W
WLABmz
Guest
Pa kapiram da jesu, ali uvek je bio taj odgovor zašto ne idu dole, meni se nametalo samo da je tu obrt garniture najveći problem i samim tim bi morali da izdvoje jednog Flirta koji bi vrteo Preševo-Niš i da im to prosto nije bila isplatljiva matematika i zato su slali vagone...
Нису ишли за Прешево јер је депо за Флирт у Земуну, врло једноставно. Могао је Флирт да одради краћу туру из Ниша (до Алексинца или Лесковца), али Прешево је сувише далеко било. Такође, пре тога, док је још ишао 334/335 за Солун, обрт је био такав да би локомотива која одвуче 335 до Табановаца вукла први јутарњи из Прешева до Ниша, док би локомотива која вуче последњи поподневни из Ниша до Прешева ишла по 334 у Табановце. Нису кривине на прузи Ниш - Прешево ништа оштрије од оних на барској прузи или код Раље или између Сталаћа и Ђуниса. Уосталом Флирт има јакобс постоља, што је много боље за кривине него рецимо локомотива 461.