Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Am, tesko da ce od BG ici 200, jedino ako se pod BG podrazumeva Batajnica, mozda... :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704959#p704959:t0d0zddm je napisao(la):
spatiotecte » 04 Феб 2020, 15:26[/url]":t0d0zddm]Zar to ne zavisi od toga da li je voz putnički, brzi ili InterCity?

брзи и интер-сити увек стају у Инђији и Врбасу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704807#p704807:35x1v5zx je napisao(la):
Прле » Uto Feb 04, 2020 9:07 am[/url]":35x1v5zx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704594#p704594:35x1v5zx je napisao(la):
spatiotecte » Пон Феб 03, 2020 5:37 pm[/url]":35x1v5zx]Šta će nam?
Pa da povežemo prvi drugi i peti grad u Srbiji.

Да повежемо, наравно, треба ли да се бацају паре, за то што ће на 20-30 км деонице бити могуће да се вози тих 200км/ч?


bice tu dosta vise kilometara sa komercijalnom brzinom od 200kmh.,ne znam zasto bacanje para? za to su pare dobijene. Tako mozemo da kazemo da su pare bacene na deonicu od Sopota ili Golubinci- Ruma koja je radjena za 160kmh pa jedva saobracamo 120kmh i to na starim ss uredjajima. Jedno je sigurno da ce kinezi i rusi svoj posao odraditi, na nasoj infri je da li ce deonicu odrzavati. Nezaboravite da je odrzavanje deonice pod ETCS-om jako skupo...a bez njega nema brzine preko 160kmh.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705039#p705039:1mu0zt50 je napisao(la):
drumstep » Tue Feb 04, 2020 5:30 pm[/url]":1mu0zt50]bice tu dosta vise kilometara sa komercijalnom brzinom od 200kmh.

Drago mi je zbog tvog entuzijazma i kamo sreće da si u pravu, ali prvo nauči razliku između tehničke i komercijalne brzine..
Za komercijalnu brzinu od 200km/h voz mora da ide bar 250km/h

:kafa:
 
Pendolino, za komercijalnu brzinu od 200 treba pruga za 220, i to je slučaj sa ovom prugom.
 
Ne piši koješta, pliz. Takve male razlike u srednjoj i max brzini su moguće kod ekspresnih vozova koji se ne zaustavljaju stotinama kilometara (Pariz - Lion - Marselj). To sa Srbijom veze nema. Naši 'Psriz' i 'Lion' su udaljeni 75 km. Do NS je, i po projektu Brze pruge Srbije, iz Beograda trebalo 45 minuta. Kolika je to komercijalna brzina i koliko je onda do Subotice?
 
Mešaš babe i žabe Pantografe, komercijalna brzina nema veze sa razdaljinom 2 grada i to nije srednja brzina koja uzima u obzir ubrzavanje i usporavanje kao i čekanje na stanicama.
Komercijalna brzina je Vmax brzina kojom će voz da se kreće u toku eksploatacije a da bi išao tom brzinom mora pruga da ima Vmax 10% veći. Znaci na pruzi koja ima Vmax 300 vozovi mogu da se krecu 270 na sat.

U našem slučaju su i ugradjene skretnice za 220 u pravcu da bi mogao voz da ide 200 preko njih.
 
drumstep":1y1r32mm je napisao(la):
bice tu dosta vise kilometara sa komercijalnom brzinom od 200kmh.,ne znam zasto bacanje para? za to su pare dobijene.

Od koga su dobijene? Od tetke iz Kanade?

drumstep":1y1r32mm je napisao(la):
Jedno je sigurno da ce kinezi i rusi svoj posao odraditi

Nadam se samo da neće uraditi kao što su "uradili" Rasputnica G - Resnik (Kinezi), ili Beograd - Pančevo (Rusi), jer ako tako urade, izgleda da je i tetka iz Kanade bacila pare.

spatiotecte":1y1r32mm je napisao(la):
Komercijalna brzina je Vmax brzina kojom će voz da se kreće u toku eksploatacije a da bi išao tom brzinom mora pruga da ima Vmax 10% veći. Znaci na pruzi koja ima Vmax 300 vozovi mogu da se krecu 270 na sat.

U našem slučaju su i ugradjene skretnice za 220 u pravcu da bi mogao voz da ide 200 preko njih.

Komercijalna brzina je srednja brzina voza od početne do krajnje stanice, koja uključuje i stajanje na usputnim stanicama, ako postoje.

