NikolaStojkovic1992
Novice
- Učlanjen(a)
- 30.11.2021.
- Poruke
- 24
- Pohvaljen
- 11
A jel ce prolaziti blizu stanice zeleznicki tunel,to je stanica pre stanice bele vode
Da bi se išta od ovoga i započelo, prvo mora da se uradi idejni projekat, glavni projekat i potpišu komercijalni ugovori o izgradnji depoa i prve linije sa izvođačem,a ništa od toga još nije urađeno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903884#p903884:5vpmpl5m je napisao(la):marrecar » Uto Nov 30, 2021 6:22 pm[/url]":5vpmpl5m]Pa znaš kako, teško. Nije to samo količina radnika i oprema. Ja sam već rekao, garantujem da će najveći problem biti neupisana infrastruktura u zemlji, da će biti udaranja u vodovodne cevi, čupanja raznih kablova. Tu ne pomaže ni 1000 radnika kada mora da se dovede neko sa strane. Fizički je nemoguće da se to uradi za tako kratko vreme. Gradnja ispod površine nije ni približno ista kao gradnja na površini, a to ne treba da ti kaže građevinski inženjer. Da izgrade za 6 godina celokupnu prvu liniju metroa, ili barem to Karaburme ili gde god je prvo planirano pre Mirijeva, mora onda istovremeno da se grade sve stanice, a prvo da se premesti infrastruktura, da se reorganizuje površinski saobraćaj, pa da se kopaju tuneli, da se završe vozovi, uradi automatizacija i signalizacija. To je nemoguće za tako kratko vreme, a pogotovo za tako male pare što kaže Pantograf. Da se opet ponovim, stanica ispred mog stana u Beču se gradi već bar 3 godine. A planirano puštanje produžetka linije do ove stanice je tek 2028 godine. Ne znam kako neko može od Srbije ds očekuje brzi završetak cele linije u kraćem roku, sa još više stanica i još dužom trasom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903825#p903825:5vpmpl5m je napisao(la):Užice » 30 Nov 2021 05:25 pm[/url]":5vpmpl5m]Prva linija bi zaista mogla biti za 6 godina, ako bi sada odmah doveli 1000 radnika,krtice i STVARNO počeli da je grade, a ne da bacaju prašinu u oči svojim jadnim biračima sa dva bagera i jednim kamionom na Makišu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903708#p903708:5vpmpl5m je napisao(la):marrecar » Uto Nov 30, 2021 11:34 am[/url]":5vpmpl5m]Neće biti 6 godina, nego 30. Lol, koji debil, misli da može ceo (ili čak jednu liniju) metro da završi za 6 godina.
Iole normalna vlast bi liniju te dužine mogla da sagradi i za manje vremena, nažalost mi takvu vlast nemamo. Ako za ovih 50 godina mnogo manji kreteni od njih nisu iskopali ni metar metroa, teško da će i oni. Daj bože da grešim...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903911#p903911:nbntjxod je napisao(la):Pumba » Uto Nov 30, 2021 7:51 pm[/url]":nbntjxod]Neće. Tu je predviđena stanica BG:voza po imenu Vodovodska. Linija BG:voza koja tu bude stajala će dalje ići na Rakovicu pa prema Vukovom spomeniku.
Metrou je odatle, bar prema sadašnjem stanju na terenu, najlakše pristupiti ako ideš linijama 58 ili 88 do stajališta Julino brdo sa kog će se direktno pristupati metro stanici Trgovačka.
