Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425975#p425975:11i9skz4 je napisao(la):
solecar » 01 Јан 2017, 16:51[/url]":11i9skz4]Da li ti narandžasti krak ide do Borče ili Koteža?

Борча, центар старе Борче (мислим да се ту окреће 95)


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425975#p425975:11i9skz4 je napisao(la):
solecar » 01 Јан 2017, 16:51[/url]":11i9skz4]Ja bih stavio i da jedna linija ide Mirijevskim bulevarom , koja bi išla za NBG (preko centra ako je izvodljivo) pa onda taman može da se 25P ukine , a 25 produži sadašnjom trasom 25P kroz Kumodraž , a da se 74 vrati na staru trasu.

Миријево има плаву линију која иде за НБГ, преко центра, тако да сам из тог разлога прескочио тај део града

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425975#p425975:11i9skz4 je napisao(la):
solecar » 01 Јан 2017, 16:51[/url]":11i9skz4]Takođe bih produžio plavu trasu od Keja Oslobođenja preko mosta koji bi se izgradio (železničko - drumskog) do Koteža , a dalje po potrebi.

продужи, зато сам и окачио фајл :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425975#p425975:11i9skz4 je napisao(la):
solecar » 01 Јан 2017, 16:51[/url]":11i9skz4]Trebalo bi ubaciti i jednu liniju za Valjevo. Imam rodbinu tamo i znam da dosta Valjevaca putuje autobusom za Beograd , što studenti , što oni koji su zaposleni u Beogradu ...

да, може. само се продужи постојећа до Лазаревца. или бих чак увео посебну линију, која иде експрес Ресник-Барајево-Лазаревац-Лајковац, и онда стаје у сва успутна места до Ваљева
 
Bolje posebna linija za Valjevo , al' u ekspres režimu samo kroz južni deo Bg - a , bolje nego produžavati postojeću liniju za Lazarevac. Na ovaj način bi i linija za Lazarevac i Linija za Valjevo dobili više polazaka , a i bile bi bolje iskorišćenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425985#p425985:1e4sxcip je napisao(la):
Norexan » Нед Јан 01, 2017 8:57 pm[/url]":1e4sxcip]Много добра идеја. :sesir:

Хвала :sesir:

Водио сам се том идејом три круга која се преклапају (као три скупа, Венови дијаграми), који би се секли око и у кругу двојке. За прелазак Саве сам искористио идеју о метро-друмском мосту у оси булевара АВНОЈа (њиме прелазе плава и жута линија), као и реконструисан и проширен мост на месту садашњег старог железничког (за прелазак браон линије - Аеродром-Трг данашњом трасом пруге НБГ-стари мост-ГЖС као и враћање жуте линије са Бановог брда на НБГ данашњом трасом Шећерана-Сајам-стари мост-НБГ. Дунав би плава линија прелазила негде код данашње топлане на Дорћолу и на Земунском кеју негде у оси Стевана Марковића.

Наранџаста линија не прелази ни једну реку и она отприлике треба да буде нека мешавина 50ице и линија потеза 50 које крећу са зеленог венца (52, 53, 56) као и 23.

Жута линија опслужује унутрашњост наранџастог круга (Врачар, Звездара, Вождовац, Бањица), НБГ и Бежанију и Земун.

Плава линија повезује трећи Београд са Новим Београдом и центром града качећи делом и Земун.

Браон линија спаја аеродром са центром града, опслужујући успут и Сурчин, Ледине, Блокове и Београд на води.

Црвено представља линије БГ воза.

Битнија чворишта су пре свега осовина Трг републике-Теразије, где се преклапа највише линија (све линије :D ), затим ж. станица Нови Београд (и будућа главна аутобуска), а преклапања линија имамо и на деловима траса, пре свега на НБГ дуж од новог метро моста, преко Сава центра све до Земуна где се преклапају плава и жута, затим од Ерпорт ситија до ж. станице НБГ где се преклапају браон и жута линија, онда делови где се преклапају и жута и наранџаста, најбитније на Бановом брду од Требевићке до Кировљеве и на Миљаковцу и Канаревом брду.

Железничке станице имају везе са неколико линија метроа, и то станица Центар са наранџастом, Вуков споменик са жутом, НБГ са жутом и браон и Земун са жутом.

Заборавих да споменем и главну железничку где се преклапају и браон и жута и плава линија.

Жао ми је што се на овом плану једино не може видети још веза са постојећом трамвајском мрежом као и могућности за њено ширење.
 
Hajde. Experimenta radi isto to al sa. '' olimpijskim krugovima'' - 5 linija. :)
 
Lepo je što se igrate sa crtežima metroa po sistemu ŠBKB, ali ovde smo u situaciji da će plan biti utvrđen i da treba postojati neki aktivizam kao u Sofiji sa namerom da se utiče na plan metroa.
 
