Šta je novo?

Metro

Neće. Tu je predviđena stanica BG:voza po imenu Vodovodska. Linija BG:voza koja tu bude stajala će dalje ići na Rakovicu pa prema Vukovom spomeniku.

Metrou je odatle, bar prema sadašnjem stanju na terenu, najlakše pristupiti ako ideš linijama 58 ili 88 do stajališta Julino brdo sa kog će se direktno pristupati metro stanici Trgovačka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903884#p903884:5vpmpl5m je napisao(la):
marrecar » Uto Nov 30, 2021 6:22 pm[/url]":5vpmpl5m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903825#p903825:5vpmpl5m je napisao(la):
Užice » 30 Nov 2021 05:25 pm[/url]":5vpmpl5m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903708#p903708:5vpmpl5m je napisao(la):
marrecar » Uto Nov 30, 2021 11:34 am[/url]":5vpmpl5m]Neće biti 6 godina, nego 30. Lol, koji debil, misli da može ceo (ili čak jednu liniju) metro da završi za 6 godina.

giphy.gif
Prva linija bi zaista mogla biti za 6 godina, ako bi sada odmah doveli 1000 radnika,krtice i STVARNO počeli da je grade, a ne da bacaju prašinu u oči svojim jadnim biračima sa dva bagera i jednim kamionom na Makišu.
Iole normalna vlast bi liniju te dužine mogla da sagradi i za manje vremena, nažalost mi takvu vlast nemamo. Ako za ovih 50 godina mnogo manji kreteni od njih nisu iskopali ni metar metroa, teško da će i oni. Daj bože da grešim...
Pa znaš kako, teško. Nije to samo količina radnika i oprema. Ja sam već rekao, garantujem da će najveći problem biti neupisana infrastruktura u zemlji, da će biti udaranja u vodovodne cevi, čupanja raznih kablova. Tu ne pomaže ni 1000 radnika kada mora da se dovede neko sa strane. Fizički je nemoguće da se to uradi za tako kratko vreme. Gradnja ispod površine nije ni približno ista kao gradnja na površini, a to ne treba da ti kaže građevinski inženjer. Da izgrade za 6 godina celokupnu prvu liniju metroa, ili barem to Karaburme ili gde god je prvo planirano pre Mirijeva, mora onda istovremeno da se grade sve stanice, a prvo da se premesti infrastruktura, da se reorganizuje površinski saobraćaj, pa da se kopaju tuneli, da se završe vozovi, uradi automatizacija i signalizacija. To je nemoguće za tako kratko vreme, a pogotovo za tako male pare što kaže Pantograf. Da se opet ponovim, stanica ispred mog stana u Beču se gradi već bar 3 godine. A planirano puštanje produžetka linije do ove stanice je tek 2028 godine. Ne znam kako neko može od Srbije ds očekuje brzi završetak cele linije u kraćem roku, sa još više stanica i još dužom trasom.
Da bi se išta od ovoga i započelo, prvo mora da se uradi idejni projekat, glavni projekat i potpišu komercijalni ugovori o izgradnji depoa i prve linije sa izvođačem,a ništa od toga još nije urađeno.

Napredna bulumenta drži vlast u BG-u već 8 godina, ne vidim zašto do sada nisu mogli da završe barem sve te "papirne" delove metroa. Da je to urađeno na vreme, ovog novembra bi lepo mogli da počnu sa bušenjem tunela i izgradnjom stanica, a ne da peru mozak narodu sa nasipanjem platoa za depo, za koji još nije potpisan ni ugovor. Ministar dr Mali i sam stidljivo priznaje da od prave izgradnje depoa nema ništa do iduće godine u ovo vreme, a od prvih podzemnih radova na samom metrou nema ništa pre jeseni 2023. godine,i to ako ne slažu, jer su još 2013. lagali da će prva linija metroa biti gotova do 2021. godine. Pred gradske izbore 2018. su čak delili lažne karte za metro i obećavali početak izgradnje krajem 2020.

Ako i 2023. počnu sa kopanjem, teško da će išta biti gotovo do 2028. ali neka bude gotovo i do 2032. samo neka se već jedanput POČNE, aman! Ovo višedecenijsko metromrcvarenje Beograda je gore nego u drami "Čekajući Godoa".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903911#p903911:nbntjxod je napisao(la):
Pumba » Uto Nov 30, 2021 7:51 pm[/url]":nbntjxod]Neće. Tu je predviđena stanica BG:voza po imenu Vodovodska. Linija BG:voza koja tu bude stajala će dalje ići na Rakovicu pa prema Vukovom spomeniku.