A stvarno mi nije jasno kad neko napise "samo nek vise pocnu". "Stalno obecavaju a nikako da pocnu".. Kako mozete to da kazete?.Užice":2a5e23nx je napisao(la):Da bi se išta od ovoga i započelo, prvo mora da se uradi idejni projekat, glavni projekat i potpišu komercijalni ugovori o izgradnji depoa i prve linije sa izvođačem,a ništa od toga još nije urađeno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903884#p903884 je napisao(la):marrecar » Uto Nov 30, 2021 6:22 pm[/url]":2a5e23nx]Pa znaš kako, teško. Nije to samo količina radnika i oprema. Ja sam već rekao, garantujem da će najveći problem biti neupisana infrastruktura u zemlji, da će biti udaranja u vodovodne cevi, čupanja raznih kablova. Tu ne pomaže ni 1000 radnika kada mora da se dovede neko sa strane. Fizički je nemoguće da se to uradi za tako kratko vreme. Gradnja ispod površine nije ni približno ista kao gradnja na površini, a to ne treba da ti kaže građevinski inženjer. Da izgrade za 6 godina celokupnu prvu liniju metroa, ili barem to Karaburme ili gde god je prvo planirano pre Mirijeva, mora onda istovremeno da se grade sve stanice, a prvo da se premesti infrastruktura, da se reorganizuje površinski saobraćaj, pa da se kopaju tuneli, da se završe vozovi, uradi automatizacija i signalizacija. To je nemoguće za tako kratko vreme, a pogotovo za tako male pare što kaže Pantograf. Da se opet ponovim, stanica ispred mog stana u Beču se gradi već bar 3 godine. A planirano puštanje produžetka linije do ove stanice je tek 2028 godine. Ne znam kako neko može od Srbije ds očekuje brzi završetak cele linije u kraćem roku, sa još više stanica i još dužom trasom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903825#p903825 je napisao(la):Užice » 30 Nov 2021 05:25 pm[/url]":2a5e23nx]Prva linija bi zaista mogla biti za 6 godina, ako bi sada odmah doveli 1000 radnika,krtice i STVARNO počeli da je grade, a ne da bacaju prašinu u oči svojim jadnim biračima sa dva bagera i jednim kamionom na Makišu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903708#p903708 je napisao(la):marrecar » Uto Nov 30, 2021 11:34 am[/url]":2a5e23nx]Neće biti 6 godina, nego 30. Lol, koji debil, misli da može ceo (ili čak jednu liniju) metro da završi za 6 godina.
Iole normalna vlast bi liniju te dužine mogla da sagradi i za manje vremena, nažalost mi takvu vlast nemamo. Ako za ovih 50 godina mnogo manji kreteni od njih nisu iskopali ni metar metroa, teško da će i oni. Daj bože da grešim...
Napredna bulumenta drži vlast u BG-u već 8 godina, ne vidim zašto do sada nisu mogli da završe barem sve te "papirne" delove metroa. Da je to urađeno na vreme, ovog novembra bi lepo mogli da počnu sa bušenjem tunela i izgradnjom stanica, a ne da peru mozak narodu sa nasipanjem platoa za depo, za koji još nije potpisan ni ugovor. Ministar dr Mali i sam stidljivo priznaje da od prave izgradnje depoa nema ništa do iduće godine u ovo vreme, a od prvih podzemnih radova na samom metrou nema ništa pre jeseni 2023. godine,i to ako ne slažu, jer su još 2013. lagali da će prva linija metroa biti gotova do 2021. godine. Pred gradske izbore 2018. su čak delili lažne karte za metro i obećavali početak izgradnje krajem 2020.
Ako i 2023. počnu sa kopanjem, teško da će išta biti gotovo do 2028. ali neka bude gotovo i do 2032. samo neka se već jedanput POČNE, aman! Ovo višedecenijsko metromrcvarenje Beograda je gore nego u drami "Čekajući Godoa".
