Šta je novo?

Metro

Па хоће да покрију будуће насеље које ће да се гради у луци и Вилиним водама. Већина станица линије 1 заобилази постојеће насељене квартове због "потенцијалног разовја".
 
Aha, umesto raskrsnice gde staje 11 linija neka bude malo dalje gde ce neko nekad mozda napraviti naselje na zemljistu koje nije ni gradsko. Skroz fer i smisleno.

Mislio sam da je mozda to zbog krivine do stanice kod pijace koja je zapravo retko smislena stanica ovog plana.
 
Zahvalite na tome tunelu od ekonomskog fakulteta do mupa u 29. novembra. Njime su blokirali metro u toj ulici. :/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851154#p851154:237m7jn2 je napisao(la):
lukander01 » 19 Maj 2021 00:25[/url]":237m7jn2]Koji je smisao da metro stanica bude tu a ne na raskrsnici sa Bulevarom despota Stefana koja je mnogo prometnija?
Zato što kao i cela trasa, ima smisao, ali to mogu da vide samo probrani. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851177#p851177:1fs7n6un je napisao(la):
vucko » Sre Maj 19, 2021 1:36 am[/url]":1fs7n6un]Zahvalite na tome tunelu od ekonomskog fakulteta do mupa u 29. novembra. Njime su blokirali metro u toj ulici. :/
Pa valjda bi metro trebalo da ima neki prioritet. I nad zemljom i pod zemljom automobilima se daje prioritet. Meni vise smisla ima da naprave UMP u tunelu koji pocinje od mosta i ide do autoputa.
Jeste da malo skrecem sa teme ali ovako sam to zamislio. Sivo je kuda sada ide voz i tu nema konflikta. Samo ne znam gde tacno treba da budu izlazi za ZS Karaburma, ali mislim da se ni oni ne kose sa ovim. Malo je duzi put nego sad kroz centar, ali sigurno brzo zato sto nema semafora do NBGD-a, a kroz Bulevar despota Stefana i Takovsku ne ide vise ni trecina sadasnjeg saobracaja.
 

Prilozi

  • UMP tunel .jpg
    UMP tunel .jpg
    181,4 KB · Pregleda: 1.304
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851177#p851177:3khuvmcg je napisao(la):
vucko » Сре Мај 19, 2021 12:36 am[/url]":3khuvmcg]Zahvalite na tome tunelu od ekonomskog fakulteta do mupa u 29. novembra. Njime su blokirali metro u toj ulici. :/
Ваљда метро који пролази испод Саве, Топчидерке и Мокролушког потока, и колектора испод Савског трга може да прође и испод друмског тунела?
 
Оном који даје каснији рок. И то све дотле док се не појави неко ко ће да да још каснији рок.

А почеће пред изборе
 
U novembru počije gradnja depoa, tj čišćenje terena, sledeće godine kreće gradnja metroa. Tako sam ja shvatio po svim izjavama do sad
 
Iduće godine su izbori, što znači da će gradnja metroa počinjati više puta do tada, a tada sigurno.
 
Sutra kreću iskop u podrumu zgrada u Maršala Birjuzova, ali i dalje slobodno filozofirajte o ŠBKB trasama i proširenju tramvaja kojeg neće biti. Tako će i neko da crta svoje trase kada bude krtica krenula da buši za prvu liniju.
 
Јао да ми као форумаши можемо ишта да променимо? Сама струка (саобраћајна, урбанистичка, грађевинска, планерска) је капитулирала пред овим сулудим пројектом метроа као дизача цене новоградњи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851390#p851390:2oi7zlrf je napisao(la):
Užice » 19 May 2021 02:56 pm[/url]":2oi7zlrf]https://www.danas.rs/politika/momirovic-obrazlaze-zakone-poslanicima-skupstine-srbije/ Sad Toma Mona kaže izgradnja metroa počinje na proleće,a Vesić u Upitniku od pre par meseci reče da počinje novembra ove godine. Kome da verujemo?
Ima o ovome malo opširnije i ovde:
https://www.b92.net/lokal/beograd/e...an-i-efikasan-i-da-sluzi-beogradanima-1860389
Neću da postujem celi tekst, ali ću prokomentarisati izjave našeg mladog ministra:

Momirović je, obrazlažući Predlog zakona o metrou i gradskoj železnici, rekao da Srbija želi da ima racionalan pristup u izgradnji, da tehnologija bude najsavremenija, ali da, s druge strane, metro ne treba "ni da pršti od luskuza", ni da bude po uzoru na one u Indiji.

