Šta je novo?

Metro

За то што је открио стање безбедности у тунелима (како је уопште могао тамо да се нађе а да га нико не заустави) заслужио је награду.
Зато што је јавно презентовао својим пратиоцима како се може туда, мора да буде кажњен.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907328#p907328:26l2trke je napisao(la):
Mladic » Нед Дец 12, 2021 2:53 am[/url]":26l2trke]https://youtu.be/O8f0fvhSv64
Jako zanimljiv video i sada me živo zanima gde izbija ta druga polu završena cev, dragog nam BG voza.
#DajteMiljakovcimaiKanarevom_metro
Избија оторилике овде: https://www.google.rs/maps/place/44%C2% ... 20.4914693
 
Evo pozicije stanice Manjež na liniji 2. Biće na uglu Nemanjine i Resavske, nije baš blizu Slavije.
 

Prilozi

  • stanica manjez linija 2.png
    stanica manjez linija 2.png
    144,2 KB · Pregleda: 920
Како беше оно: "Биће подземни пролази на Славији кад буде метро станица, глупо је да се копа двапут".
:laugh: :laugh: :laugh:
 
Можда ураде ескалаторе до Славије као што планирају од Мостара до КЦС :D Вучко дај још стајалишта ове линије, посебно по Врачару.
 
Oni baš vole da kad ljudi izađu iz stanica moraju da pešače uzbrdo, od Savskog, trga, Nemanjine, pa Višnjičke za Karburmu.
 
Ajde da vas malo razonodim.

Na youtube kanalu Metro Liner imate klipove evolucije razvoja svetskih sistema. Prikazan je i opis tokijskog sistema sa 145 linija koje obuhvataju privatnike i AGT. Isto je urađeno i za London.

Interesantno da su Pariz, Madrid, Beč i Stokholm menjali trase preusmeravanjem i preuzimanjem delova drugih linija i sistema. Primetno je da u našem slučaju problem ne predstavlja "plastičnost" razvoja mreže (koja je uvek moguća), nego prioriteti ostvarivanja novih veza metro sistemom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908493#p908493:1x51sypb je napisao(la):
Express » Sre Dec 15, 2021 4:34 pm[/url]":1x51sypb]Ajde da vas malo razonodim.

Na youtube kanalu Metro Liner imate klipove evolucije razvoja svetskih sistema. Prikazan je i opis tokijskog sistema sa 145 linija koje obuhvataju privatnike i AGT. Isto je urađeno i za London.

Interesantno da su Pariz, Madrid, Beč i Stokholm menjali trase preusmeravanjem i preuzimanjem delova drugih linija i sistema. Primetno je da u našem slučaju problem ne predstavlja "plastičnost" razvoja mreže (koja je uvek moguća), nego prioriteti ostvarivanja novih veza metro sistemom.

Mislim da bi još veća razonoda bila kada bi mogli da pogledamo neki spisak po gradovima (ili klip) gde bi bili navedeni npr. Grad, ko je projektovao, ko je gradio, cena i recimo gradonačelnik :roll:
 
Pocecu da se radujem svakom kretenizmu i promasaju ovog metroa
, a najsrecniji cu biti kada krene da vozi prazan. S* im se u usta.
 
Neverovatno glupa lokacija.
Stanica treba da bude ispod Slavije, nigde drugde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908445#p908445:c0e06l30 je napisao(la):
astrodule » 15 Dec 2021 14:22[/url]":c0e06l30]Pa imaju ceo onaj beskorisni plato na Slaviji - zašto tamo nije stanica?
Zato što je isti, zajedno sa fontanom, božjih ruku delo. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908415#p908415:3lto2kdq je napisao(la):
vucko » 15 Dec 2021 01:18 pm[/url]":3lto2kdq]Evo pozicije stanice Manjež na liniji 2. Biće na uglu Nemanjine i Resavske, nije baš blizu Slavije.
file.php

Zna li se ova pozicija ovako precizno za Savski Trg?
 
Kapiram ja da u parku nema mnogo podzemnih stvari koje bi smetale, ali metro se pravi za narednih 200 godina. Slavija je užasno mesto na površini, ali mogao bi se napaviti pravi podzemni grad spojen sa metro stanicom odakle bi se izlazilo pravo na autobuske terminuse i stanice javnog prevoza.

To bi bila prilika da se sve instalacije urade kako treba i da budemo mirni narednih 100 godina (bukvalno).
 
Буквално имају и простора и могућности да ураде како треба и забрљају. Могли су да направе подземне пролазе на све четири стране Славије - плато код НБС/Немањина, Краља Милана и Краља Милутина; плато код хотела/Макензијева, Булевар ослобођења, Светог Саве; плато код Мека/Булевар ослобођења, Делиградска, Немањина; Митићева рупа/Краља Милана, Београдска, Макензијева плус један ходник који би изашао код окретнице у Катићевој (мада сам ја за селидбу те окретнице у Краља Милутина испред НБС).
 
Mislim da je do toga jer je stanica Makenzijeva 600m od platoa na Slaviji. Po mom mišljenju lokacija stanice je veoma loša i mora biti ispod platoa na Slaviji ili u najgorem slučaju sa druge strane Manježa kod ulice Svetozara Markovića.
 

Prilozi

  • maken.jpg
    maken.jpg
    512,3 KB · Pregleda: 518
И станица Макензијева је грешка, боље да направе станицу на Црвеном крсту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908611#p908611:3lcgq3mq je napisao(la):
Дошљак » Sre Dec 15, 2021 11:44 pm[/url]":3lcgq3mq]И станица Макензијева је грешка, боље да направе станицу на Црвеном крсту.
Verovatno je njihovo rezonovanje da Crvenom Krstu metro nije potreban, jer već ima trolejbus. Pa i Vesić je u jednom Upitniku izjavio da ceo Bulevar Kralja Aleksandra,Vukov Spomenik i Pravni Fakultet imaju tramvaj, i da "nigde u svetu ne postoji grad u kojem metro ide ispod tramvaja i ima iste stanice kao tramvaj", njegov citat. Naravno, pravi razlog je to što od ukrštanja kod BGH20 ne žele odustati ni po koju cenu.
 
Razlog zašto je Makenzijeva (a samim tim i poremećena moguća stanica kod Slavije) je naravno u presecanju sa BG-vozom i gradnjom te nove stanice. Jedna stvar uvek povuče drugu i to je problem. Samim tim što kaže Vučko bilo bi neosnovano da je odmah tu na Slaviji metro stanica (iako logično), ali prosto razdaljina je takva da se prave kompromisi i tako dobijamo Manjež. To što metro nije prirodno sečen sa Bg-vozom kod Vuka je druga tema ali je opet povezana sa svim tim.
 
Vrh