Ako si pratio ranije postove na ovoj temi, moj stav ti je poznat: izbegavanje južne Čukarice,Prokopa,KCS-a,Vukovog Spomenika,Pravnog fakulteta,nove autobuske,savskih blokova, samo da bi se dve linije ukrstile kod BGH20 i digle cenu stanova u tom naselju, predstavlja čist kriminal i pljačku javnog interesa, tu nema apsolutno nikakve dileme. Međutim, to što 50 godina nije zakopan jedan ašov da bi se metro iskopao je još veći kriminal, i to od strane svih gradskih vlasti od 1970. do danas, uključujući i ovu aktuelnu od 2013. , koja je do sada najmanje tri puta slagala kada će početi da ga gradi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903946#p903946:2kpgzkzb je napisao(la):teslaserb » Uto Nov 30, 2021 10:06 pm[/url]":2kpgzkzb]A stvarno mi nije jasno kad neko napise "samo nek vise pocnu". "Stalno obecavaju a nikako da pocnu".. Kako mozete to da kazete?.Užice":2kpgzkzb je napisao(la):Da bi se išta od ovoga i započelo, prvo mora da se uradi idejni projekat, glavni projekat i potpišu komercijalni ugovori o izgradnji depoa i prve linije sa izvođačem,a ništa od toga još nije urađeno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903884#p903884 je napisao(la):marrecar » Uto Nov 30, 2021 6:22 pm[/url]":2kpgzkzb]Pa znaš kako, teško. Nije to samo količina radnika i oprema. Ja sam već rekao, garantujem da će najveći problem biti neupisana infrastruktura u zemlji, da će biti udaranja u vodovodne cevi, čupanja raznih kablova. Tu ne pomaže ni 1000 radnika kada mora da se dovede neko sa strane. Fizički je nemoguće da se to uradi za tako kratko vreme. Gradnja ispod površine nije ni približno ista kao gradnja na površini, a to ne treba da ti kaže građevinski inženjer. Da izgrade za 6 godina celokupnu prvu liniju metroa, ili barem to Karaburme ili gde god je prvo planirano pre Mirijeva, mora onda istovremeno da se grade sve stanice, a prvo da se premesti infrastruktura, da se reorganizuje površinski saobraćaj, pa da se kopaju tuneli, da se završe vozovi, uradi automatizacija i signalizacija. To je nemoguće za tako kratko vreme, a pogotovo za tako male pare što kaže Pantograf. Da se opet ponovim, stanica ispred mog stana u Beču se gradi već bar 3 godine. A planirano puštanje produžetka linije do ove stanice je tek 2028 godine. Ne znam kako neko može od Srbije ds očekuje brzi završetak cele linije u kraćem roku, sa još više stanica i još dužom trasom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903825#p903825 je napisao(la):Užice » 30 Nov 2021 05:25 pm[/url]":2kpgzkzb]Prva linija bi zaista mogla biti za 6 godina, ako bi sada odmah doveli 1000 radnika,krtice i STVARNO počeli da je grade, a ne da bacaju prašinu u oči svojim jadnim biračima sa dva bagera i jednim kamionom na Makišu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903708#p903708 je napisao(la):marrecar » Uto Nov 30, 2021 11:34 am[/url]":2kpgzkzb]Neće biti 6 godina, nego 30. Lol, koji debil, misli da može ceo (ili čak jednu liniju) metro da završi za 6 godina.
Iole normalna vlast bi liniju te dužine mogla da sagradi i za manje vremena, nažalost mi takvu vlast nemamo. Ako za ovih 50 godina mnogo manji kreteni od njih nisu iskopali ni metar metroa, teško da će i oni. Daj bože da grešim...
Napredna bulumenta drži vlast u BG-u već 8 godina, ne vidim zašto do sada nisu mogli da završe barem sve te "papirne" delove metroa. Da je to urađeno na vreme, ovog novembra bi lepo mogli da počnu sa bušenjem tunela i izgradnjom stanica, a ne da peru mozak narodu sa nasipanjem platoa za depo, za koji još nije potpisan ni ugovor. Ministar dr Mali i sam stidljivo priznaje da od prave izgradnje depoa nema ništa do iduće godine u ovo vreme, a od prvih podzemnih radova na samom metrou nema ništa pre jeseni 2023. godine,i to ako ne slažu, jer su još 2013. lagali da će prva linija metroa biti gotova do 2021. godine. Pred gradske izbore 2018. su čak delili lažne karte za metro i obećavali početak izgradnje krajem 2020.
Ako i 2023. počnu sa kopanjem, teško da će išta biti gotovo do 2028. ali neka bude gotovo i do 2032. samo neka se već jedanput POČNE, aman! Ovo višedecenijsko metromrcvarenje Beograda je gore nego u drami "Čekajući Godoa".