To na šta ti referiraš je maksimalna dozvoljena brzina na pruzi, odnosno projektovana brzina na pruzi. Železnička vozila da bi dobila dozvolu da saobraćaju određenom brzinom, moraju biti testirana pri brzini najmanje 10% većoj od dozvoljene u komercijalnoj upotrebi. Tako da vozila sa maksimalnom komercijalnom brzinom od 160 km/h moraju biti testirana pri brzini od najmanje 176 km/h, zatim 200 km/h - najmanje 220 km/h, 270 km/h - najmanje 300 km/h itd.
 
Tako je i to nema veze sa pričom, to je više interno pravilo železnice.

Tehnička brzina je trenutna brzina kretanja voza. To je ono što se čita na brzinomeru i na ovim fensi displejima po vagonima.
Idealno je kada bude ista na celoj (što dužoj) deonici. Zato i pišem da je kod nas raspad jer ima milion laganih vožnji, kao i drugih usporavanja, kao što su pokvareni PP i prolaz preko raspadnutih skretnica.


Komercijalna ili eksplataciona brzina se dobija kada se ukupan put na određenoj liniji podeli sa ukupnim vremenom vožnje, koje uključuje i sva stajanja (
komercijalna, kada voz prima putnike;
tehnička zbog ukrštanja, promene lokomotive, osoblja, pravca, namirenja lokomotive i vagona, čekanja putnika zbog veze;
formalna zbog granice;
vanredna, kad neka bud**la povuče ručnu ili kad majstor vozi kolegu sa smene pa mu stane blizu sela)

Formula je iz petog razreda

Ve=s/t
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705168#p705168:3oeaesbs je napisao(la):
spatiotecte » 04 Feb 2020 11:54 pm[/url]":3oeaesbs]Mešaš babe i žabe Pantografe, komercijalna brzina nema veze sa razdaljinom 2 grada i to nije srednja brzina koja uzima u obzir ubrzavanje i usporavanje kao i čekanje na stanicama.
Komercijalna brzina je Vmax brzina kojom će voz da se kreće u toku eksploatacije a da bi išao tom brzinom mora pruga da ima Vmax 10% veći. Znaci na pruzi koja ima Vmax 300 vozovi mogu da se krecu 270 na sat.

U našem slučaju su i ugradjene skretnice za 220 u pravcu da bi mogao voz da ide 200 preko njih.
Да не био имао дилеме шта је комерцијална (средња) брзина, са француске википедије:
La vitesse commerciale d'un moyen de transport en commun est sa vitesse moyenne, utile à l'usager.
Дакле, то је оно којом просечном брзином ћеш ти стићи из Београда у Суботицу.
А да тако дефинисана комерцијална брзина зависи колико од максималне могуће брзине на прузи, толико и од растојања између станица/стајалишта, предмет је градива за ниже разреде основне школе.
Ево коју комерцијалну брзину воза наводи немачка википедија као највећу:
Schnellfahrstrecke Wuhan–Guangzhou, 969 km, Fahrzeit drei Stunden und 41 Minuten (Stand 12/2017) - 263 km/h.
(Vmax=350 km/h)
TGV има просечну комерцијалну брзину око 200 км на сат.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705150#p705150:2xp21vkq je napisao(la):
Pendolino » Uto Feb 04, 2020 11:15 pm[/url]":2xp21vkq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705039#p705039:2xp21vkq je napisao(la):
drumstep » Tue Feb 04, 2020 5:30 pm[/url]":2xp21vkq]bice tu dosta vise kilometara sa komercijalnom brzinom od 200kmh.

Drago mi je zbog tvog entuzijazma i kamo sreće da si u pravu, ali prvo nauči razliku između tehničke i komercijalne brzine..
Za komercijalnu brzinu od 200km/h voz mora da ide bar 250km/h

:kafa:

svejedno...kako ti kazes.
 
Ce kupimo Pendolino vozove
Pa Ce Bg /NS biti 40 min ekspres bez zaustavljanja usput a do Su za tipa 90 min
 
Stanica Zemun Polje.
 

Prilozi

  • Bat.jpg
    Bat.jpg
    29,8 KB · Pregleda: 2.857
  • Zem.jpg
    Zem.jpg
    299,8 KB · Pregleda: 2.859
Drugari, da li negde postoji mapa ili makar taksativno pobrojano gde se sve izvode radovi i za koje brzine na modernizaciji pruge u Srbiji?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706004#p706004:3nymgq9m je napisao(la):
markomarkovic » 07 Feb 2020 10:46 am[/url]":3nymgq9m]Drugari, da li negde postoji mapa ili makar taksativno pobrojano gde se sve izvode radovi i za koje brzine na modernizaciji pruge u Srbiji?

