Lokalni saobraćaj se u većini slučajeva subvencioniše, nema tu ničeg lošeg (kao što mnogi to žele da ocrne kako kod nas tako i u svetu) jer se u tome javljaju veliki benefiti...
Tu nastaje jedan čitav lanac, na primer:
Čovek će se voziti voziti efikasnim subvencionisanim javnim prevozom, rezultat toga bi bila manja gužva u gradu/manje zagadjenje, manjim zagadjenjem biće manje bolesnih ljudi i samim tim i manje opterećenje zdravstenog osiguranja i sistema, takodje zbog manje gužve/buke biće i manje ljudi pod stresom i psihičkih problema....
Za medjunarodne vozove ide pak neka druga pesma, medjutim države bi trebalo i njih da subvencionišu, jer predstavljaju alternativu letenju u Evropi...
Sve u svemu železnica je bitna karika u transportu ljudi, a tek će biti bitnija u budućnosti i u svakom slučaju treba ulagati što više u istu....
Inače dobar klip u kojem je prikazano koliko je mnogo bitnije širti šinske sisteme u odnosu na drumski saobraćaj: