Šta je novo?

Metro

Trebalo bi napraviti podforum pod nazivom Stress
Tu da idu crna strana medalje,ko im dozvoli,metro i sve ostalo sto ima slicnu tematiku... :violina:
 
t_ALO-TAXI,-naslovna.jpg
slika:politika rs.
Beograd bez Metroa,slika govori sve.....
 
Biće vesti o Metro Projektu, samo se strpite malo drugari. Završio sam radove i ispite juče, do katoličkog Božića bi trebalo da bude nešto operativno.
 
2012":2mzj2tl2 je napisao(la):
Ovo je veoma povoljan kredit Evropske investicione banke. Na taj način će novac iz budžeta grada biti na raspolaganju za subvencije i zadovoljavanje socijalnih potreba Beograđana - naveo je Antić.
Све је лепо рекао човек у овој реченици. Фантастично.

Значи, за зајам од укупно, колико, 180 милиона евра, ми узимамо рок отплате од 25 година. Хало!!! Да бисмо онда захваљујући тако фином кредиту могли из буџета да исплаћујемо субвенције у циљу добијања следећих избора... омг...

Едит: Што се тиче притиска јавности, постоји теоретска могућност да ће тај притисак порасти сада када људи захваљујући белој шенгенској листи почну мало више да путују. Ипак је потпуно друга прича када видиш како то функционише и шта то значи за град. И када једном видиш метро, више не може нико да ти потури трамвај за бубреге. Видећемо... али, мислим, када људи почну више да путују, можда ће бити друга прича.
 
@jovanovm

Nestrpljivo očekujemo svaku vest o Metrou,kažeš" operativno" rekli su nam da su na "raskrsnici"nadam se da će nešto i reći...
ulice-v.jpg

Građanka preskače Lrt "potpuno nezavisnu"trasu :)
 
Danas je Đilas gostovao kod Olje Bećković i nije pomenuo beogradski metro, ispravite me ako grešim, možda sam na kratko otišao do toaleta kada je to uradio, ali ovde se postavlja pitanje koliko su naša nagađanja na forumu o ovoj investiciji na mestu i koliko je to sve ozbiljno?!

Ljudi, šta nam je činiti povodom metroa?!

Da li treba da se pomirimo s tim da ga neće biti za naših života, da ga više ne pominjemo i na miru pričamo o uličnim saksijama i semaforima ili šta?!

Po meni je svaki protekli dan veliki gubitak za Beograd i voleo bih da me bar lažu na medijima, da se bar priča o tome!
 
Jedino pritisak stanovnistva da postoji,nadam se da ce putovanjem kroz evropu videti da prakticno svaki grad ima metro i da on nije luksuz vec potreba za metropolu u 20tom a kamlo 21 veku.Kada se istrose mostova i obilaznica onda ce tek metro da pocne u najboljem slucaju kako ja prepostavljam,recimo 2015te god ili tako nesto.Muka mi je vise...
 
Не буди оптимиста. Са лаким метроом-тешким трамвајем-како год се све завршава. Одавно сам рекао да ову тему треба пребацити у други део форума.
 
Da rezimiramo...I dalje traje borba između Lrt Tramvaj i Metro lobija,Metro lobi je imao zadnju inicijativu u vezi sa Ruskim kreditom,iniciranu od Ruske delegacije u nedavnoj poseti kada je preporučeno Ministarstvu za infrastrukturu da preda zahtev za inicijalna sredstva ili prvu fazu,Jovin se javio da je odmah spreman da uskoči sa ekipom u Sektor za Metro i za šest meseci bi završili modifikaciju starog projekta uslovima na terenu i sl.tako da bi gradnja počela na leto,Lrt Tramvaj lobi se branio tražeči kompletnu finansijsku konstrukciju u fazama i pominjući sudbinu Prokopa,naglašavjući kako bi svi odbornici i novinari trebali da otputuju do Beča o trošku Grada i provozaju se Bečkim Metroom, tako da bi oni mogli da vide kako bi trebalo da izgleda Beogradski Metro,zadnje ćutanje Đilasa o tom projektu kao i kredit za most na Adi s kojim se dosegao limit u zaduživanju Grada,ukazuje da se ili i dalje vode pregovori između Grada i Republike ili da je Grad digao ruke ,pa prepustio Republici ili od svega ništa do daljnjeg....saznaćemo verovatno po zaključivanju pregovora o Ruskom kreditu za infrastrukturu i da li su tu odvojena sredestva ali ni tu nije kraj,ipak se odluka o tipu Metroa u urbanističkom planu mora doneti u najskorije vreme,pa priča traje i dalje.....Najinteresantnije je što i na nedavnim sednicama Skupštine Grada kao i u medijima nije bilo ni reči o tome i od strane svih opozicionih stranaka, kao da postoji prećutna saglasnost da se o tome ne priča i ne kritikuje da li zbog namere da se postigne konsezus o Metrou ili nešto drugo, što obećava....čak ni Olja u nedavnoj tv emisiji nije smela da pita ništa oko toga....
 
