Иако и сам прижељкујем класични, тешки метро у Београду, морам рећи да се не слажем са поделом "или је тешки метро, или је трамвај".
Пре свега зато што је Ђилас недвосмислено рекао да је Београду неопходан у потпуности независан шински систем, а ако се добро сећам Канађани (или Французи) су као решење понудили возила чији су капацитет и брзина врло блиски тешком метроу (али то ипак нису). То дефинитивно нису ни трамваји, него шински систем већег капацитета и брзине него трамвајски.
Е, сад, ако је у општој беспарици разлика у цени њих и тешког метроа 1:2, а ефекат приближан, дозвољавам да неко има разлога да размишља и о том алтернативном решењу, ма колико ја преферирао тешки метро. Јер, по цени једне може изградити две линије. Нисам толико компетентан, а ни препотентан да мислим да је једино исправан став "ИЛИ СВЕ, ИЛИ НИШТА".