zexland
Advanced
Hvala Dex
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421021#p421021:2ljmkk5z je napisao(la):zexland » Yesterday, 18:37[/url]":2ljmkk5z]Evo male igre sa Gazelom i stanicom ispod...
Beogradski metro menja pravac i ukršta se u Beogradu na vodi
“Makiško polje, ako krećemo odande, je deo gde povezujete i BG voz i metro. Ide pored Sajma, uz Savsku promenadu - Savski amfietatar, Trg Republike, Pančevački most, ka Višnjici i Mirjevu. Svi trendovi u razvoju Beograda do 2033. ukazuju na to da je pravac sever - jug, mnogo opterećeniji nego istok – zapad“, tvrdi Mali.
Dakle, cetvrtak u 18:00, Bircaninoova 21.Da li je metro ključno saobraćajno rešenje koje nas čeka nakon mnogo godina provedenih u saobraćajnoj gužvi, ili tek manji deo rešenja? Možemo li uopšte imati metro, treba li nam, da li smo ga zaslužili? Kolektiv Ministarstvo prostora vas poziva na predavanje i razgovor o kretanju u velikom gradu, u četvrtak 8. decembra u 18 časova u CZKD, Birčaninova 21. U okviru serijala "Ka drugačijem gradu", temu će predstaviti saobraćajni inženjer Karlo Polak, predsednik Udruženja ljubitelja železnice i aktivista.
Udruženje ljubitelja železnice već četiri godine radi na popularisanju železnice, učestvuje u javnim raspravama, sprovodi istraživanja, sarađuje sa institucijama i organizuje peticije, sve u svrhu unapređenja šinskih sistema. Udruženje se zalaže za uspostavljanje nove i celovite strategije razvoja šinskog saobraćaja, koja bi poboljšala uslove i za pešacki i biciklistički saobraćaj, poboljšala bezbednost, kontrolisala negativni uticaj saobraćaja na okruženje i smanjila upotrebu vozila na fosilna goriva predlažući zamenu kvalitetnim alternativama, a ne zakonskim ograničenjima. U tom smislu, cilj Udruženja je saradnja i stvaranje platforme zajedničkih interesa.
Četvrtak 8. decembar 2016, od 18 časova - Centar za kulturnu dekontaminaciju, Birčaninova 21.
Ovaj program omogućen je uz finansijsku pomoć regionalne kancelarije fondacije Hajnrih Bel u Beogradu.
Линеарни мотор је врста електромотора који врши механички рад транслацијом (за разлику од уобичајених мотора који врше обртно кретање - ротацију).
Линеарни електромотор
Линеарни електромотор је посебни облик електромотора без ротирајућих делова, односно ротора. Може се замислити да смо уздужно пререзали класични мотор све до осе ротације и онда ротор и статор „изравнали“, тако да се облици ваљка претворише у равне плоче. Између тако добијене статорске и роторске површине, уместо обртног момента, делује (линеарна) сила (по којој је назван) чијим дејством долази до линеарног кретања и вршења механичког рада. Овакви мотори се примењују ретко и то, за сада, искључиво за погон нарочитих врста железничких возила- тзв. Маглев возови.
Prednost te linearne motorne tehnike je levitacija na elkt. magnetom poljuDuleja wrote:
Bistrim ovu linearnu motornu tehniku.... Očigledno postoje prednosti u odnosu na uobičajeni tip...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423908#p423908:23r0lwel je napisao(la):Čika Brana » 19 Dec 2016 23:17[/url]":23r0lwel]...Одговор Боца-ици: Повећање носивости применом магнетне левитације је могуће само у теорији. У пракси је неисплатљиво због цене изградње трасе, због додатне енергије за левитацију као и због потребе напајања сваког таквог возила.