Šta je novo?

Metro

Неће бити ту пуно проблема пошто је плитки ископ планиран дуж Рупчина до Белих вода и са леве стране Вишњичке до Роспи ћуприје па даље Миријевским булеваром који и онако мора да се сређује на делу у Палилули.
 
Budući da sam u blizini Mirijevskog bulevara deluje mi kao haos u najavi. Krtica bi bila daleko elegantnije rešenje.
 
Да је метро од Панчевачког моста до Миријева трасиран дијагонално испод Карабурме улица Војводе Мицка, Маријане Грегоран и Салвадора Аљендеа па онда на 7. гимназију и даље ка Миријевском венцу, онда би и ту ишла кртица. Овако, пошто је метро трасиран ободом Карабурме, тј. преко пута Карабурме левом страном Вишњичке и даље дуж булевара, нажалост онда мора плитки ископ.
 
To kopanje će odužiti trajanje radova na beskonačno. Gledam ispred moje zgrade, prave metro stanicu već nekoliko godina upravo tom metodom. Traje toliko dugo jer će biti ogromna stanica, ali zato što već postoje podzemni prolazi i nadvožnjak. I to ide tako što prvo kopaju jedan deo, zatrpaju, pa drugi deo, zatrpaju, itd. Ali, ono što prethodi, tj. što prvo ide pre nego što dođe izvođač koji radi podzemnu stanicu, jeste premeštanje infrastrukture, odnosno vodovoda, raznih kablova, itd. A to u Beogradu je ogroman problem, jer uvek, i pored ucrtane infrastrukture, uvek se pojavi nešto što nije ucrtano.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901527#p901527:1ly4c5yj je napisao(la):
Дошљак » Uto Nov 23, 2021 11:19 pm[/url]":1ly4c5yj]Да је метро од Панчевачког моста до Миријева трасиран дијагонално испод Карабурме улица Војводе Мицка, Маријане Грегоран и Салвадора Аљендеа па онда на 7. гимназију и даље ка Миријевском венцу, онда би и ту ишла кртица. Овако, пошто је метро трасиран ободом Карабурме, тј. преко пута Карабурме левом страном Вишњичке и даље дуж булевара, нажалост онда мора плитки ископ.
Sta tacno podrazumeva taj plitki iskop za metro tunel, kako ce u praksi to izgledati?
 
Na sastanku u BMV-u nam je rečeno da Egis razmatra da se na prvoj liniji u fazi 2 deonica od Kraburme do Mirijeva koje su planirane da se rade plitkim iskopom zamene kopanjem krticom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901561#p901561:kmds6n0n je napisao(la):
leobutters » Сре Нов 24, 2021 12:48 am[/url]":kmds6n0n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901527#p901527:kmds6n0n je napisao(la):
Дошљак » Uto Nov 23, 2021 11:19 pm[/url]":kmds6n0n]Да је метро од Панчевачког моста до Миријева трасиран дијагонално испод Карабурме улица Војводе Мицка, Маријане Грегоран и Салвадора Аљендеа па онда на 7. гимназију и даље ка Миријевском венцу, онда би и ту ишла кртица. Овако, пошто је метро трасиран ободом Карабурме, тј. преко пута Карабурме левом страном Вишњичке и даље дуж булевара, нажалост онда мора плитки ископ.
Sta tacno podrazumeva taj plitki iskop za metro tunel, kako ce u praksi to izgledati?
bg-novi-beograd-muzej-JZ-19.jpg
 
Ал ето изгледа ће плитак ископ бити само у Рупчинама за линију 1.
 
Дубоки ископ је најскупљи. Траса њихове предложене линије 1 би могла на око 50% трасе да иде површински. Још једна мањкавост овог плана о којој се ни не прича.
 
To nije manjkavost. Sto je cena visa to se i ti dobri ljudi bolje ugradjuju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901570#p901570:3cdg1vln je napisao(la):
MC_ » Сре Нов 24, 2021 10:11 am[/url]":3cdg1vln]To nije manjkavost. Sto je cena visa to se i ti dobri ljudi bolje ugradjuju.