Metrou je odatle, bar prema sadašnjem stanju na terenu, najlakše pristupiti ako ideš linijama 58 ili 88 do stajališta Julino brdo sa kog će se direktno pristupati metro stanici Trgovačka.

Hvala puno
 
Видећемо каква ће бити ситуација са осалим видовима јавног превоза кад направе целу мрежу нових улица око те станице. Мада постоји и могућност да ће 88 бити скраћена или укинута.
 
Užice":2a5e23nx je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903884#p903884 je napisao(la):
marrecar » Uto Nov 30, 2021 6:22 pm[/url]":2a5e23nx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903825#p903825 je napisao(la):
Užice » 30 Nov 2021 05:25 pm[/url]":2a5e23nx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903708#p903708 je napisao(la):
marrecar » Uto Nov 30, 2021 11:34 am[/url]":2a5e23nx]Neće biti 6 godina, nego 30. Lol, koji debil, misli da može ceo (ili čak jednu liniju) metro da završi za 6 godina.

Prva linija bi zaista mogla biti za 6 godina, ako bi sada odmah doveli 1000 radnika,krtice i STVARNO počeli da je grade, a ne da bacaju prašinu u oči svojim jadnim biračima sa dva bagera i jednim kamionom na Makišu.
Iole normalna vlast bi liniju te dužine mogla da sagradi i za manje vremena, nažalost mi takvu vlast nemamo. Ako za ovih 50 godina mnogo manji kreteni od njih nisu iskopali ni metar metroa, teško da će i oni. Daj bože da grešim...
Pa znaš kako, teško. Nije to samo količina radnika i oprema. Ja sam već rekao, garantujem da će najveći problem biti neupisana infrastruktura u zemlji, da će biti udaranja u vodovodne cevi, čupanja raznih kablova. Tu ne pomaže ni 1000 radnika kada mora da se dovede neko sa strane. Fizički je nemoguće da se to uradi za tako kratko vreme. Gradnja ispod površine nije ni približno ista kao gradnja na površini, a to ne treba da ti kaže građevinski inženjer. Da izgrade za 6 godina celokupnu prvu liniju metroa, ili barem to Karaburme ili gde god je prvo planirano pre Mirijeva, mora onda istovremeno da se grade sve stanice, a prvo da se premesti infrastruktura, da se reorganizuje površinski saobraćaj, pa da se kopaju tuneli, da se završe vozovi, uradi automatizacija i signalizacija. To je nemoguće za tako kratko vreme, a pogotovo za tako male pare što kaže Pantograf. Da se opet ponovim, stanica ispred mog stana u Beču se gradi već bar 3 godine. A planirano puštanje produžetka linije do ove stanice je tek 2028 godine. Ne znam kako neko može od Srbije ds očekuje brzi završetak cele linije u kraćem roku, sa još više stanica i još dužom trasom.
Da bi se išta od ovoga i započelo, prvo mora da se uradi idejni projekat, glavni projekat i potpišu komercijalni ugovori o izgradnji depoa i prve linije sa izvođačem,a ništa od toga još nije urađeno.

Napredna bulumenta drži vlast u BG-u već 8 godina, ne vidim zašto do sada nisu mogli da završe barem sve te "papirne" delove metroa. Da je to urađeno na vreme, ovog novembra bi lepo mogli da počnu sa bušenjem tunela i izgradnjom stanica, a ne da peru mozak narodu sa nasipanjem platoa za depo, za koji još nije potpisan ni ugovor. Ministar dr Mali i sam stidljivo priznaje da od prave izgradnje depoa nema ništa do iduće godine u ovo vreme, a od prvih podzemnih radova na samom metrou nema ništa pre jeseni 2023. godine,i to ako ne slažu, jer su još 2013. lagali da će prva linija metroa biti gotova do 2021. godine. Pred gradske izbore 2018. su čak delili lažne karte za metro i obećavali početak izgradnje krajem 2020.