Ispravite me ako gresim. (Ovo je ono sto dosad ja, tako mali, znam).. Oni zidaju ovo za neke ljude koji ce mozda stanovati tu 2030, i ne resava tekuce probleme (1 linija). Ovo ce rasteretiti saobracaj kolko i jedna linija 95ice, isto linija 1. Kostatce vise od 4 milijarde (cena kostanja.. trenutno je 28, to je znaci 15% trenutnog duga). Cela drzava za to daje pare a ta linija ne prolazi ni pored prokopa ni pored kcs-a, sto bi eventualno neko ko dodje iz unutrsnjosti mogao da korsiti. Misljenje vecine je isto da stanovnici bgh20 nece bas koristiti taj sistem tako da se sve svodi na povecanje cene zemljista/stanova na bgh20 makisu i huji. Izmesta se centar grada (zapravo ostaje gde jeste ali presek linija metroa je na pogresnom mestu). I na kraju ako krene gradnja na makishu ugrozava se / ili ce u potpunosti biti istroseni bunari sa pijacom vodom zbog zagadjenja zemljista
I sad molim vas kad neko kaze " samo krenite" ili kada "po meri metro" glumi neki dijalog i aludira na neko postignuce meni to sve deluje prilicno nenormalno. Molim vas pomozite mi da vidim gde gresim? Ozbiljno bih voleo pojasnjenje ne trolijem
Ps. Vezano za po meri metro da budem jasan. Potpisao sam. Sjajno je to sto rade do onog dela gde u komunikaciji sa vlastodrscima se pravi predstava da se nesto radi ili je nesto postignuto a zapravo je samo prvi chin predstave "vlast slusa gradjane" za rts/pink/n1..
Sent from my POCO F1 using Tapatalk
U suštini kakve god promene u ostalim sistemima da se dese, biće u korist metroa. Pa tako i ako ukinu 58 i 88, postojaće neka lokalna linija koja prolazi kroz Vodovodsku i ide bar do okretnice Banovo brdo kako bi putnike dovela do stanice Trgovačka.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903927#p903927:9gfq916a je napisao(la):Дошљак » Uto Nov 30, 2021 9:56 pm[/url]":9gfq916a]Видећемо каква ће бити ситуација са осалим видовима јавног превоза кад направе целу мрежу нових улица око те станице. Мада постоји и могућност да ће 88 бити скраћена или укинута.
[/quote]Ako si pratio ranije postove na ovoj temi, moj stav ti je poznat: izbegavanje južne Čukarice,Prokopa,KCS-a,Vukovog Spomenika,Pravnog fakulteta,nove autobuske,savskih blokova, samo da bi se dve linije ukrstile kod BGH20 i digle cenu stanova u tom naselju, predstavlja čist kriminal i pljačku javnog interesa, tu nema apsolutno nikakve dileme. Međutim, to što 50 godina nije zakopan jedan ašov da bi se metro iskopao je još veći kriminal, i to od strane svih gradskih vlasti od 1970. do danas, uključujući i ovu aktuelnu od 2013. , koja je do sada najmanje tri puta slagala kada će početi da ga gradi.
Da se ne ponavljam, pisao sam već zašto mislim da je manje zlo i da sagrade ovakav metro kakav obećavaju, nego da se još pola veka ne sagradi ništa: Beogradu je potrebna hitna pomoć, jer će ga saobraćajni kolaps uništiti. Nema se vremena za hiruršku intervenciju,mora se hitno zaustaviti krvarenje,a to je u ovom slučaju izgradnja bilo kakvog metroa što je pre moguće; da je ovo 1971. godina, imali bismo vremena da biramo i da se dugo raspravljamo koja linija metroa je najidealnija. Sada više nemamo taj luksuz,danas su beogradske gužve višestruko veće nego pre pola veka,i svaka godina čekanja sa izgradnjom znači ubrzano pogoršanje trenutne situacije, tako da nam 2050. ni 5 linija metroa neće biti dovoljno da s kraja na kraj grada putujemo kao ljudi, a ne kao st*** koja se vozi u prepunim GSP furgonima koji iznutra podsećaju na deveti krug pakla.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903960#p903960:2zjo8ooi je napisao(la):teslaserb » Uto Nov 30, 2021 10:58 pm[/url]":2zjo8ooi]Ako si pratio ranije postove na ovoj temi, moj stav ti je poznat: izbegavanje južne Čukarice,Prokopa,KCS-a,Vukovog Spomenika,Pravnog fakulteta,nove autobuske,savskih blokova, samo da bi se dve linije ukrstile kod BGH20 i digle cenu stanova u tom naselju, predstavlja čist kriminal i pljačku javnog interesa, tu nema apsolutno nikakve dileme. Međutim, to što 50 godina nije zakopan jedan ašov da bi se metro iskopao je još veći kriminal, i to od strane svih gradskih vlasti od 1970. do danas, uključujući i ovu aktuelnu od 2013. , koja je do sada najmanje tri puta slagala kada će početi da ga gradi.