2012 il su se svi dogovorili kao sto kazes ili ih prosto boli cose za to.Videcemo ;)
 
Ма све их ћоли боше, тако да нема ништа од метроа. Јасно је да ту не би могло да се дрпа, чим постоји лоби који минира метро 30 и кусур година. :rolleyes:
 
Evo danas gotovala Ž.Gligorijević iz Urbanističkog zavoda na Studiu B,govorila o tome da su završene velike izmene Generalnog urbansitičkog plana i da će biti usvojene na narednoj sednici Skupštine Grada,napomenula je saobraćajnice za oba mosta,privredne zone pored autoputa od Metroa ni abera....kao i identičan intervju "Politici"Bejlića Gradskog Menadžera,ovo polako prelazi u Dosije X,Skali i Molder bi verovatno oteli vanzemaljci dok bi istraživali istinu o Projektu Metro Beograd.....Beobuild bi mogao do otvori posebnu temu pod nazivom "Dosije X" projekti o kojima se ćuti ili vas pojede mrak.......
 
Obrazovana Komisija za izgradu Strateškog plana grada Beograda »
21. Decembar. 2009 | 17:09, Izvor : Studio B, Komentari: 0
Gradonačelnik Beograda formirao je Komisiju za izradu strateškog plana grada Beograda, kojoj će predsedavati Dejan Vasović, pomoćnik gradonačelnika.



Zadatak ove komisije biće da prati rad Gradske uprave, javnih preduzeća i ustanova i drugih službi čiji je osnivač grad Beograd, sarađuje sa ekspertima i organizacijama i analizira do sada urađene nacrte strateških planskih dokumenata koji su u fazi javne rasprave, i pripremi konačnu verziju Nacrta strateškog plan grada Beograda.

Zamenik predsednika komisije je Zoran Alimpić, zamenik predsednika Skupštine grada, a u komisiji su i članovi Gradskog veća Zoran Kostić, Željko Ožegović, Slobodan Šolević, Oliver Glišić, Goran Kreclović, kao i načelnica Gradske uprave Vesna Ivić, zamenik sekretara za finansije Radomir Kostadinović, sekretar za urbanizam i građevinske poslove Milan Vuković i Goran Trivan, sekretar za zaštitu životne sredine.Izvor:www.Studio B rs.
 
2012":fgfoi29e je napisao(la):
Evo danas gotovala Ž.Gligorijević iz Urbanističkog zavoda na Studiu B,govorila o tome da su završene velike izmene Generalnog urbansitičkog plana i da će biti usvojene na narednoj sednici Skupštine Grada,napomenula je saobraćajnice za oba mosta,privredne zone pored autoputa od Metroa ni abera....kao i identičan intervju "Politici"Bejlića Gradskog Menadžera,ovo polako prelazi u Dosije X,Skali i Molder bi verovatno oteli vanzemaljci dok bi istraživali istinu o Projektu Metro Beograd.....Beobuild bi mogao do otvori posebnu temu pod nazivom "Dosije X" projekti o kojima se ćuti ili vas pojede mrak.......
Па наравно, а највеће глупости које су уврштене у ГУП ће сигурно остати. :rolleyes:
 
E ,ova komisija će da nam reši problem....daće oni nama po Metru.... :lol:
 
"Između ostalih nevolja, glupost ima i ovu osobinu – uvek se ponavlja."
Seneka
 
Đilas: Beograd neće prestati da se razvija zbog krize »
22. Decembar. 2009 | (14:48 -> 17:08), Izvor : Studio B, Komentari: 0
Beograd neće prestati da se razvija zbog krize i čekati da ona prođe, već će u sledećoj godini nastaviti započete projekte, rekao je gradonačelnik Dragan Đilas prilikom obilaska pet velikih gradilišta, sumirajući najvažnije godišnje rezultate.



