Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419618#p419618:3p2p5lqh je napisao(la):
Express » 27 Nov 2016 07:26 pm[/url]":3p2p5lqh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419573#p419573:3p2p5lqh je napisao(la):
SRBO » 27 Nov 2016 04:30 pm[/url]":3p2p5lqh]У случају метро нема ту нереалног само питање када

Ако су инсајдерске информације тачне до 2080 мораћемо да имамо метро до Арађеловца

Krunisan sam ja zbog toga što sam jednom nacrtao mrežu dužine 163km koja je između ostalog imala i stanicu ispred JohnnyLeejeve zgrade. :D

U pravu si. Nije pitanje realnosti već vremena. Donošenje zaključka o nečemu kao nerealnom podstiče kratkovidost Srpskog čoveka. U pitanju je mentalitet i ništa više. Političari ne žele da vide optimalnu mrežu već najkraću moguću mrežu koju je moguće izgraditi sa podizanjem što manjeg kredita po najpovoljnijim uslovima za jedan mandat. Drugim rečima boli njih ona stvar za pokrivenost grada/pristupačnost tim sistemom što je i poenta ne samo metroa već bilo kog saobraćajnog sistema.

32_bgd-1977-big.gif


Evo dajem primer pravog rekordera.

Jovinova mreža sa ove mape ima dužinu 191km na području GUP2021. Usvojena varijanta A3 je bila dužine 248,6km u "gradu".

I šta je ovde nerealno s obzirom na to da je ovaj metro projekat (kao i svaki drugi dobar metro projekat) sam po sebi razvojni? Ništa nije nerealno. Sve se svodi na pitanje vremena moguće realizacije. Kao što je Jovin ovde stavio stanice u Makišu tako i Vučićevci stavljaju stanicu u Makiško Polje. Ti isti Vučićevci dižu bukvalno kule i gradove u nekadašnjoj Bari Veneciji tako da projekat koji je viđen kao nerealan u očima mnogih (vratite se na onu kratkovidost i mentalitet sa početka) evo diže se iz bare na zaprepašćenje istih.

Najvažnije je biti svestan činjenice da se metro ne gradi da bi se potrošilo što manje para ili da bi se digao što manji kredit već da bi se njime opslužila odgovarajuća populacija po svetskim parametrima.

Koliko je ovo dobra mreža! Jedina zamerka koju imam je na zapostavljenost pravca Višnjičke, inače je super sa sve m3-kom ka aerodromu!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419402#p419402:zu0imlhk je napisao(la):
Duleja » 26 Нов 2016, 23:52[/url]":zu0imlhk]"краљ нереалних шема метроа" заслужује плус! :D

ти би требао да га се сећаш, придружио си се отприлике у време његових монолога

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419573#p419573:zu0imlhk je napisao(la):
SRBO » 27 Нов 2016, 16:30[/url]":zu0imlhk]У случају метро нема ту нереалног само питање када

наравно да постоји нереално. нпр. да правиш 10 линија, да радиш метро да дубинама испод нивоа Саве и Дунава, итд.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419577#p419577:zu0imlhk je napisao(la):
Norexan » 27 Нов 2016, 16:37[/url]":zu0imlhk]Па код нас метро мора да буде нереалан...тотално нереалан у сваком смислу те речи. Уместо да се ови са власти фокусирају на градњу метроа они отварају 1000 пројеката као да је метро сређивање неке улице или још горе говоре како Београду до сада није био потребан метро.
:violina:

јуче (или у суботу) је Владар рекао да нам до сада није требао метро, нити нам и сада треба, али ће нам требати, па ће почети са градњом


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419732#p419732:zu0imlhk je napisao(la):
Rascian » 28 Нов 2016, 09:09[/url]":zu0imlhk]Evo mog korigovanog plana sa 4 linije. Dakle cilj da se pokrije sto vise stanovnistva, s druge strane pokriju i podrucja predvidjena za masovniju urbanizaciju u nekoj buducnosti. I naravno, da pravci budu sto ekonomicniji za izgradnju i sto bolje integrisani uz postojecu tramvajsku i narocito Bg voz mrezu.

Црвена до Раковице и то је то
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419732#p419732:q7g0vn5t je napisao(la):
Rascian » Пон Нов 28, 2016 9:09 am[/url]":q7g0vn5t]Evo mog korigovanog plana sa 4 linije. Dakle cilj da se pokrije sto vise stanovnistva, s druge strane pokriju i podrucja predvidjena za masovniju urbanizaciju u nekoj buducnosti. I naravno, da pravci budu sto ekonomicniji za izgradnju i sto bolje integrisani uz postojecu tramvajsku i narocito Bg voz mrezu.