Ako i 2023. počnu sa kopanjem, teško da će išta biti gotovo do 2028. ali neka bude gotovo i do 2032. samo neka se već jedanput POČNE, aman! Ovo višedecenijsko metromrcvarenje Beograda je gore nego u drami "Čekajući Godoa".
A stvarno mi nije jasno kad neko napise "samo nek vise pocnu". "Stalno obecavaju a nikako da pocnu".. Kako mozete to da kazete?.

Ispravite me ako gresim. (Ovo je ono sto dosad ja, tako mali, znam).. Oni zidaju ovo za neke ljude koji ce mozda stanovati tu 2030, i ne resava tekuce probleme (1 linija). Ovo ce rasteretiti saobracaj kolko i jedna linija 95ice, isto linija 1. Kostatce vise od 4 milijarde (cena kostanja.. trenutno je 28, to je znaci 15% trenutnog duga). Cela drzava za to daje pare a ta linija ne prolazi ni pored prokopa ni pored kcs-a, sto bi eventualno neko ko dodje iz unutrsnjosti mogao da korsiti. Misljenje vecine je isto da stanovnici bgh20 nece bas koristiti taj sistem tako da se sve svodi na povecanje cene zemljista/stanova na bgh20 makisu i huji. Izmesta se centar grada (zapravo ostaje gde jeste ali presek linija metroa je na pogresnom mestu). I na kraju ako krene gradnja na makishu ugrozava se / ili ce u potpunosti biti istroseni bunari sa pijacom vodom zbog zagadjenja zemljista

I sad molim vas kad neko kaze " samo krenite" ili kada "po meri metro" glumi neki dijalog i aludira na neko postignuce meni to sve deluje prilicno nenormalno. Molim vas pomozite mi da vidim gde gresim? Ozbiljno bih voleo pojasnjenje ne trolijem

Ps. Vezano za po meri metro da budem jasan. Potpisao sam. Sjajno je to sto rade do onog dela gde u komunikaciji sa vlastodrscima se pravi predstava da se nesto radi ili je nesto postignuto a zapravo je samo prvi chin predstave "vlast slusa gradjane" za rts/pink/n1..

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903946#p903946:2kpgzkzb je napisao(la):
teslaserb » Uto Nov 30, 2021 10:06 pm[/url]":2kpgzkzb]
Užice":2kpgzkzb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903884#p903884 je napisao(la):
marrecar » Uto Nov 30, 2021 6:22 pm[/url]":2kpgzkzb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903825#p903825 je napisao(la):
Užice » 30 Nov 2021 05:25 pm[/url]":2kpgzkzb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903708#p903708 je napisao(la):
marrecar » Uto Nov 30, 2021 11:34 am[/url]":2kpgzkzb]Neće biti 6 godina, nego 30. Lol, koji debil, misli da može ceo (ili čak jednu liniju) metro da završi za 6 godina.

Prva linija bi zaista mogla biti za 6 godina, ako bi sada odmah doveli 1000 radnika,krtice i STVARNO počeli da je grade, a ne da bacaju prašinu u oči svojim jadnim biračima sa dva bagera i jednim kamionom na Makišu.
Iole normalna vlast bi liniju te dužine mogla da sagradi i za manje vremena, nažalost mi takvu vlast nemamo. Ako za ovih 50 godina mnogo manji kreteni od njih nisu iskopali ni metar metroa, teško da će i oni. Daj bože da grešim...
Pa znaš kako, teško. Nije to samo količina radnika i oprema. Ja sam već rekao, garantujem da će najveći problem biti neupisana infrastruktura u zemlji, da će biti udaranja u vodovodne cevi, čupanja raznih kablova. Tu ne pomaže ni 1000 radnika kada mora da se dovede neko sa strane. Fizički je nemoguće da se to uradi za tako kratko vreme. Gradnja ispod površine nije ni približno ista kao gradnja na površini, a to ne treba da ti kaže građevinski inženjer. Da izgrade za 6 godina celokupnu prvu liniju metroa, ili barem to Karaburme ili gde god je prvo planirano pre Mirijeva, mora onda istovremeno da se grade sve stanice, a prvo da se premesti infrastruktura, da se reorganizuje površinski saobraćaj, pa da se kopaju tuneli, da se završe vozovi, uradi automatizacija i signalizacija. To je nemoguće za tako kratko vreme, a pogotovo za tako male pare što kaže Pantograf. Da se opet ponovim, stanica ispred mog stana u Beču se gradi već bar 3 godine. A planirano puštanje produžetka linije do ove stanice je tek 2028 godine. Ne znam kako neko može od Srbije ds očekuje brzi završetak cele linije u kraćem roku, sa još više stanica i još dužom trasom.
Da bi se išta od ovoga i započelo, prvo mora da se uradi idejni projekat, glavni projekat i potpišu komercijalni ugovori o izgradnji depoa i prve linije sa izvođačem,a ništa od toga još nije urađeno.