Izgradnja mosta preko Ade Ciganlije intenzivna i tokom zime


Most preko Ade Ciganlije radi se neprekidno, a njegov pilon je već dvadesetak metara iznad zemlje i biće završen za godinu dana, najavio je gradonačelnik Dragan Đilas, sumirajući rezultate u ovoj godini tokom obilaska pet najznačajnijih gradilišta u Beogradu. Svi radovi napreduju predviđenom dinamikom, a pauza će biti napravljena samo od 31. decembra do 8. januara. Most će koštati 118 miliona evra, sa PDV-om 140 miliona evra, uz moguća odstupanja od nekoliko procenata u zavisnosti od cene materijala. On će imati tri trake, dva šinska dela za metro i staze za bicikliste i pešake.

- Grad je do sada za njegovu izgradnju uzeo kredit od 69,6 miliona i prvi deo kredita od 70 miliona za pristupne saobraćajnice. To nisu obične ulice, koje se samo spoje, već petlje koje mnogo koštaju, kao i ceo bulevar koji se gradi sa druge strane mosta. Pristupne saobraćajnice sa petljama uvek koštaju koliko i most. Oni koji pričaju da Beogradu ne treba tako veliki most treba da se sete kako su pre 35 godina gradonačelniku Branku Pešiću govorili da gradu nije potreban tako veliki most kao „Gazela", a danas je njegov kapacitet premali za Beograd - rekao je Đilas.

Petlja na Carevoj ćupriji, koju stanovnici ovog dela Beograda čekaju 30 godina, biće završena krajem iduće godine. Pre nje počeće da se gradi petlja u Radničkoj ulici, koliko god je moguće bez zatvaranja saobraćaja. Obezbeđeno je i inženjersko rešenje da, kad bude zatvaran tobogan, automobilski saobraćaj prema Banovom brdu i Čukarici ide nadvožnjakom kojim sada idu tramvaji.

- Zaduženost grada do 2021. godine, na nivou otplata kredita i kamata, iznosi do 18 miliona evra, što je manje od tri odsto gradskog budžeta, a zakon dozvoljava do 15 odsto zaduženja. Ne zadužujemo se da bismo delili plate ili pravili spomenike, već da bi se ovaj grad razvijao i tako će biti i u narednoj godini. Ljudi koji rade na ovakvim temperaturama zaslužuju i moju zahvalnost kao gradonačelnika i zahvalnost Beograđana, zato što će naš grad za nekoliko godina definitivno postati metropola, što on jeste po svim drugim svojstvima - rekao je gradonačelnik Dragan Đilas.

Na špicu Ade Ciganlije, posle dobijanja rešenja o odobrenju za izgradnju i radova na nasipanju i stabilizaciji terena do potrebne kote, otpočelo se sa pobijanjem stalnih šipova na koje se oslanja glavni stub mosta - pilon. U temelj pilona pobijeno je 113 betonskih šipova, a tokom septembra i oktobra izlivena je i naglavna ploča, koja se sastoji iz tri sloja debljine devet metara. Za ovaj najveći monolitni temelj u mostogradnji u Srbiji utrošeno je 1.300 tona armature i 16.370 kubika betona. Pilon danas nastavlja da „raste", oslanjajući se na istočnu i zapadnu nožicu, a u toku je izgradnja četvrtog i petog betonskog segmenta. Ukupno će ih biti 39 i dostići će visinu od 175 metara, dok će poslednjih 25 metara pilona biti izgrađeno od čelika. Na čukaručkoj strani izbetoniran je i kompletiran stub broj 7. Montirana je oprema za navlačenje konstrukcije zadnjeg raspona preko već izgrađene izdignute platforme, sa koje se naguravaju izbetonirani delovi mosta. Završavaju se i radovi na privremenim stubovima u čukaričkom rukavcu, dok se na levoj obali Save, kao i na gradilištu Male Ade, završavaju temelji preostalih stubova mosta.