20161128148032034715705.jpg

Ово је једна од бољих метро мапа које сам видео. Свака част! :sesir:

јуче (или у суботу) је Владар рекао да нам до сада није требао метро, нити нам и сада треба, али ће нам требати, па ће почети са градњом

Па да...граду од преко 1.000.000 становника пардон економских преко 2.000.000 становника не треба метро. Па колико човек може да буде глуп да у то поверује? :bash: То је оно типично наше сви су около глупи само смо ми паметни. :mrgreen:
 
I RUSI HOĆE DA GRADE METRO U BEOGRADU Sastanak gradonačelnika sa ruskim ambasadorom Čepurinom
Blic | 28. 11. 2016 - 13:56h

Gradonačelnik Siniša Mali razgovarao je danas u Starom dvoru sa ambasadorom Rusije u Srbiji Aleksandrom Čepurinom o turističkoj saradnji, učešću naše prestonice na Božićnom festivalu u Moskvi, ali i - izgradnji metroa u Beogradu!

Mali je rekao da bi izgradnja trebalo da počne za dve i po godine, nakon što budu završene sve neophodne studije i projekti.

- Ovaj projekat će biti novi izvor rasta privrede i pokrenuće neke delove grada koji do sada nisu bili dovoljno razvijeni, a gde će prolaziti prve linije - rekao je Mali aludirajući na najavu da će metro prvo povezati Višnjicu sa Makiškim poljem.

Nije tajna da su pored Francuza i pojedine ruske firme zainteresovane za učešće u izgradnji metroa u Beogradu. To je nedavno potvrdio i ministar u Vladi Moskve zadužen za međunarodnu saradnju Sergej Čerjomin kada je obelodanio “da se moskovski investitori najviše interesuju za metro i Beograd na vodi”.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/i-rusi ... om/r98y43l
 
A da mališa pita i Kineze, oni su baš u naletu. Da se ne uvrede što smo ih zaobišli u kafenisanju o metrou.
 
Ma neka daju rusma jednu liniju jednu francuzima jednu kinezima da kopaju a da onda uzmemo od tehnologije od svakog ono sto je najbolje i da se to licencno prvi u srb pogotovo vozovi tako bi bilo najbolje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419792#p419792:ayuu3yul je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Nov 2016, 14:53[/url]":ayuu3yul]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419402#p419402:ayuu3yul je napisao(la):
Duleja » 26 Нов 2016, 23:52[/url]":ayuu3yul]"краљ нереалних шема метроа" заслужује плус! :D

ти би требао да га се сећаш, придружио си се отприлике у време његових монолога

Naravno da ga se sećam, baš po tome. :)

Odlična ideja Dišo, ali ne bih ja dao nama da diramo te tehnologije. Nego kad oni iskopaju, onda da se obratimo Japancima, da nam poklone neke polovne vozove, za nas vrh! Oni vole da pomažu sirotinji, tu su se baš pokazali. Da ne zamre tradicija...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419761#p419761:26549ssa je napisao(la):
vucko » 28 Nov 2016 11:40 am[/url]":26549ssa]

32_bgd-1977-big.gif


Koliko je ovo dobra mreža! Jedina zamerka koju imam je na zapostavljenost pravca Višnjičke, inače je super sa sve m3-kom ka aerodromu!

Kad smo već kod mape podseti me na depo u Makiškom Polju.

https://www.google.com/maps/@44.3613907,26.1494386,863m/data=!3m1!1e3!5m1!1e2

Stanica Berceni kao jedina nadzemna stanica u Bukureštu u sklopu je depoa.
 
Koliko je zapravo rizicno kopati metro tunele tik pored reka? Savamala, Zemun.. U Budimpesti su np. iskopali tunel ispod Dunava. Oseca se svezina vode kada se prolazi. Neverovatno i pomalo jezivo. Bec, pak, kao grad nije toliko gusto na reci i svi metroi i vozovi mahom idu mostovima i nadvoznjacima.

Razumem da je cilj da se metroom obuhvati sto siri deo grada do zadnjih periferija, ali smatram da poseban fokus treba biti na Starom Gradu. Ipak su u pitanju prilicne udaljenosti gledano cak i po tim 'mikro' odnosima. Koliko je realno metro stanica samo Dorcolu potrebno? Onda u toj siroj pesackoj zoni... Kada se pogledaju druge evropske prestonice - najuzi "istorijski" centar je obicno krcat gusto rasporedjenim metro stanicama, gotovo kao tramvajske na svakih 500ak metara, zato sto je to izuzetno frekventan deo grada i namenjen prevashodno pesacima.
 
