograd-Novi Sad i uvodi redovna cena po tarifniku. Cena za IC u jednom smeru je 603 din, povratna sa 20% popusta. Sa SRB plus u aplikaciji je 435 što je ista cena kao i sad
 
Predpostavljma da teretni češće iskaču zbog veće mase. Jedno vreme su i putnički često iskakali od Užica do Stapara pa su to "sredili". Sredili, usporili kako god....
 
Danas se ređaju samo dobre vesti za železnicu, vest sa Vesićevog IG.
Obnavljaju se sledeći pravci uz pomoć EU (isčekuje se potpisivanje ugovora):
1) Beograd-Pančevo-Vršac
2) Beograd-Zrenjanin-Kikinda
3) Vrbas-Sombor
4) spominje se Bosut i granica sa BiH (prvi spominjanje)
5) Kraljevo-Kosovo i Metohija

Ovo za Bosut je jako interesantno jer bi značilo povezivanje Bijeljine sa železničkom mrežom Srbije
Gdje nadje Bosut? Bosut i nije na pruzi. :)
 
Gdje nadje Bosut? Bosut i nije na pruzi. :)
Nije sad al je bio. Zapadno od sela je prolazila pruga Šid-Bijeljina ranije, sad to više ne postoji. S ovzirom na promenjene tokove putnika i robe sasvim bi razumno bilo da pruga ide od Martinaca novom trasom do Bosuta, pa onda starom do Bijeljine.
 
Još Bosut i nije na granici.
Pruga i dalje postoji zapadno od Bosuta, ide kroz Višnjićevo nekoliko km od Bosuta.
Jako je zarasla ali je i dalje tu.
 
Još Bosut i nije na granici.
Pruga i dalje postoji zapadno od Bosuta, ide kroz Višnjićevo nekoliko km od Bosuta.
Jako je zarasla ali je i dalje tu.
Da dodam, da je toliko i propala da nije za upotrebu.
1674830294633.png

edit: negde sam na forumu i pročitao da su pragovi i šine uklonjeni kod Bijeljine, zbog širenja grada. Bilo je nekih inicijativa, čak su i neki "ugovori o namerama" potpisani sa RS o rekonstrukciji te pruge al od toga nema ništa u narednih min 20god. Možda je i na ovoj temi diskutovano o tome na nekoj od ranijih stranica.
 
Poslednja izmena:
Vrh