Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Srbija Voz je pokrenuo javnu nabavku remonta i modernizacije 8 vagona: 5 vagona 1. razreda Al Goša UIC-Y, 1 vagon mešovitog 1. i 2. razreda ABm Goša UIC-Z2 i 2 Salon vagona. Modernizacija obuhvata samo ugradnju statičkog pretvarača tipa kao na Bc i AcBc vagonima u boji srpske trobojke, što znači da neće biti ni klima uređaja, ni vakuum toaleta i da ovi vagoni neće moći da saobraćaju ka zemljama sa drugim naponom snabdevanja vagona (Slovenija). Rok za završetak remonta i modernizacije ovih vagona je 31.12.2020.
Јупишка! :D Надам се да ћу коначно, после 100000 година, видети Барца без оних досадних Z1 без купеа који имају седишта поређана као у школи, да не гледам више у пасуљ када су у композицији ЦГ вагони који су, најчешће, далеко очуванији и чистији него наши.
Шта би са осталим ABm, зашто само 1?
 
Рипањац 405":1amurvz4 je napisao(la):
Јупишка! :D Надам се да ћу коначно, после 100000 година, видети Барца без оних досадних Z1 без купеа који имају седишта поређана као у школи, да не гледам више у пасуљ када су у композицији ЦГ вагони који су, најчешће, далеко очуванији и чистији него наши.
Шта би са осталим ABm, зашто само 1?

Ja bih pre rekao da će sa tih 6 vagona samo pokrpiti ono što je prestaje da saobraća zbog isteka revizije...Zašto samo 1? Pitaj Srbija Voz. Inače, do pre nekih 10 godina se remontovalo i do 50 vagona godišnje, ovo sada je samo krpljenje...
 
Колико схватам ми у наредних три-пет година осим Бара и немамо где да "терамо" возове...
Евентуално Солун?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696680#p696680:1vzwth2m je napisao(la):
Пантограф » Sre Jan 08, 2020 8:39 pm[/url]":1vzwth2m]Siromašniji je Maroko dosta od Srbije, ali ta pruga povezuje ogromne gradove i zato ima smisla.

Meni je inače palo na pamet da bi mogle da se traže stare TGV garniture, koje Francuzi već izbacuju, od Makrona kao donacija, pa nek voze za Suboticu i za Peštu 160 (200).


SVoz kupuju 18 Stadler garnitura sa ETCS-om za brzinu od 200kmh, bice duze sa dva vakum wc-a, udobnijim sedistima. od sadasnje 21 garniture, jedan deo ce ici na Bg voz, tj. novu firmu koja ce biti izdvojena od SVoza. nikakve polovne varijante ne dolaze u obzir. Ista je prica i sa vagonima. Za lokomotive se jos ne zna nista. Za brze vozove ka Budimpesti i Sidu ce biti potrebne nove jerr su sadasnje u katastroficnom stanju. pozz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704574#p704574:35vst8vc je napisao(la):
drumstep » Пон Феб 03, 2020 4:40 pm[/url]":35vst8vc]
SVoz kupuju 18 Stadler garnitura sa ETCS-om za brzinu od 200kmh, bice duze sa dva vakum wc-a, udobnijim sedistima. od sadasnje 21 garniture, jedan deo ce ici na Bg voz, tj. novu firmu koja ce biti izdvojena od SVoza. nikakve polovne varijante ne dolaze u obzir. Ista je prica i sa vagonima. Za lokomotive se jos ne zna nista. Za brze vozove ka Budimpesti i Sidu ce biti potrebne nove jerr su sadasnje u katastroficnom stanju. pozz

Смела констатација.

Има ли негде где је то објављено или је то лична жеља?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704584#p704584:35vst8vc je napisao(la):
spatiotecte » Пон Феб 03, 2020 5:07 pm[/url]":35vst8vc]Nama treba Stadler SMILE.

Шта ће нам? Где ћемо га? Да платимо силне паре да би се мање од 1% становничтва возикало до Пеште? И то кад? Кад ће Мађари да заврше своју пругу, и која ће максимална брзина бити дозвољена?
 
12f114db00d20792769f8bb51132fbb2.jpg


Lep je kao lutka a i koristi dosta delova kao flirt 3, taman da nam bude lakše za održavanje.


