Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Бетонске плоче би требало да су поклопци од канала са кабловима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699998#p699998:3dbe0cz6 je napisao(la):
Дошљак » 18 Jan 2020 02:34 pm[/url]":3dbe0cz6]Бетонске плоче би требало да су поклопци од канала са кабловима.
Tako je.
 
није ту спорно што су ангажовани Индијци, и за које паре. проблем је како су ангажовани, и какав им је уговор, који уопште није у складу са нашим Законом о раду, већ са Бога питај чим. и наравно однос послодавца према њима
 
,, Ne, nije greška – ovo se dešava u Srbiji: Indijci koji grade vijadukt u Čortanovcima štrajkuju, jer im se krše radnička prava



.... Indijski državljani na privremenom radu u Srbiji mesecima su žrtve radne eksploatacije, i to radeći na najvećim državnim infrastrukturnim projektima – izgradnji brze pruge između Beograda i Budimpešte,
koju država sprovodi sa ruskim partnerima, kao i Koridora 11 koji iz kineskog kredita gradi kineska firma.... ,,

Izvor: Istinomer
https://beogradski-glas.rs/drustvo/ne-n ... cka-prava/

e... svasta imade u nas ... :kafa:
 
https://www.zrenjaninski.com/grad/stari-zeleznicki-most-u-zrenjaninu-uskoro-ce-biti-zamenjen-novim/

U Zrenjaninu će biti zamenjen stari železnički most novim, pretpostavljam zbog povećanja osovinskog pritiska na ovom pravcu koji će postati alternativni pravac kojim će se kretati teretni vozovi za Mađarsku kada se započne modernizacija pruge Novi Sad - Subotica. Pošto je početak radova na Novi Sad - Subotica planiran za 15. mart, a za vreme višemesečne zamene mosta u Zrenjaninu će biti potpuno zatvorena pruga koja je jedini alternativni pravac, uveren sam da modernizacija Novi Sad - Subotica neće krenuti na vreme...
 
Kad smo već kod Zrenjanina, , ovih dana je sa remonta iz fabrike Šinvoz vraćena garnitura 412 015-040. Bila je već na probnoj
vožnji i vrlo brzo će u saobraćaj. Tamo je na remontu još jedna dok su u Smederevu dve.
Ovako lepa, čista i uredna dostojna je svakog putnika.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701956#p701956:1eptx800 je napisao(la):
Rile » 24 Jan 2020 07:31 pm[/url]":1eptx800]Kad smo već kod Zrenjanina, , ovih dana je sa remonta iz fabrike Šinvoz vraćena garnitura 412 015-040. Bila je već na probnoj
vožnji i vrlo brzo će u saobraćaj. Tamo je na remontu još jedna dok su u Smederevu dve.
Ovako lepa, čista i uredna dostojna je svakog putnika.


file.php
Moja omiljena. Hvala Rile.
 
Hvala Rile. Kako li izgleda sada iznutra? Znas li mozda sta je sve radjeno na i u njoj?
 
Enterijer je bez promene, sedišta su oni tapacirani plastikaneri. Od noviteta su čeona led svetla i vakuumski toalet.
Dobila je i nove vučne motore za koje kažu da imaju daleko bolje perfomanse od postojećih. Zbog tih motora utisak
majstora sa probne vožnje je da ubrzava i ide kao metak.
Ima i zaštitu od grafita ali pitanje je koliko će joj to pomoći da ostane čista jer bezobrazluk i drskost onih štetočina
prelazi sve mere i granice.
 
Хапшење пред камерама и скидање фарбе прстима са целог воза и снимање свега мислим да би биле солидан подстрек.
 
Ljudi kako napreduju radovi na potezu Beograd - Pozarevac ?

Prolazim autoputem kolima i vidim dole pragove , jer rade nesto konkretno bolje ili cisto krpljenje ?

Ce biti 120kmh ? :D Tako imam neku zelju da se vozikam vozicem , dosadila mi kola i putevi ...
 
Hvala Rile, dobre su to vesti, samo eto da su se setili i interijera, ali to su verovatno prevelika ocekivanja kod nas.
 