Imaju gradovi dosta stanica u centru, ali to je zato što imaju više linija koje idu kroz centar aki koje se ne seku sve u istoj tački

Poslato sa telefona
 
Rascian":32ete3j9 je napisao(la):
Evo mog korigovanog plana sa 4 linije. Dakle cilj da se pokrije sto vise stanovnistva, s druge strane pokriju i podrucja predvidjena za masovniju urbanizaciju u nekoj buducnosti. I naravno, da pravci budu sto ekonomicniji za izgradnju i sto bolje integrisani uz postojecu tramvajsku i narocito Bg voz mrezu.

Ovde crvena linija može da nastavi prvomajskom preko autoputa (nastavlja na ulicu Dobanovacki put) i da dodje do pruge i stanice za voz Altina i time spoji voz i metro. Tu je ulaz u TPS Zemun pa moze i da bude parkiraliste za metro. Time se dobija presedanje sa voza na metro a i spaja se još jedno naselje od 20-30000 stanovnika.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Eво га амблем... Овакви квадратићи испуњавали би сваку станицу у различитим формама и облицима. :D

METRO.png


Најава нпр. на станици Бањица оваква би била: "Експресни воз БГ:Метро-а на линији Ц за Младеновац долази за 60 секунди. Молимо путнике да се одмакну од зелене линије ... Експресни воз БГ:Метро-а на линији Ц за Младеновац долази за 50 секунди "

:gobb:
 
Не , зато што у линији Ц спада и Ц1,Ц2 и Ц3. :)

А , ово , вез увреде , личи као да је изашло из средине 20. века. :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420129#p420129:39nr3fq2 je napisao(la):
Norexan » 29 Нов 2016, 19:01[/url]":39nr3fq2]Не , зато што у линији Ц спада и Ц1,Ц2 и Ц3. :)

А , ово , вез увреде , личи као да је изашло из средине 20. века. :roll:


само стави ћирилицу, и нумериши их А, Б, В итд., или 1, 2, 3, итд. а под линије 11, 21, 31, итд. и та зелена је много јака, боле очи од ње. пробај неку мало тамнију нијансу
 
A како ће странци да читају В као Б? Или замисли на енглеском када крене оглашавање? Нека хвала , метро линије биће нумерисане српском латиницом. Имамо избор. ;)

Намерно су стављене веселе нијансе боја , јер би такви били зидови станица. Линија Е да постоји била би роза. :)

A B C D F R :)
 
Cela ova prica sa metroom me podseca na pricu o rudniku bakra u Boru. Da se ogradim odmah, ne znam koliko prica "drzi vodu" ali kaze u Boru ima rezervi rude koje vrede mnoooogo (ne secam se cifara) i da je ludost prodavati, pogotovo za sicu. E sad, caka je u tome, sto treba da se ulozi mnogo para (mnogo para <<<< mnooogo rude), a investicija krece da se vraca posle 10-15 godina. Rezultat - niko na vlasti nece da ulaze jer zna da su 90% sanse da kada pare krenu da se vracaju nece oni biti na vlasti, nego ce biti neki novi AV da presece crvenu traku i skuplja poene..
 
све су власти исте. само гледају да раде оно што може да се уради у једном мандату
 
Svakako je bolje kada su linije obelezene brojevima; M1, M2, M3.. a ne slovima Ma, Mb, Mc... (?)

Neki znakovi za metro koji su OK

4bde16ae1510bc8c667fadd70c0a0787.jpg

stock-photo-istanbul-turkey-april-metro-sign-at-yenikapi-april-istanbul-turkey-its-186238478.jpg

metrostop.jpg

339404232_c488daecac_z.jpg

576px-Dostoevskaya_station_entry,_Moscow_Metro_sign_(%D0%92%D1%85%D0%BE%D0%B4_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8E_%D0%94%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F,_%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE)_(4923347251).jpg

montreal-metro-sign.jpg


Ne volim kada su previse stilizovani, milsim da treba da slice klasicnim oznakama kao u saobracaju.

