Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.377
- Pohvaljen
- 48.837
Beč: Troškovi proširenja i izgradnje metroa eksplodirali
BEČ, 25.novembra (Tanjug) - Proširenje linije metroa U2 i izgradnja linije U5 u Beču trebalo je da košta 950 miliona evra, ali su u poslednjih sedam godina, od donošenja odluke o izvođenju radova, troškovi dramatično skočili.
Prema revizorskoj ustanovi grada, ti radovi koštaće sada ukupno 1,7 milijardi evra.
Pokrajinski sekretar za finansije Beča Peter Hanke je u januaru već upozorio da je prva faza koštati oko 2,1 milijardi evra.
Prema njegovoj računici, to su troškovi, uzimajući u obzir rast cena, do završetka radova.
Prvobitno je bilo planirano da se nova linija U5 otvori 2023, ali prva faza će moći da se otvori tek 2026., dok će produženje U2 biti gotovo do kraja 2028..
Prvi proračun troškova izrađen je 2011.godine, na osnovu tadašnjih cena, zbog čega je došlo do dramatičnog poskupljenja.
Revizorska ustanova smatra da će i troškovi za dalje faze izgradnje metroa biti daleko veće nego što se pretpostavljalo.
Tako peta faza, prema računici od prošle godine, trebalo je da košta 2,696 milijardi evra, aili će ona, smatra revizor, koštati 4,357 milijardi evra i to samo ako se projekat završi do 2032.godine.
Дописник Танјуга из Беча није нарочито добар новинар, па је ово недовољно јасно написано, али је мени поприлично јасно шта нас овде чека са ценама градње. Наш пројекат је најскупљи могући, већ мислим да је, са актуелном инфлацијом, нереално да прва линија сама не изађе на 4-5 милијарди. А ефекти...
BEČ, 25.novembra (Tanjug) - Proširenje linije metroa U2 i izgradnja linije U5 u Beču trebalo je da košta 950 miliona evra, ali su u poslednjih sedam godina, od donošenja odluke o izvođenju radova, troškovi dramatično skočili.
Prema revizorskoj ustanovi grada, ti radovi koštaće sada ukupno 1,7 milijardi evra.
Pokrajinski sekretar za finansije Beča Peter Hanke je u januaru već upozorio da je prva faza koštati oko 2,1 milijardi evra.
Prema njegovoj računici, to su troškovi, uzimajući u obzir rast cena, do završetka radova.
Prvobitno je bilo planirano da se nova linija U5 otvori 2023, ali prva faza će moći da se otvori tek 2026., dok će produženje U2 biti gotovo do kraja 2028..
Prvi proračun troškova izrađen je 2011.godine, na osnovu tadašnjih cena, zbog čega je došlo do dramatičnog poskupljenja.
Revizorska ustanova smatra da će i troškovi za dalje faze izgradnje metroa biti daleko veće nego što se pretpostavljalo.
Tako peta faza, prema računici od prošle godine, trebalo je da košta 2,696 milijardi evra, aili će ona, smatra revizor, koštati 4,357 milijardi evra i to samo ako se projekat završi do 2032.godine.
Дописник Танјуга из Беча није нарочито добар новинар, па је ово недовољно јасно написано, али је мени поприлично јасно шта нас овде чека са ценама градње. Наш пројекат је најскупљи могући, већ мислим да је, са актуелном инфлацијом, нереално да прва линија сама не изађе на 4-5 милијарди. А ефекти...