Искрено за тако неко утицање морамо познавати низ стручних детаља, пре свега геолошка испитивања тла, да би знали куда све метро може кроз брда подземно а куда не. Али треба инсистирати на повезивању битних чворишта са макар по једном линијом, ту пре свега мислим на Сава центар, тј. део између њега и Ушћа као великих генератора свакодневних кретања у осли булевара Зорана Ђинђића са новим метро-друмским мостом у његовом продужетку, онда Прокопа као будуће главне железничке станице, Славије, Теразија и Трга републике као главних чворишта центра града, железничке станице Ноби Београд као будуће главне аутобуске станице, Пожешке улице као урбаног и пословно-трговачког центра општине Чукарица, и наравно чворних места у густо насељеним деловима града из којих становници свакодневно гравидирају центру и Новом Београду због посла, а то су Карабурма, Миљаковац, Коњарник, Медаковић, Браће Јерковић, Душановац, Бањица, Видиковац и Канарево брдо. Ту ваља додати и чворишта приградског превоза, Омладински стадион, Устаничку, Трошарину, Шумице и Баново брдо.

Ето то је нека моја лаичка анализа шта нам је неки минимум за функционални метро систем у Београду, без неког улажења у проблематику тла, конфигурације терена, изграђености, укрштања трасе са постојећом инфраструктуром, трошкова изградње и реда вожње.
 
Да Миријево обавезно, док сам за Петлово брдо и Ресник имао на уму везу БГ возом преко станица Ресник, Кијево и Кнежевац.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426023#p426023:3lk6jo7d je napisao(la):
vucko » 02 Jan 2017 09:34[/url]":3lk6jo7d]Lepo je što se igrate sa crtežima metroa po sistemu ŠBKB, ali ovde smo u situaciji da će plan biti utvrđen i da treba postojati neki aktivizam kao u Sofiji sa namerom da se utiče na plan metroa.

A bre Vucko sta ti tolko imas protiv kofice i peska .... :D

aktivizam...
gde još osim ovde na BBu (510 stranica) godinama imaš vecu koncetraciju raznih:
aspektinih price, skica, mapa, predloga, (pred)racunica, uporednih primera ....

i opet djaba.... kad se nadju pare, naci ce se i provizijaši ,
a kao i uvek za sve, pa i za ovo,
to ce odluciti, koj i kakav ce biti Bg-metro :(

Hajde uzmi svoju koficu i lopaticu pa da pravimo tunele....
možda, mozda jednog dana i posluže makar za jedan deo velikog metro plana ... :D
 
I centra Zemuna.

No, prilično je teško izboriti se za neki i dogovoriti nekakav plan. Ali mislim da se možemo složiti da se treba boriti protiv toga da nam već postojeću prugu Makiš - Pančevački most uz proširenje do Mirijeva prodaju kao liniju metroa.
 
1_114111062_image4144%20copy.jpg
 
Ova petljica je neobična za metro, pretpostavljam da si to nacrtao zbog velike visinske razlike:
 
Arnorian
+ 1 :)
za kreativnu inspiraciju

Takvo prevazilazenje visinske razlike moze i u Zemunu (Muhar)
i plus oslobodiš se onog kraka koj postaje višak

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426221#p426221:211d3x5f je napisao(la):
SRBO » Уто Јан 03, 2017 10:15 pm[/url]":211d3x5f]Бокте колки размак између станица на љубичастој

То су постојеће железничке станице Србо :D
 
Dok Beobuildovci crtaju mape gradska uprava završava plan metroa...
 
Чисто сумњам да се ту ико живи у градској управи ишта помучио око плана метроа. Пре ће бити да су дали ЦИПу и рекли им "како можемо најлакше и најбрже да направимо метро" а ови им сервирали пругу од Панчевца до Макиша.
 
Sledeća je pruga do Resnika , pa Mladenovac ... Na kraju ima da sa metroom pokrijemo sve postojeće trase Beovoza , a da to dobijemo upakovano kao metro poput onih gradova koji to zaista imaju decenijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426279#p426279:22z3u025 je napisao(la):
Дошљак » 04 Jan 2017 11:35 am[/url]":22z3u025]Чисто сумњам да се ту ико живи у градској управи ишта помучио око плана метроа. Пре ће бити да су дали ЦИПу и рекли им "како можемо најлакше и најбрже да направимо метро" а ови им сервирали пругу од Панчевца до Макиша.
CIP se ne pita već Ežis.
 
Na brzinu uslikao.

Ima i metroa i gradske zeljeznice koja vodi zeljeznickom prugom osim kod stare zeljeznicke stanice, dalje istocnije od dunav stanice i trasom gradskog autoputa prema istoku


myX6Xy4.jpg



Zelio bi cuti misljenja
 
Vrh