Napredna bulumenta drži vlast u BG-u već 8 godina, ne vidim zašto do sada nisu mogli da završe barem sve te "papirne" delove metroa. Da je to urađeno na vreme, ovog novembra bi lepo mogli da počnu sa bušenjem tunela i izgradnjom stanica, a ne da peru mozak narodu sa nasipanjem platoa za depo, za koji još nije potpisan ni ugovor. Ministar dr Mali i sam stidljivo priznaje da od prave izgradnje depoa nema ništa do iduće godine u ovo vreme, a od prvih podzemnih radova na samom metrou nema ništa pre jeseni 2023. godine,i to ako ne slažu, jer su još 2013. lagali da će prva linija metroa biti gotova do 2021. godine. Pred gradske izbore 2018. su čak delili lažne karte za metro i obećavali početak izgradnje krajem 2020.

Ako i 2023. počnu sa kopanjem, teško da će išta biti gotovo do 2028. ali neka bude gotovo i do 2032. samo neka se već jedanput POČNE, aman! Ovo višedecenijsko metromrcvarenje Beograda je gore nego u drami "Čekajući Godoa".
A stvarno mi nije jasno kad neko napise "samo nek vise pocnu". "Stalno obecavaju a nikako da pocnu".. Kako mozete to da kazete?.

Ispravite me ako gresim. (Ovo je ono sto dosad ja, tako mali, znam).. Oni zidaju ovo za neke ljude koji ce mozda stanovati tu 2030, i ne resava tekuce probleme (1 linija). Ovo ce rasteretiti saobracaj kolko i jedna linija 95ice, isto linija 1. Kostatce vise od 4 milijarde (cena kostanja.. trenutno je 28, to je znaci 15% trenutnog duga). Cela drzava za to daje pare a ta linija ne prolazi ni pored prokopa ni pored kcs-a, sto bi eventualno neko ko dodje iz unutrsnjosti mogao da korsiti. Misljenje vecine je isto da stanovnici bgh20 nece bas koristiti taj sistem tako da se sve svodi na povecanje cene zemljista/stanova na bgh20 makisu i huji. Izmesta se centar grada (zapravo ostaje gde jeste ali presek linija metroa je na pogresnom mestu). I na kraju ako krene gradnja na makishu ugrozava se / ili ce u potpunosti biti istroseni bunari sa pijacom vodom zbog zagadjenja zemljista

I sad molim vas kad neko kaze " samo krenite" ili kada "po meri metro" glumi neki dijalog i aludira na neko postignuce meni to sve deluje prilicno nenormalno. Molim vas pomozite mi da vidim gde gresim? Ozbiljno bih voleo pojasnjenje ne trolijem

Ps. Vezano za po meri metro da budem jasan. Potpisao sam. Sjajno je to sto rade do onog dela gde u komunikaciji sa vlastodrscima se pravi predstava da se nesto radi ili je nesto postignuto a zapravo je samo prvi chin predstave "vlast slusa gradjane" za rts/pink/n1..

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
Ako si pratio ranije postove na ovoj temi, moj stav ti je poznat: izbegavanje južne Čukarice,Prokopa,KCS-a,Vukovog Spomenika,Pravnog fakulteta,nove autobuske,savskih blokova, samo da bi se dve linije ukrstile kod BGH20 i digle cenu stanova u tom naselju, predstavlja čist kriminal i pljačku javnog interesa, tu nema apsolutno nikakve dileme. Međutim, to što 50 godina nije zakopan jedan ašov da bi se metro iskopao je još veći kriminal, i to od strane svih gradskih vlasti od 1970. do danas, uključujući i ovu aktuelnu od 2013. , koja je do sada najmanje tri puta slagala kada će početi da ga gradi.