Ne znam šta je hteo mladi Momirović da kaže, očito je mislio da su u Indiji metroi bedni i jadni. Niti je bio u Indiji, a bome i nije proguglao da vidi kako izgledaju. Sem metroa u Kalkuti koji je stariji i u lošijem stanju, ovi ostali, pogotovo iz Delhija izgledaju sasvim pristojno
Delhi
http://www.urbanrail.net/as/in/delhi/delhi.htm
http://www.urbanrail.net/as/in/delhi/pix/BL-Rajouri-Gardens1.jpg
http://www.urbanrail.net/as/in/delhi/pix/YL-New-Delhi1.jpg

Jaipur
http://www.urbanrail.net/as/in/jaip/jaipur.htm
http://www.urbanrail.net/as/in/jaip/pix/Pink-Chandpole2.jpg

Ahmedabad
http://www.urbanrail.net/as/in/ahmedabad/ahmedabad.htm
http://www.urbanrail.net/as/in/ahmedabad/pix/Ahmedabad-Metro1.jpg

Nagpur
http://www.urbanrail.net/as/in/nagpur/nagpur.htm
http://www.urbanrail.net/as/in/nagpur/pix/Nagpur-Metro4.jpg
http://www.urbanrail.net/as/in/nagpur/pix/OL-Airport2.jpg

Bengaluru
http://www.urbanrail.net/as/in/banl/bangalore.htm
http://www.urbanrail.net/as/in/banl/pix/PL-train1.jpg
http://www.urbanrail.net/as/in/banl/pix/PL-Visveshwarya1.jpg

Chennai
http://www.urbanrail.net/as/in/chen/chennai.htm
http://www.urbanrail.net/as/in/chen/GL-Alandur1.jpg

Da ne gušim dalje, pogledaje na urbanrailu indijske gradove i prosudite sami.

Prema njegovim rečima, metro će se graditi po modelu pariskog metroa, a građani Beograda će izabrati kako žele da izgledaju šinske kompozicije.
Ne znam šta da kažem na ovo, očito je da boegradski metro neće biti velikih dimenzija.
 
Можда Моми сметају претходне најаве о уређењу метро станица?
 
Moma je politički nepismen, takve izjave koje indirektno “blate” druge zemlje je apsolutni no go.
 
Ali zato se sme da blati svoje što više.

Nego, ništa od početka gradnja do kraja godine?
 
Ne znam zašto spominjete tunel od Ekonomskog do Despota Stefana. Ni jedan od tri planirane linije nema veze s njim. Linija 1 prolazi ispod njega, a linija 3 verovatni iznad. Ali sa portalom kod Ekonomskog nemaju ništa.
 
Зато што метро заобилази булевар Деспота Стефана, а то је главни друмски коридор у центру града заједно са Бранковом и Кнеза Милоша. Мишљења су да тунел онемогућава пролазак метроа туда, ја мислим да је то изговор.
 
I Delhi je relativno kasno dobio prvu liniju metroa,mislim 2002. godine,ali ga je u rekordnom roku proširio i sagradio više linija. Inače ne znam šta fali metroima u Indiji,kamo sreće da Beograd ima ovo. Nažalost,Beograd daleko gleda u leđa i jednom Ulan Batoru,koji je svoju prvu liniju već skoro završio :oops:
 
Делхи је један од три-четири града на свету у којима је градња метроа исплатива у апсолутном смислу (повраћај капиталних трошкова) и могла би да се финансира и као комерцијални подухват.

Нестварно је да један министар даје овакве изјаве, чак и у оваквој влади биће изрибан због тога - индијска амбасада ће реаговати.
 
Da bar imamo metro kao Mongolija,a ne Indija, i to bi bilo divno :violina:
 
Juče sam na generalnoj lokaciji metro stanice Šumatovačka na liniji 2 u Južnom(Tužnom) bulevaru upao u blatište jer ne postoji trotoar. Prosuo sam se celom dužinom u baru. Neka naprave tu drugu liniju, makar će ovaj "bulevar" dobiti trotoar, nema veze što trasa nije najbolja.
 
Тешко ће тужни булевар добити крштен тротоар још дуго. Биће прилаз метроу из Шуматовачке вероватно.
 
Vrh