[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887539#p887539:1q0r36g5 je napisao(la):Užice » Pet Okt 08, 2021 2:10 pm[/url]":1q0r36g5]Svi smo svesni da je trenutno aktuelni plan metroa 70% interes tajkuna koji grade naselja na Makiškom Polju,Adi Huji i Savskom Amfiteatru,a samo 30% interes običnih građana koji žive u Beogradu. Ali još tri decenije bez ikakvog metroa su za građane 0%. Ako već moramo birati između dva zla, treba izabrati manje.
Linije GSP će se zakidati i menjati zbog planirane seobe glavne autobuske stanice na NBG,a ne zbog izgradnje samog metroa. Ovaj metro će svuda(osim na Makišu) biti podzemni,tako da on nije nikakva smetnja za saobraćaj na površini. Naravno,ogromna ušteda bi bila kada bi cela trasa druge linije od Savskog Trga do ulaska u Zemun bila nadzemna na visokim stubovima i da prelazi Savu preko železničkog mosta, ali vozovi bi verovatno svojom bukom remetili popodnevni dremež stanarima BGH20.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887545#p887545:2v03bjhx je napisao(la):solecar » Pet Okt 08, 2021 2:25 pm[/url]":2v03bjhx]Znači povećanje gužvi i broja vozila na ulicama zbog reorganizacije i usklađivanja linija gradskog prevoza sa metroom koji ne pomaže za 90% Beograđana je bolje nego nemati takav metro?
Slažem se za ovo da će izgraditi deo prve linije samo da zapljunu Makiš i BW za sva vremena. Za vođenje linija posle mislim da im je svejedno.Пантограф":8er8ptfl je napisao(la):Manje zlo je da se ovo ne gradi. Mnogo manje. Nažalost, izgradiće se deo prve linije sigurno i ostaće kao još jedan spomenik gluposti.
Није се никад доводило у питање да ће траса метроа сметати другим саобраћајницама. Проблем је у томе што ће линије са периферија ка центру бити реорганизоване и скраћене што ће бројне путнике јавног превоза да пребаци на индивидуални превоз.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887548#p887548:h7d05ln7 je napisao(la):Užice » Пет Окт 08, 2021 1:36 pm[/url]":h7d05ln7]Linije GSP će se zakidati i menjati zbog planirane seobe glavne autobuske stanice na NBG,a ne zbog izgradnje samog metroa. Ovaj metro će svuda(osim na Makišu) biti podzemni,tako da on nije nikakva smetnja za saobraćaj na površini. Naravno,ogromna ušteda bi bila kada bi cela trasa druge linije od Savskog Trga do ulaska u Zemun bila nadzemna na visokim stubovima i da prelazi Savu preko železničkog mosta, ali vozovi bi verovatno svojom bukom remetili popodnevni dremež stanarima BGH20.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887545#p887545:h7d05ln7 je napisao(la):solecar » Pet Okt 08, 2021 2:25 pm[/url]":h7d05ln7]Znači povećanje gužvi i broja vozila na ulicama zbog reorganizacije i usklađivanja linija gradskog prevoza sa metroom koji ne pomaže za 90% Beograđana je bolje nego nemati takav metro?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887571#p887571:14djbb3d je napisao(la):Дошљак » Fri Oct 08, 2021 2:44 pm[/url]":14djbb3d]Није се никад доводило у питање да ће траса метроа сметати другим саобраћајницама. Проблем је у томе што ће линије са периферија ка центру бити реорганизоване и скраћене што ће бројне путнике јавног превоза да пребаци на индивидуални превоз.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887548#p887548:14djbb3d je napisao(la):Užice » Пет Окт 08, 2021 1:36 pm[/url]":14djbb3d]Linije GSP će se zakidati i menjati zbog planirane seobe glavne autobuske stanice na NBG,a ne zbog izgradnje samog metroa. Ovaj metro će svuda(osim na Makišu) biti podzemni,tako da on nije nikakva smetnja za saobraćaj na površini. Naravno,ogromna ušteda bi bila kada bi cela trasa druge linije od Savskog Trga do ulaska u Zemun bila nadzemna na visokim stubovima i da prelazi Savu preko železničkog mosta, ali vozovi bi verovatno svojom bukom remetili popodnevni dremež stanarima BGH20.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887545#p887545:14djbb3d je napisao(la):solecar » Pet Okt 08, 2021 2:25 pm[/url]":14djbb3d]Znači povećanje gužvi i broja vozila na ulicama zbog reorganizacije i usklađivanja linija gradskog prevoza sa metroom koji ne pomaže za 90% Beograđana je bolje nego nemati takav metro?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887539#p887539:ro5uhc62 je napisao(la):Užice » 08 Oct 2021, 14:10[/url]":ro5uhc62]Svi smo svesni da je trenutno aktuelni plan metroa 70% interes tajkuna koji grade naselja na Makiškom Polju,Adi Huji i Savskom Amfiteatru,a samo 30% interes običnih građana koji žive u Beogradu. Ali još tri decenije bez ikakvog metroa su za građane 0%. Ako već moramo birati između dva zla, treba izabrati manje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887271#p887271:v76nvsv4 je napisao(la):Bender Rodriguez » Čet Okt 07, 2021 1:49 pm[/url]":v76nvsv4]Pa da, jbg, te stvari koštaju. Nešto što deo naroda ovde nije u stanju da shvati i prihvati već decenijama. Zato na metro i čekamo duže od pola veka.
Naravno, ne kažem da treba toliko da košta i nas. Nego da je odlaganje tog posla i strah i trepet od finansija dovelo do ovoga gde smo. Eeee jbg, nemamo svih 463.643.053 evra/maraka, nećemo moći da popločamo poslednji WC na poslednjoj stanici pa bolje da ni ne počinjemo.. A bitno da se imalo para za tunelčine kroz naseljena brda, ploče, čvorove, podzemne aerodrome (a danas aerodrome u Trebinju) i svašta nešto...
Svi pametni na svetu gradiše svoje metroe u fazama, metar po metar. Samo se ovde čekalo da se skupe milijarde unapred i da se stvore savršeni uslovi da bi se krenulo i izgradnju. Naravno, to se nikad nije desilo.
Koja станица у БнВ и који аутобуси конкретно?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887577#p887577:8xue8oqx je napisao(la):markomarkovic » Пет Окт 08, 2021 2:58 pm[/url]":8xue8oqx]To nije arguent jer metro stanica u BgH20 staje prakticno isto gde i autobusi sada, zar ne?