Slovenci su u međuvremenu naručili dvospratne Kiss garniture od Stadlera, za glavne priuge, kao i dizel Flirt-ove za neelktrificirane sporedne. Ovaj dizel se od običnog razlikuje po tome što su mu dizel generatori u dodatnom modulu, tako da je verovatno moguće nabaviti i kompoziciju sa kombinovanom vučom (dizel + mreža).
Dvospratni Kissovi treba da na glavnim pravcima iz Ljubljane zamene Siemens Desiro koji ide na novoelektrificiranu prugu ka Ptuj - Hodoš.
Kod nas ne znam da li će u skoroj budućnosti biti potrebe za dvospratnim (ako zaživi prevoz NS-BG tu bi delovalo da ima smisla), a kombinovani pogon bi legao odlično na pravcu BG - Požarevac - Majdanpek i dalje. Ali mislim da smo još jako daleeeeeeko od toga.
 
има и хибридни Флирт, са дизел и електро вучом. Кис је одличан за Београд-Нови Сад, када се врати пруга у функцију. заправо, то је једина линија где има смисла двоспратни воз. штавише, најбоља линија за двоспратни воз би била Панчево-Београд-Нови Сад
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702952#p702952:qhy12ngm je napisao(la):
dex87 » Uto Jan 28, 2020 11:57 pm[/url]":qhy12ngm]Ljudi kako napreduju radovi na potezu Beograd - Pozarevac ?

Prolazim autoputem kolima i vidim dole pragove , jer rade nesto konkretno bolje ili cisto krpljenje ?

Ce biti 120kmh ? :D Tako imam neku zelju da se vozikam vozicem , dosadila mi kola i putevi ...

Vraćanje na projektovano stanje. Dakle maks 80 km/h do Malog Požarevca, posle do Male Krsne 120 km/h ako urade signalizaciju, uključne tačke itd. kako treba ili 100 km/h ako urade kao na Sopot - Kovačevac svojevremeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703098#p703098:1fxqouwx je napisao(la):
JohnnyLee » 29 Jan 2020 02:48 pm[/url]":1fxqouwx]има и хибридни Флирт, са дизел и електро вучом. Кис је одличан за Београд-Нови Сад, када се врати пруга у функцију. заправо, то је једина линија где има смисла двоспратни воз. штавише, најбоља линија за двоспратни воз би била Панчево-Београд-Нови Сад
Da li upotreba spratnih vozova zahteva neku intervenciju na infrastrukturi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703153#p703153:b4i4ywsw je napisao(la):
tragac » 29 Jan 2020 05:42 pm[/url]":b4i4ywsw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703098#p703098:b4i4ywsw je napisao(la):
JohnnyLee » 29 Jan 2020 02:48 pm[/url]":b4i4ywsw]има и хибридни Флирт, са дизел и електро вучом. Кис је одличан за Београд-Нови Сад, када се врати пруга у функцију. заправо, то је једина линија где има смисла двоспратни воз. штавише, најбоља линија за двоспратни воз би била Панчево-Београд-Нови Сад
Da li upotreba spratnih vozova zahteva neku intervenciju na infrastrukturi?
Ne. Osim ako se pitanje ne odnosi na visinu ulazišta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703153#p703153:36jj7uva je napisao(la):
tragac » 29 Јан 2020, 17:42[/url]":36jj7uva]Da li upotreba spratnih vozova zahteva neku intervenciju na infrastrukturi?

са изузетком спуштања перона на Вуку и Панчевцу, не (додуше, спуштање перона на те две станице ја услов за било који други воз, осим за РВР, 711 и вагоне). тунели и сва остала инфраструктура одговара габаритима спратног воза. висина уласка је на 550 мм, као и на Флиртовима (и већини других МВ)
 
На панчевцу претпостављам да може да се спусти праг, али на Вуку ће бити велика зезанција.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702488#p702488:30e39jtw je napisao(la):
Mel » 26 Jan 2020 09:54 pm[/url]":30e39jtw]http://www.night-trains.com/europe/


file.php

Morate primetiti da Beograd na ovoj mapi ima bas naglaseno mesto, sa sve crtezom crkve svetog Marka, iako svojim ucinkom u prici o nocnim vozovima to nikako ne zasluzuje.

Kao da je @zidar crtao mapu :gobb:
 
Srbija Voz je pokrenuo javnu nabavku remonta i modernizacije 8 vagona: 5 vagona 1. razreda Al Goša UIC-Y, 1 vagon mešovitog 1. i 2. razreda ABm Goša UIC-Z2 i 2 Salon vagona. Modernizacija obuhvata samo ugradnju statičkog pretvarača tipa kao na Bc i AcBc vagonima u boji srpske trobojke, što znači da neće biti ni klima uređaja, ni vakuum toaleta i da ovi vagoni neće moći da saobraćaju ka zemljama sa drugim naponom snabdevanja vagona (Slovenija). Rok za završetak remonta i modernizacije ovih vagona je 31.12.2020.
 
Vrh