Evo još predloga:
1)Srbija voz je sve svoje Pt (Putnički voz) linije pretvorio u Re (Regionalne), pa ih nije potrebno pisati. Ostalo je možda jedan-dva voza u tom rangu, nisam siguran da li će uvoditi nove ili će menjati naziv.
2)Svi vozovi (IC, RE, B itd) će stajati na 4 železničke stanice u Beogradu (Zemun, Novi Beograd, Beograd Centar, Rakovica), što faktički znači da Beograd ima 4 glavne železničke stanice iz kojih će se moći uhvatiti voz za bilo koji deo Srbije. Imaj na umu da ovo nije trenutna situacija, ali je više puta pomenuto da je tako predviđeno da izgleda Beogradski čvor. Dakle samo dodaj IC kod Rakovice i Zemuna
3) Izostavljene su 2 linije BG-voza i to linija Novi Beograd-Zemun-Aerodrom NT-Surčin-Nacionalni stadion-Obrenovac , i druga linija Makiš(ukrštanje sa metroom)-Rakovica-Karaburma(ukrštanje sa metroom)
Evo neki okviran dijagram aktuelnih planova (bile su neke izmene)
4) U ovom trenutku se grade stajališta Altina i Kamendin samo za vozove iz sistema BG:voza
5) Dugorčno su planirana nova stajališta za Bg:Voz i to (Sajam (treba da se ispita da li je tehnički moguće), Bulevar Umetnosti( između Tošinog Bunara i žs Novi Beograd), Mekenzijeva (ukrštanje sa Metroom), Karaburma (izgrađeni su tuneli pre 30 godina samo je potrebno stanica da se izgradi), i još par na Obrenovačkom kraju (Autoput, Aerodrom NT, Surčin, Nacionalni stadion, Jakovo, Obrenovac) i Makiškom kraku (Cerak Vinogradi, Bele vode)
6)Planiran je produžetak linija BG:voza prema Pančevu
Sve u svemu plusić za trud