Da se ne ponavljam, pisao sam već zašto mislim da je manje zlo i da sagrade ovakav metro kakav obećavaju, nego da se još pola veka ne sagradi ništa: Beogradu je potrebna hitna pomoć, jer će ga saobraćajni kolaps uništiti. Nema se vremena za hiruršku intervenciju,mora se hitno zaustaviti krvarenje,a to je u ovom slučaju izgradnja bilo kakvog metroa što je pre moguće; da je ovo 1971. godina, imali bismo vremena da biramo i da se dugo raspravljamo koja linija metroa je najoptimalnija. Danas 2021. više nemamo taj luksuz, sada su beogradske gužve višestruko veće nego pre pola veka,i svaka godina čekanja sa izgradnjom znači ubrzano pogoršanje trenutne situacije, tako da nam 2050. ni 5 linija metroa neće biti dovoljno da s kraja na kraj grada putujemo kao ljudi, a ne kao st*** koja se vozi u prepunim GSP furgonima čija unutrašnjost podseća na deveti krug pakla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903927#p903927:9gfq916a je napisao(la):
Дошљак » Uto Nov 30, 2021 9:56 pm[/url]":9gfq916a]Видећемо каква ће бити ситуација са осалим видовима јавног превоза кад направе целу мрежу нових улица око те станице. Мада постоји и могућност да ће 88 бити скраћена или укинута.
U suštini kakve god promene u ostalim sistemima da se dese, biće u korist metroa. Pa tako i ako ukinu 58 i 88, postojaće neka lokalna linija koja prolazi kroz Vodovodsku i ide bar do okretnice Banovo brdo kako bi putnike dovela do stanice Trgovačka.
 
Ako si pratio ranije postove na ovoj temi, moj stav ti je poznat: izbegavanje južne Čukarice,Prokopa,KCS-a,Vukovog Spomenika,Pravnog fakulteta,nove autobuske,savskih blokova, samo da bi se dve linije ukrstile kod BGH20 i digle cenu stanova u tom naselju, predstavlja čist kriminal i pljačku javnog interesa, tu nema apsolutno nikakve dileme. Međutim, to što 50 godina nije zakopan jedan ašov da bi se metro iskopao je još veći kriminal, i to od strane svih gradskih vlasti od 1970. do danas, uključujući i ovu aktuelnu od 2013. , koja je do sada najmanje tri puta slagala kada će početi da ga gradi.

Da se ne ponavljam, pisao sam već zašto mislim da je manje zlo i da sagrade ovakav metro kakav obećavaju, nego da se još pola veka ne sagradi ništa: Beogradu je potrebna hitna pomoć, jer će ga saobraćajni kolaps uništiti. Nema se vremena za hiruršku intervenciju,mora se hitno zaustaviti krvarenje,a to je u ovom slučaju izgradnja bilo kakvog metroa što je pre moguće; da je ovo 1971. godina, imali bismo vremena da biramo i da se dugo raspravljamo koja linija metroa je najidealnija. Sada više nemamo taj luksuz,danas su beogradske gužve višestruko veće nego pre pola veka,i svaka godina čekanja sa izgradnjom znači ubrzano pogoršanje trenutne situacije, tako da nam 2050. ni 5 linija metroa neće biti dovoljno da s kraja na kraj grada putujemo kao ljudi, a ne kao st*** koja se vozi u prepunim GSP furgonima koji iznutra podsećaju na deveti krug pakla.
[/quote]

Pogledacu sta si ranije pisao, ali ako se slazes sa svime onda se slazes da 1 linija ne resava ni jedan problem. Ona samo da pravi nove probleme (pijaca voda). A kolaps je neminovan. Eno Bakic vice u svakoj emisiji da ce Beograd stati, i da cemo piti kisnicu iz oluka.
 
Beograd će stati, pićemo šta ostane.

Bolje je bez ovog metroa, nego sa njim. Ionako su drumovi svakako važniji od metroa, bolje da njih gradimo nego da spaljujemo milijarde. Za pet milijardi, možemo i da se automobilizujemo, efekti će biti 10 puta bolji nego sa metroom. To je 25 tunela u 4 trake ispod Beograda! A tek za 6, 7, 8 milijardi... Ne treba nam to. Dosta je metro šita!

Smatrajte da mi je sinulo i da sam od ovog trenutka, pod ovim uslovima, protivnik gradnje metroa u Beogradu i pristalica automobilizacije za sve.