Ako te zanima pruga Beograd - Subotica, radovi se izvode ne deonici Beograd - Stara Pazova (rade Kinezi) i Stara Pazova - Novi Sad (rade Rusi). Trenutno se radi na celoj deonici od Beograda do Novog Sada a radovi na deonici Novi Sad - Subotica bi trebalo da počnu u martu.
 
Zanimaju me radovi u celoj Srbiji, sa projektovanim brzinama, sa informacijom gde će sve pruga biti dvokolosečna, gde je elektrifikovana a gde nije...
Mislim da bi više ljudi pratilo ovaj deo foruma kad bi postojala mapa kao što na forumu u vezi auto-puteva postoji prelepa mapa u kojoj su ucrtani svi postojeći, planirani, auto-putevi u izgradnji itd.
 
to ovde neces naci :D jel da to neko ima, ne bi se ovde raspravljalo o brzinama. Ja posto radim na zeleznici video sam nesto pre godinu dana, a to je deo od Beograda do Novog Sada. Sto se brzine tice, Bgd- Novi Bgd 100kmh, Novi Bgd- Batajnica 120kmh, Batajnica- S Karlovci 200kmh, S Karlovci-Petrovaradin 160kmh, Petrovaradin- Novi Sad 100kmh. na delu od Batajnice do St Pazove nece biti ni jedne skretnice (sto se putnickog koloseka tice ako nesto nisu promenili), tek u Staroj Pazovi pa do S Karlovaca se ugradjuju skretnice za 200kmh pravac, 80 u skretanje. Od Batajnice do Indjije imacemo tri tobogana racunajuci i Sidski postojeci. Sta se menjalo u protekli godinu dana, ne znam..videcemo.
Bila je prica da ce se kolosek pruziti kroz TPS Zemun sa stajalistem ali se od toga izgleda odustalo.
U Batajnici se ubrzano radi podhodnik (nesto kao u Rakovici), bg vozovi ce stajati na sadasnjem 6. i 7. koloseku, ona teretna grupa se pomera za jedan kolosek vise. Nece biti ulaza bg vozova kao do sad na 1.2. kolosek.
Iz Batajnice ce izlaziti dva putnicka kao sad u pravac ka N Pazovi a dva teretna iz 8. i9. koloseka u pravac ka novoj, gde ce jedan preskakati brze koloseke i uci u 2. kolosek N Pazova, a drugi ulaziti u 6.
Putni prelaz u Batajnici se dize na nadvoznjak par stotina metara dalje ka Novoj
Brzi koloseci se blago sire iz smera Batajnice i St Pazove da bi u N Pazovi izmedju njih bio peron. Fizicki pprilaz putnicima teretnim kolosecima nece biti moguc u sve tri stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706958#p706958:3ckj148r je napisao(la):
drumstep » Mon Feb 10, 2020 11:52 am[/url]":3ckj148r]Sto se brzine tice, Bgd- Novi Bgd 100kmh, Novi Bgd- Batajnica 120kmh, Batajnica- S Karlovci 200kmh, S Karlovci-Petrovaradin 160kmh, Petrovaradin- Novi Sad 100kmh.

Malo jače od pola sata za direktnu vožnju bez stajanja, u idealnim uslovima.
Ali kada se ovo stavi u Excel desi se otkrovenje. Kad se "Batajnica- S Karlovci" spusti sa 200km/h na 160km/h dobije se oko 2 (i slovima DVA) minuta duže vreme vožnje. Toliki milioni evrića za 150 sekundića...

:bash:
 
Раније рачунице су биле да се добију ТРИ минута, тако да, Пендолино, прего сињоре, немој ширити неутемељене гласине против српског ТГВ-а.
:laugh:
 
Ljudi ovo su informacije od pre godinu dana.,videcemo.. Setih se jos jednog infa od jednog kontrolora iz infre na moje pitanje da li ce biti ugradjen ETCS (level 1 ili 2), odgovor je bio da hoce. Ne znam cemu ETCS ako ce brzina biti do 160kmh. Nasi Flirtovi imaju AS rezim E za brzinu od 120 do 160kmh, za brzine preko 160 mora ETCS.
 
Vrh