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
nece biti Stadler Smile jer je to platforma za 250kmh., nama ide Flirt3 200 (sadasnji je Flirt3 160). nisu zelje vec se tako planira.
 
Da, pogrešio sam. Onda će po svemu sudeći ovi flirt 3 koje već imamo saobraćati na brzoj pruzi? Ili su ovi flirt 3 vMax 160km/h
1280px-Stadler_FLIRT_%C5%BDeleznice_Srbije_413_004_Innotrans_2014.JPG
 
Ovi naši flirtovi su Vmax 160.
Znaci ako kupuju stadler za brzine od 200 ili ce biti Flirt 4 200 ili Smile.
Ali ja bi pre kupio Smile ako se jednog dana uspostavi ponovo linija ka Becu ili Minhenu da bi mogao na njihovim prugama da ide 250 pa i kod nas teoretski moze vise od 200 u budućnosti.
 
Ja nisam stručnjak pa ne bih da lupetam ali nejasno mi je zašto nisu planirali čak i 250km/h kad u vojvodini ima toliko deonica bez krivina pa samim tim postoji i preduslov za još veće brzine.
 
Mogao bi voz da ide 250 jer su veliki radijusi na novoj pruzi ali bi onda cena održavanja pruge i vozova bila veća sto bi se odrazilo i na cenu karte.
Mi prosto u ovom trenutku nemamo standard za putovanje vozom preko 200 sto ne znaci da neće biti slučaj za 10-20 godina.
 
Ma džabe do Budimpešte da ide i 500 kad stoji na obe granice sat vremena ili više ...
 
Pa valjda je poenta ako se uvedu ovi brzi vozovi da se carinska kontrola ubrza.
 
ko kaze da ce se carina ubrzavati i da ce vozovi (el garniture) ici preko granice?
 
Pa šta će ići onda? Z1 i isti mađarski vagoni kao pre? Osim ako neko opet ne osposobi Gošu što bi nam u najboljem slučaju donelo još Z1 kola.
 
garniture koje se kupuju ce biti namenjene unutrasnjem saobracaju za brzine do 200kmh jer se pruga od Batajnice do S Karlovaca radi za tu brzinu a i dalje posle Novog Sada prema Subotici gde to trasa dozvoli. Brzi ce ici kao i do sad sa madjarskim vagonima i sa nasim (ako se remontuju za 200kmh), ili kupe nove vagone i lokomotive za brze vozove na toj relaciji. Za sad niko ne govori o visesistemskim garniturama (ako ce saobracati preko grane do Beca ili Ljubljane).
 
A daš malo i nama to što uzimaš. Možda ću i ja da vidim tako kao ti. Možda neću videti sav raspad na železnici. Neću videti nove DMV koji ne rade, neću videti deonicu odrađenu i naplaćenu. pre par godina, za Vmax 160km/h a na kojoj su uvedene dve lagane vožnje, zbog sleganja terena...
Ne treba da pominjem da je na njoj 120km/h a da na mnogim deonicama koje su projektovane za 120 se vozi 100 i manje.
Neću videti raspadnute skretnice. Neću videti da ne radi signalizacija.

,,,kakav 200 na sat uuuu krivinu
:violina:
 
Kinezi su izgleda angažovali ZGOP da pritekne u pomoć. Čudi me da i ovo nisu ručno radili kao skidanje kontaktne mreže a čuo sam da su neku betonažu valjda na nasipu radili sa sve kofom i nizom radnika koji je dodaju jedan drugom.

zgop-masina-na-pruzi.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704594#p704594:3k5ggufk je napisao(la):
spatiotecte » Пон Феб 03, 2020 5:37 pm[/url]":3k5ggufk]Šta će nam?
Pa da povežemo prvi drugi i peti grad u Srbiji.

Да повежемо, наравно, треба ли да се бацају паре, за то што ће на 20-30 км деонице бити могуће да се вози тих 200км/ч?
 
Vozi se 200 celom dužinom od Beograda do Subotice jedino voz usporava takodje ubrzava na ulazu i izlazu beograda, Novog Sada i Subotice.
 
Vrh