(P. S. Uopšte me ne zanima šta radi raspala zapadna Evropa)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903960#p903960:2zjo8ooi je napisao(la):
teslaserb » Uto Nov 30, 2021 10:58 pm[/url]":2zjo8ooi]
Ako si pratio ranije postove na ovoj temi, moj stav ti je poznat: izbegavanje južne Čukarice,Prokopa,KCS-a,Vukovog Spomenika,Pravnog fakulteta,nove autobuske,savskih blokova, samo da bi se dve linije ukrstile kod BGH20 i digle cenu stanova u tom naselju, predstavlja čist kriminal i pljačku javnog interesa, tu nema apsolutno nikakve dileme. Međutim, to što 50 godina nije zakopan jedan ašov da bi se metro iskopao je još veći kriminal, i to od strane svih gradskih vlasti od 1970. do danas, uključujući i ovu aktuelnu od 2013. , koja je do sada najmanje tri puta slagala kada će početi da ga gradi.

Da se ne ponavljam, pisao sam već zašto mislim da je manje zlo i da sagrade ovakav metro kakav obećavaju, nego da se još pola veka ne sagradi ništa: Beogradu je potrebna hitna pomoć, jer će ga saobraćajni kolaps uništiti. Nema se vremena za hiruršku intervenciju,mora se hitno zaustaviti krvarenje,a to je u ovom slučaju izgradnja bilo kakvog metroa što je pre moguće; da je ovo 1971. godina, imali bismo vremena da biramo i da se dugo raspravljamo koja linija metroa je najidealnija. Sada više nemamo taj luksuz,danas su beogradske gužve višestruko veće nego pre pola veka,i svaka godina čekanja sa izgradnjom znači ubrzano pogoršanje trenutne situacije, tako da nam 2050. ni 5 linija metroa neće biti dovoljno da s kraja na kraj grada putujemo kao ljudi, a ne kao st*** koja se vozi u prepunim GSP furgonima koji iznutra podsećaju na deveti krug pakla.

Pogledacu sta si ranije pisao, ali ako se slazes sa svime onda se slazes da 1 linija ne resava ni jedan problem. Ona samo da pravi nove probleme (pijaca voda). A kolaps je neminovan. Eno Bakic vice u svakoj emisiji da ce Beograd stati, i da cemo piti kisnicu iz oluka.
[/quote]

Linija 1 je daleko,daleko od dobre, ali ako bih morao da biram između nje i toga da se ni "m" od metroa ne sagradi još 20 godina, izabrao bih nju. Mislim da će se posle njene (daj bože!) realizacije osetno rasteretiti ulice Dragoslava Srejovića,Bulevar Despota Stefana,Terazije,Kralja Milana,Kneza Miloša,Savska,Bulevar Vojvode Mišića,Požeška,Trgovačka, što gledano iz sadašnje perspektive uopšte nije malo.

Što se tiče pijaće vode, na Makišu se već decenijama nalazi najveća ranžirna železnička stanica u Beogradu i na celom Balkanu,na desetine koloseka i vagona, i to sve u neposrednoj blizini vodoizvorišta, pa voda na slavinama i dalje nije zatrovana. Znam da su ludaci, ali nisu valjda toliki da se igraju sa pijaćom vodom, tim pre što je i oni sami piju.
 
Linija 1 je daleko daleko od dobre, ali ako bih morao da biram između nje i toga da se ni "m" od metroa ne sagradi još 20 godina, izabrao bih nju. Mislim da će se posle njene (daj bože!) realizacije osetno rasteretiti ulice Dragoslava Srejovića,Bulevar Despota Stefana,Terazije,Kralja Milana,Kneza Miloša,Savska,Bulevar Vojvode Mišića,Požeška,Trgovačka, što gledano iz sadašnje perspektive uopšte nije malo.

Što se tiče pijaće vode, na Makišu se već decenijama nalazi najveća ranžirna železnička stanica u Beogradu i na celom Balkanu,na desetine koloseka i vagona, i to sve u neposrednoj blizini vodoizvorišta, pa voda na slavinama i dalje nije zatrovana. Znam da su ludaci, ali nisu valjda toliki da se igraju sa pijaćom vodom, tim pre što je i oni sami piju.