Ovaj crveni 4uglasti znak mi najbolje deluje, jasno, lepo i jednostavno, ali pod uslovom da boja uvek odgovara boji linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420024#p420024:30uzuj20 je napisao(la):
astrodule » 29 Nov 2016, 08:54[/url]":30uzuj20]Imaju gradovi dosta stanica u centru, ali to je zato što imaju više linija koje idu kroz centar aki koje se ne seku sve u istoj tački

Poslato sa telefona

I Beogradu bi bilo taman da ima 3 linije koje se međusobno seku u centu i formiraju trougao metroa kao pandan krugu dvojke. Tačke u kojima bi se metro linije sekle bi npr mogle biti Vuk, Slavija, Ušće. To je jedan od razloga zašto sam protiv metroa preko Mosta na Adi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420049#p420049:30uzuj20 je napisao(la):
plavi01 » 29 Nov 2016, 12:37[/url]":30uzuj20]
Rascian":30uzuj20 je napisao(la):
Evo mog korigovanog plana sa 4 linije. Dakle cilj da se pokrije sto vise stanovnistva, s druge strane pokriju i podrucja predvidjena za masovniju urbanizaciju u nekoj buducnosti. I naravno, da pravci budu sto ekonomicniji za izgradnju i sto bolje integrisani uz postojecu tramvajsku i narocito Bg voz mrezu.

Ovde crvena linija može da nastavi prvomajskom preko autoputa (nastavlja na ulicu Dobanovacki put) i da dodje do pruge i stanice za voz Altina i time spoji voz i metro. Tu je ulaz u TPS Zemun pa moze i da bude parkiraliste za metro. Time se dobija presedanje sa voza na metro a i spaja se još jedno naselje od 20-30000 stanovnika.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Dovoljno je do ž.stanice Zemun. Neko je lepo rekao na temi o BG Vozu da bi tu stanicu lagano mogli da sruše i naprave opet.

Ova tema ima preko 500 stranica, da li neko prati statistiku, da li na svakih 100 dobijemo neki plan od vlasti?
 
[YouTube]https://youtu.be/BeF-3PIyk7A[/YouTube]

Mnogo toga zanimljivog na ovom videu....
 
Kokos":13y5r60w je napisao(la):
[url=http&#58;//beobuild&#46;rs/forum/viewtopic&#46;php?p=420024#p420024 je napisao(la):
astrodule » 29 Nov 2016, 08:54[/url]":13y5r60w]Imaju gradovi dosta stanica u centru, ali to je zato što imaju više linija koje idu kroz centar aki koje se ne seku sve u istoj tački

Poslato sa telefona

I Beogradu bi bilo taman da ima 3 linije koje se međusobno seku u centu i formiraju trougao metroa kao pandan krugu dvojke. Tačke u kojima bi se metro linije sekle bi npr mogle biti Vuk, Slavija, Ušće. To je jedan od razloga zašto sam protiv metroa preko Mosta na Adi.

[url=http&#58;//beobuild&#46;rs/forum/viewtopic&#46;php?p=420049#p420049 je napisao(la):
plavi01 » 29 Nov 2016, 12:37[/url]":13y5r60w]
Rascian":13y5r60w je napisao(la):
Evo mog korigovanog plana sa 4 linije. Dakle cilj da se pokrije sto vise stanovnistva, s druge strane pokriju i podrucja predvidjena za masovniju urbanizaciju u nekoj buducnosti. I naravno, da pravci budu sto ekonomicniji za izgradnju i sto bolje integrisani uz postojecu tramvajsku i narocito Bg voz mrezu.

Ovde crvena linija može da nastavi prvomajskom preko autoputa (nastavlja na ulicu Dobanovacki put) i da dodje do pruge i stanice za voz Altina i time spoji voz i metro. Tu je ulaz u TPS Zemun pa moze i da bude parkiraliste za metro. Time se dobija presedanje sa voza na metro a i spaja se još jedno naselje od 20-30000 stanovnika.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Dovoljno je do ž.stanice Zemun. Neko je lepo rekao na temi o BG Vozu da bi tu stanicu lagano mogli da sruše i naprave opet.

Ova tema ima preko 500 stranica, da li neko prati statistiku, da li na svakih 100 dobijemo neki plan od vlasti?
d32258c33512b200f6798fe6c0887aa1.jpg

Da ovi iz Hamburga razmišljaju na ovaj način, ne bi izašli iz centra sa metroom nikada.
Da pojasnim sliku: ove plave linije koje izgledaju kao da idu u drugi grad su metro. Aerodrom je daleko a vidi gde je kraj metro linija. Tako da ako nema para za to onda razumem ali ako ne treba da ide metro linije dalje ne razumem.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Vrh