Da se ne ponavljam, pisao sam već zašto mislim da je manje zlo i da sagrade ovakav metro kakav obećavaju, nego da se još pola veka ne sagradi ništa: Beogradu je potrebna hitna pomoć, jer će ga saobraćajni kolaps uništiti. Nema se vremena za hiruršku intervenciju,mora se hitno zaustaviti krvarenje,a to je u ovom slučaju izgradnja bilo kakvog metroa što je pre moguće; da je ovo 1971. godina, imali bismo vremena da biramo i da se dugo raspravljamo koja linija metroa je najidealnija. Sada više nemamo taj luksuz,danas su beogradske gužve višestruko veće nego pre pola veka,i svaka godina čekanja sa izgradnjom znači ubrzano pogoršanje trenutne situacije, tako da nam 2050. ni 5 linija metroa neće biti dovoljno da s kraja na kraj grada putujemo kao ljudi, a ne kao st*** koja se vozi u prepunim GSP furgonima koji iznutra podsećaju na deveti krug pakla.
Linija 1 je daleko daleko od dobre, ali ako bih morao da biram između nje i toga da se ni "m" od metroa ne sagradi još 20 godina, izabrao bih nju. Mislim da će se posle njene (daj bože!) realizacije osetno rasteretiti ulice Dragoslava Srejovića,Bulevar Despota Stefana,Terazije,Kralja Milana,Kneza Miloša,Savska,Bulevar Vojvode Mišića,Požeška,Trgovačka, što gledano iz sadašnje perspektive uopšte nije malo.
Što se tiče pijaće vode, na Makišu se već decenijama nalazi najveća ranžirna železnička stanica u Beogradu i na celom Balkanu,na desetine koloseka i vagona, i to sve u neposrednoj blizini vodoizvorišta, pa voda na slavinama i dalje nije zatrovana. Znam da su ludaci, ali nisu valjda toliki da se igraju sa pijaćom vodom, tim pre što je i oni sami piju.
Ne bih da raspršujem iluzije, ali tako nešto već imamo i nosi oznaku 512.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903959#p903959:1c4tduee je napisao(la):Pumba » 30 Nov 2021 22:57[/url]":1c4tduee]U suštini kakve god promene u ostalim sistemima da se dese, biće u korist metroa. Pa tako i ako ukinu 58 i 88, postojaće neka lokalna linija koja prolazi kroz Vodovodsku i ide bar do okretnice Banovo brdo kako bi putnike dovela do stanice Trgovačka.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903927#p903927:1c4tduee je napisao(la):Дошљак » Uto Nov 30, 2021 9:56 pm[/url]":1c4tduee]Видећемо каква ће бити ситуација са осалим видовима јавног превоза кад направе целу мрежу нових улица око те станице. Мада постоји и могућност да ће 88 бити скраћена или укинута.
То да метро иде до Железника је очигледна подвала. Чак је и пруга ближе Железнику него метро. Друг из Железника се само насмејао кад сам му рекао где је метро станица Железник.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903813#p903813:1qo28gq0 je napisao(la):Dzigi Bau » Уто Нов 30, 2021 5:03 pm[/url]":1qo28gq0]Каже Председник данас у Макишу отприлике:
“Вама смета што ће метро да повезује Железник и Миријево јер ви хоћете да повезује само тамо где живе најбогатији, а овако повезује наш народ”