Linija 1 procena da ce rasteretiti koliko i jenda 95ica, za to se ne daje dve milijarde
Ako sam dobro shvatio ranzirna stanica na makisu je povrsinska.. Ono sto zagadjuje zemlju je kada se radi neko kopanje, stambeni kopmleksi svakako to cine. Ako naprave prvu liniju kroz Makis, oni moraju da urbanizuju to
Ja stvarno mislim da je Linija 1 pogubna, ali ok postujem tvoje misljenje, ocigledno mnogi ovde misle tako. Nadam se da ja gresim..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903959#p903959:1c4tduee je napisao(la):
Pumba » 30 Nov 2021 22:57[/url]":1c4tduee]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903927#p903927:1c4tduee je napisao(la):
Дошљак » Uto Nov 30, 2021 9:56 pm[/url]":1c4tduee]Видећемо каква ће бити ситуација са осалим видовима јавног превоза кад направе целу мрежу нових улица око те станице. Мада постоји и могућност да ће 88 бити скраћена или укинута.
U suštini kakve god promene u ostalim sistemima da se dese, biće u korist metroa. Pa tako i ako ukinu 58 i 88, postojaće neka lokalna linija koja prolazi kroz Vodovodsku i ide bar do okretnice Banovo brdo kako bi putnike dovela do stanice Trgovačka.
Ne bih da raspršujem iluzije, ali tako nešto već imamo i nosi oznaku 512.
 
Ne razumem kakve veze ima trenutni 512 sa onim što sam napisao osim trase? Da li taj 512 trenutno ide na pet minuta - ne. Da li dovodi trenutno ljude do metroa - ne. Može ta buduća linija da bude i 512 ali ne može da ima trenutne dinamičke elemente.

Kada ukinu ili redukuju dijametralne i radijalne linije, pojačaće se lokalne poput 512 tako da idu na svakih nekoliko minuta i biće pouzdanije nego sadašnje zbog kraćih trasa. Trenutni koridor preko Banovog brda sa 10-15 linija će ostati na jednoj ili dve linije koja će ići na npr 10 minuta uz tramvaje i metro. Recimo 57 i 87. I na taj način će se i te kako napuniti metro. Govorilo se i za Most na Adi i za Miloša Velikog da će biti prazni pa nisu. Metro će najverovatnije vrlo brzo biti prepun kao i svi drugi vidovi javnog prevoza u Beogradu.
 
Oтприлике ће бити сакаћења линија, посебно тих на западу Београда, отприлике 860 и 511и остала 500/90 екипа са Савског трга до прве станице метроа, 88 можда исто или макар до окретнице на Бановом брду, а аутобуси потеза 50 са Зелењака и 55 можда скрате до ТЦ Галерије, између те окретнице и Бановог брда мислим да нема погодног места где би могли да их скрате. 55 можда и укину скроз.
 
52 i 53 pošto idu preko Banovog brda će verovatno biti skraćene do okretnice na Banovom brdu.
Za 55 si u pravu jer u većem delu je pokriven linijom 1 ili 2. Mogao bi da ostane na trasi Stari Železnik - Metro st. Makiš.
56 može do Galerije jer ide preko Padine.
 
Linije bi se mogle skratiti ali bi putnici presedali u Trgovačkoj dok bi autobusi okretali na B. Brdu. Skoro pa kao tehnička okretnica uz naravno presedanje na tramvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903813#p903813:1qo28gq0 je napisao(la):
Dzigi Bau » Уто Нов 30, 2021 5:03 pm[/url]":1qo28gq0]Каже Председник данас у Макишу отприлике:
“Вама смета што ће метро да повезује Железник и Миријево јер ви хоћете да повезује само тамо где живе најбогатији, а овако повезује наш народ”
То да метро иде до Железника је очигледна подвала. Чак је и пруга ближе Железнику него метро. Друг из Железника се само насмејао кад сам му рекао где је метро станица Железник.
Иста прича је и за станицу Беле воде. Жарково и Карабурму метро само тангира, уопште пролази кроз најгушће насељене делове. Једино је смислено пројектована траса испод Бановог брда.
Јасно ми је да им циљ и није био да покрију најгушће насељене делове града и тиме што више реше постојеће саобраћајне гужве.
 
Тачно тако, станица Железник је на њиви пар километара од Железника, Беле воде и Жарково исто, а Карабурма је у суштини у делу града који се завнично води као Депонија, лева страна Вишњичке после Панчевачког моста.
 
И за то ће свака кућа у Србији на крају да плати по неколико хиљада евра!

У праву је Ертмувинг за ово, као и Регановци својевремено у Калифорнији: нек троше своје паре политичари за овакве глупости, што им је остало од деде.
 
Vrh