Šta je novo?

Minibus

Po meni bi vratio E5 (ada šećerana kasnije Zrmanjska->Ustanička kao 50 preko rekovice,miljakovca,itd)verujem ds bi bila korisna a možda i još neka samo je volja banbusa da li ima dovoljnl sprintera što mislim da ima...
Ja je relativno često koristio kada nije bilo 49 i 70, a 38L išla na 40-60min, pritom pokrivena najgorim vozilima. Bila je zgodna budući da je eliminisala i presedanje iz pravca Požeške karakteristično po pretrčavanju u 50 (koja je neretko lupala vratima presedačima ispred nosa).

Danas bi svakako imala smisla za taj deo između Kirovljeve i Miljakovca, odnosno Miljakovca i Šumica, mada ne treba isključiti i alternativnu prečicu u vidu E10 trasom 49 i 50 između Č. padine i Čingrijine.

Što se veze Čukarice sa Šumicama i Medakom (inače najgore u ivim delu grada) tiče tu bi (u nedostatku UMP tunela) brza direktna veza preko Mostara bila u prednosti u odnosu na produženje 49/uvođenje lokala za Stepu.
 
Onog ko je poručio ovako konfugurisane Sprintere za GSP i liniju 24 treba strpati u ludnicu, ili barem u zatvor. Turistička sedišta, ili barem u pokušaju turistička. 2+1 raspored pa je bus tesan za bilo kakvo kretanje, jednokrilna vrata, klot oprema po pitanju i spoljašnosti, a vidi se i po instrument tabli. Najveći minus nad minusima jeste ručni menjač. Juče vidim kolegu kako se grči da krene u Francuskoj ulici. Verovatno 100 godina na normalnom autobusu, naravno automatiku, plus možda ni kola odavno nema sa ručnim menjačem, pa mu je trebala i ručna da nađe vagu. Generalno, u 2024 godini autobus za striktno urbanu upotrebu sa ručnim menjačem je neviđeni vid debilizma i mazohizma. Treba vozači da menjaju stepen prenosa jedno 2000 puta u toku smene umesto da se bave putnicima i saobraćajem. Ja ne mogu da shvatim taj nivo sistema gde se ni najprostija nabavka ne uradi ni blizu kako bi trebalo. Kao da namerno svi žele da ispadnu teški majmuni, a i da ujedno sve druge prave tim istim majmunima.
Jednostavno su mogli,kao na banbusovim sa 26L ona dvokrilna vrata napred najbolje rešenje ako već mora sprinter,takode fali mu prednji displej sto banbusovi imaju zbog drugačijeg nadograđenog krova,i jesu klot tabla obična nije ekran i taj ručni menjač koji nije pogodan za trasu 24 sa puno kreni/stani.mada rayan iz Čačka nudi puno opcija sedišta/izgleda konfiguracije sve je do volje kupca kolko će novca da izdvoji,ali svakako su trebali da mu stave klasična gradska sedišta baš kao sprinteri sa 26L a i oni MobiLitasovi koji su upravo vozili na 24.
 
Onog ko je poručio ovako konfugurisane Sprintere za GSP i liniju 24 treba strpati u ludnicu, ili barem u zatvor. Turistička sedišta, ili barem u pokušaju turistička. 2+1 raspored pa je bus tesan za bilo kakvo kretanje, jednokrilna vrata, klot oprema po pitanju i spoljašnosti, a vidi se i po instrument tabli. Najveći minus nad minusima jeste ručni menjač. Juče vidim kolegu kako se grči da krene u Francuskoj ulici. Verovatno 100 godina na normalnom autobusu, naravno automatiku, plus možda ni kola odavno nema sa ručnim menjačem, pa mu je trebala i ručna da nađe vagu. Generalno, u 2024 godini autobus za striktno urbanu upotrebu sa ručnim menjačem je neviđeni vid debilizma i mazohizma. Treba vozači da menjaju stepen prenosa jedno 2000 puta u toku smene umesto da se bave putnicima i saobraćajem. Ja ne mogu da shvatim taj nivo sistema gde se ni najprostija nabavka ne uradi ni blizu kako bi trebalo. Kao da namerno svi žele da ispadnu teški majmuni, a i da ujedno sve druge prave tim istim majmunima.
Што се тиче мењача и стрела на 613 има мануелни ако се не варам, такође и на потезу 800 има аутобуса који имају такав мењач.
 
To neka vajne gazde kupuju za sebe da voze, što isto važi i za gradsku vrhušku. Nezamislive stvari. U jednom Berlinu još početkom 70-tih kreće automatika u prvoj seriji sa svega dve brzine čuvenog VOITH-a. U eri kad je u završnoj fazi projekat Verne samovozećih taksija, mi i dalje uzimamo teretne furgone za gradski prevoz sa ručnim menjačem. Za neke linije poteza 800 i bože pomozi. Pa i za 613 nekako, al drndati ručni menjač na liniji kao što je 24-rka za one koji treba da je rade, stvarno je vid zlostavljanja. Koliko god neko i voleo da vozi, ja prvi još ne uzimam kola sa automatskim menjačem, ne bi sebe mogao da zamislim da vozim bus osam sati i mlatim po ručici menjača gazeći kvačilo na svakih nekoliko sekundi, nekad sa ponekim minutom pauze, najčešće na semaforima i stajalištima, s obzirom na vrata trajaće to sigurno, mislim na razmenu putnika.
 
Vozim u firmi službeni auto sa ručnim menjacem i posle nekog vremena krene da me boli koleno kad sam u gužvi jer pritiskaš kvačilo 500 puta. Vozim otprilike 2-3 sata dnevno, a mogu da zamislim da tako moram 8 sati dnevno, prosto pakao.
 
Не свиђају ми се ови ГСП-ови минибусеви мислим на ове који су на 24. Имају једна врата и то до возача, док су код Стреле на средини двокрилна врата и много је визуелно лепше.
 
Evo i na temi o vatrogascima ljudi pominju da su im nabavljani Isuzu kamioni sa ručnim menjačima.

Kažem ja, to sve kupuju (i odobravaju) ljudi koji teren, praksu, tehniku i svoje kolege/saradnike - ni ne vide.

Mozga bez.
 
ГСП је уклонио ознаке са Спринтера. Позади у налепили П испред гаражног броја.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Значи укидају се ознаке, остаје само гаражни број на плавим возилима.
 
Већа мистерија је шта ће П испред гаражног броја на возилима ГСП-а осим намерног збуњивања народа.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Како може да буде универзалан за ЈКП кад П означава приватно?
 
Да пише "Приватно возило" грађанј не би разликовали.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Немој им давати идеје.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Зна ли се за Е2,Е6,Е9 и А1 хоће ли и оне бити бесплатне од 1. јануара или ће се ипак плаћати?
 
Vrh