Most će biti izrađen sa kosim kablovima i jednim pilonom i znatno će povećati kapacitet mreže kako lokalnog tako i tranzitnog saobraćaja. Sa pilonom od 200 metra i glavnim rasponom od 376 metara postaće najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže u budućnosti. Most je ukupne dužine 969 metara, a širine 45 metara sa šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze. Maksimalna propusna moć mosta biće 12.000 vozila na sat, a glavni projekat predviđa i provlačenje svih neophodnih vodova gradske komunalne i javne infrastrukture kroz konstrukciju mosta. Za pristupne saobraćajnice privodi se kraju tehnička kontrola glavnih projekata južnih i severnih puteva, a ubrzo počinje i izrada idejnog projekta petlje „Radnička".

Na mestu nakadašnjeg pružnog prelaza kod Careve ćuprije, posle pet meseci od početka radova vidljiva je nova konstrukcija, koja će sledeće jeseni premostiti železničku prugu. Do sada je završena izgradnja stubova i prednaprezanje prve betonske konstrukcije u dužini od 90 metara, kojom će se vozila iz Paštrovićeve ulice penjati prema izdignutoj raskrsnici nad prugom. Pri kraju su radovi na konstrukciji koja će vozila voditi sa nadvožnjaka prema Banovom brdu, a započeta je i izgradnja konstrukcije iznad samog toka Topčiderke. Ukupno je do sada pobijeno 186 šipova i izliveno 500 metara potpornih zidova. Završen je veliki deo radova na postavljanju 2,5 kilometara vodovodne i kanalizacione mreže, kao i radova na izmeštanju železničkih, elektro i telefonskih kablova. U toku su radovi na nasipima za saobraćajnice i postavljanje drenažnih sistema.

Petlja „Hipodrom" kod Careve ćuprije predstavlja deo saobraćajne mreže u okviru koje se gradi i most preko Save na Adi Ciganliji. Izgradnjom nadvožnjaka kod Careve ćuprije ukinuće se ukrštanje drumskog i železničkog saobraćaja na poziciji Paštrovićeve ulice, čime će se povećati bezbednost i ubrzati saobraćaj prema Banovom brdu, kao i prema centralnim delovima grada. Osim izgradnje novog nadvožnjaka, radovi obuhvataju i rekonstrukciju Bulavara vojvode Mišića. Sam nadvožnjak će sa po dve saobraćajne trake u svakom smeru biti široka i moderna trokraka raskrsnica sa prilaznim rampama, koje će omogućiti nesmetano kretanje u pravcu Banovog brada ili dalji prolaz Bulevarom vojvode Mišića.

Bulevar vojvode Mišića i pružni prelaz zatvoreni su za drumski saobraćaj do sledeće jeseni. Za ovaj objekat infrastrukture Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda izdvojiće 1,8 milijardi dinara iz sredstava naknade za uređivanje građevinskog zemljišta, a radovi su povereni domaćem konzorcijumu u sastavu „Ratko Mitrović - niskogradnja", „Novkol" i „Hidropromet inženjering".izvor:www.studio b .rs
 
Ма мисли се на БЕЛАМ :blah: Лепо после каже "Шински саобраћај", што може да буде и трамвај. Добра вест је што не померају рокове за изградњу моста.
 
Dobra vest je da i Beograd nije prezadužen već na protiv sve ga 3% od budžeta Grada izjavio Đilas na Studiu B.Znači možemo da se zadužimo za još svih 5 Metro linija, :rolleyes:
 
Ти се још палиш да ће метро бити изграђен? :lool:

Зашто се ова тема не пребаци где јој је место - у радионицу? Ако једног дана Београд и добије метро, тема се може вратити у градски саобраћај (ако буде постојао Интернет у садашњем облику).
 
2012":4s2i1vu7 je napisao(la):
Đilas: Beograd neće prestati da se razvija zbog krize »
22. Decembar. 2009 | (14:48 -> 17:08), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Izgradnja mosta preko Ade Ciganlije intenzivna i tokom zime

... On će imati tri trake, dva šinska dela za metro...
Zlu ne trebalo... :rolleyes:
 
@Wile E. Coyote
A ti ne primećuješ sarkazam na mom licu :o :) :rolleyes: itd...
 
Vrh