Istorija izgradnje lakog metroa....2003...2004....2005...2006...2007....2008?
Sta mislite, da li je jednostavno doslo vreme staviti tacku na ovaj uzaludan projekat, pohapsiti i potrpati u zatvor sve lopovcine koje stoje iza njega , tj. sve ljude koji bestidno guraju ovaj projekat tkzv. "lakog metroa"?
Gledam sta se planira u Budimpesti, Bukurestu i Sofiji, gradovima u nasem okruzenju koji nisu nista veci ni bogatiji od Beograda, i jednostavno me srce boli kad vidim koliko mi zaostajemo za njima.
Posto neki vec toliko prizeljkuju ulazak u EU, mislim da nam je onda najbolja opcija sacekati jos par godina do tog eventualnog ulaska, i tek tada poceti izgradnju PRAVOG, teskog metro-a od Batajnice do Mirjeva novcem iz gradskog budzeta koji bi do tada bio znatno veci, kao i iz fondova same Evropske Unije. Mislim, kad smo vec cekali vise od veka, sta je jos 7-8 godina? Sitnica.
Do tada, novac iz gradskog budzeta i kredita koji je bio planiran za izgradnju lakog metroa usmeriti na poboljasnje postojeceg gradskog prevoza - nove autubuske i tramvajske linije, nova vozila (potrebno nam je 250 novih tramvaja i 100 trolejbusa) i podizanje sistema Beovoza na respektibilan nivo - u kamen uklesan raspored vozova sa frekvencijom od 10-15 minuta i barem 20 novih kompozicija.
Sta vise, mislim da bi cak mogli i da izgradmo jednu kracu liniju lakog metroa, koja bi saobracala izmedju nove zeleznicke stanice Beograd Centar (Prokop) i aerodroma Nikola Tesla preko novog mosta na Adi.
Sta mislite, da li je jednostavno doslo vreme staviti tacku na ovaj uzaludan projekat, pohapsiti i potrpati u zatvor sve lopovcine koje stoje iza njega , tj. sve ljude koji bestidno guraju ovaj projekat tkzv. "lakog metroa"?
Gledam sta se planira u Budimpesti, Bukurestu i Sofiji, gradovima u nasem okruzenju koji nisu nista veci ni bogatiji od Beograda, i jednostavno me srce boli kad vidim koliko mi zaostajemo za njima.
Posto neki vec toliko prizeljkuju ulazak u EU, mislim da nam je onda najbolja opcija sacekati jos par godina do tog eventualnog ulaska, i tek tada poceti izgradnju PRAVOG, teskog metro-a od Batajnice do Mirjeva novcem iz gradskog budzeta koji bi do tada bio znatno veci, kao i iz fondova same Evropske Unije. Mislim, kad smo vec cekali vise od veka, sta je jos 7-8 godina? Sitnica.
Do tada, novac iz gradskog budzeta i kredita koji je bio planiran za izgradnju lakog metroa usmeriti na poboljasnje postojeceg gradskog prevoza - nove autubuske i tramvajske linije, nova vozila (potrebno nam je 250 novih tramvaja i 100 trolejbusa) i podizanje sistema Beovoza na respektibilan nivo - u kamen uklesan raspored vozova sa frekvencijom od 10-15 minuta i barem 20 novih kompozicija.
Sta vise, mislim da bi cak mogli i da izgradmo jednu kracu liniju lakog metroa, koja bi saobracala izmedju nove zeleznicke stanice Beograd Centar (Prokop) i aerodroma Nikola Tesla preko novog mosta na Adi.