И имају њиву испод које пролази метро на којој могу да граде скупе квадрате.
 
A što još bitnije, sasvim dovoljan broj bu**** koje su spremne da kupe tako nešto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901639#p901639:ucxkre5m je napisao(la):
solecar » Сре Нов 24, 2021 10:38 am[/url]":ucxkre5m]A što još bitnije, sasvim dovoljan broj bu**** koje su spremne da kupe tako nešto.

Нису они будале. 90% станова се купује кешом. Ти станови су управо перионице новца за преплаћене послове у Србији. А ето, имаће и метро станицу испред улаза у зграду, где ће моћи да се возе полупразним метро вагонима, за разлику од нас који ћемо наставити да се гурамо у триесјединицама и осталим метроликим бус линијама.
 
Bilo kešom, bilo na kredit, bilo nekim trećim putem, poenta je da će se naći dovoljan broj njih koji će to kupiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901611#p901611:3b44p5af je napisao(la):
Дошљак » Sre Nov 24, 2021 9:40 am[/url]":3b44p5af]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901561#p901561:3b44p5af je napisao(la):
leobutters » Сре Нов 24, 2021 12:48 am[/url]":3b44p5af]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=901527#p901527:3b44p5af je napisao(la):
Дошљак » Uto Nov 23, 2021 11:19 pm[/url]":3b44p5af]Да је метро од Панчевачког моста до Миријева трасиран дијагонално испод Карабурме улица Војводе Мицка, Маријане Грегоран и Салвадора Аљендеа па онда на 7. гимназију и даље ка Миријевском венцу, онда би и ту ишла кртица. Овако, пошто је метро трасиран ободом Карабурме, тј. преко пута Карабурме левом страном Вишњичке и даље дуж булевара, нажалост онда мора плитки ископ.
Sta tacno podrazumeva taj plitki iskop za metro tunel, kako ce u praksi to izgledati?
bg-novi-beograd-muzej-JZ-19.jpg
Apsolutno mi nije jasno kako ce ovo raditi duz Mirijevskog bulevara a da ga ne blokiraju potpuno i naprave pakao.

Mada mozda dok dodje do toga budu vec dostupni leteci automobili pa nece ni biti problem.
 
Mirijevskim bulevarom ne može plitki ukop (cut & cover), zato što je Mirijevski potok zacevljen u plitkom ukopu.
 
Moжда буду суседне цеви метро и поток? Мада ето каже Вучко поредлаже се кртица и за део трасе око Карабурме и ка Миријеву. Досадашњи планови детаљно обрађују само део од Макиша до Панчевачког моста.
 
Колика је количина воде која тамо протиче?

Можда овако?
 

Prilozi

  • Mirpot.jpg
    Mirpot.jpg
    129,2 KB · Pregleda: 660
Evo mog dela iz jučerašnje emisije Da razumemo na N1.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SZhxDi7kkog[/youtube]
 
Nažalost očigledno da ljudi zaboravljaju na Rakovicu u velikom delu,jer nije Rakovica samo Vidikovac već i Miljakovci i Kanarevo brdo..Povezanost sa železničkom stanicom kod nas u Rakovici je katastrofalna do nje ide samo autobus 42 koji je redak koliko i kiša u Kragujevcu a i kruži oko ovih naselja kao i kiša oko Kragujevca i jedino njegovo stajalište je stanica Pere Velimirovića pa se zavlači onda Bulevar Patrijarha Pavla i obilazi sva ova naselja. Nažalost nemamo povezanost ili jedva i da je imamo i daleko je železnička stanica od ogromne većine građana i zavučena.
 
Više puta sam ponavljao da od vas treba da krene inicijativa za preusmerenjem neke ili nekih linija, a davao sam i predloge u per navrata.
 
Vrh