Šta je novo?

Metro

Mene manje brine kuda ce te linije ici. Vise me brine hoce li to zaista biti metro.
 
Ja tvrdim da će najpre ta predstava da kasni jedno mesec dana, pa će posle toga da objave nešto što neće imati sa mozgom.
 
ексклузивно, 2 дана раније, шема линија београдског метроа

metromapabb.gif
 
Pa valjda ce napraviti neki pomak u odnosu na ovo resenje od pre par godina :)
 
А Вождовац опет ништа, има бре да формирамо САО.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416466#p416466:342prybj je napisao(la):
Igor » 13 Нов 2016, 19:51[/url]":342prybj]Pa valjda ce napraviti neki pomak u odnosu na ovo resenje od pre par godina :)

мислим да неће. евентуално ако ставе четврту линију ка Вождовцу и Миљаковцу
 
Dajte, ljudi, nemojte uopšte da očekujete da će bilo šta biti najavljivano narednih dana. Kontam da će to biti najranije negde oko NG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414243#p414243:2wq6608f je napisao(la):
marbo995 » 03 Nov 2016 01:00 pm[/url]":2wq6608f]Nije mi jasno zašto se u svim planovima za izgradnju metroa u novije vreme forsira linija 1 kao prioritetna. Činjenica je da su mostovi usko grlo ali mislim da je dolazak sa Novog Beograda do centra gradskim prevozom prilično jednostavan i brz. Prioritetna bi trebalo da bude izgradnja linije 2 na delu od Trga republike preko Prokopa do Sajma (sa stanicom kod postojećih pothodnika) a da se ta linija dalje nastavi železničkim koridorom do Starog Košutnjaka odakle bi podzemno povezala Kanarevo Brdo, okretnicu tramvaja na Banjici, naselje Stepa Stepanović, Braće Jerković i Medaković 3. Ova naselja imaju najlošiju vezu i sa centrom grada a i međusobno usled topografije terena i kapaciteta postojeće ulične mreže. Ovakva linija bi rasteretila linije na koje se danas najviše rasipaju resursi i koje su najopterećenije u sistemu (26, 29, 41, 47, 50), zatim dovela bi i do skraćenja vremena putovanja (stanice bi izvan centra bile vrlo udaljene i vozovi bi postizali relativno velike brzine), kao i do odgušenja Trga Oslobođenja, Autokomande, Slavije, Plavog mosta...
Beograd nije dovoljno bogat da bi teški metro gradio tamo gde već postoji tramvajski saobraćaj (krak ka bloku 45 i Banovom Brdu). Postojeći sistem samo treba unaprediti u laki metro povećanjem nezavisnosti i davanja prednosti, izgradnje veze NBG - BB preko Mosta na Adi i produžetkom linija 12 i 13 do Petlovog Brda (potpuno nezavisnom koridorom duž Ibarske magistrale).
Da me ne shvatite pogrešno, svakako treba graditi i liniju 1 koja bi metro sistem dovela u poslovni centar grada ali je prioritetno rešiti višedecenijski problem povezanosti naselja na brdima sa starim jezgrom. Ova linija bi jednog dana postala skoro kružna izgradnjom i dela do Mirijeva a krug se može i zatvoriti u narednim decenijama razvoja sistema.

Dosta dobra, prakticna i realna analiza. Ovo bi trebalo poslati Malom kao domaci :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416460#p416460:5g2tlxg5 je napisao(la):
JohnnyLee » 13 Nov 2016 07:30 pm[/url]":5g2tlxg5]ексклузивно, 2 дана раније, шема линија београдског метроа

metromapabb.gif

Ovo je tako los plan.
 
Prva linija odakle god isla, sigurno ce prolaziti kroz bg na vodi.

Ajmo vucko, jos 1 dan :mrgreen: :D :gobb:
 
0.jpg


Inače, treća linija se nameće- Voždovac-Dorćol sa tendencijom da jednog dana pređe dunav ka trećem Beogradu.
 
то ти је опет од Јовиновог плана. убеђен сам да ће само мало нашминкати овај стари план, ништа спектакуларно
 
Jedina novost u međuvremenu je što imamo BNV. Ipak će morati jedna linija tu da prođe.
 
Ali oni da su pametni kao sto nisu, izbusili bi zeleznicki tunel za gradsku zeleznicu izmedju Glavne i Dunav stanice sa podzemnom stanicom Trg Republike pa bi resili problem sinskog sistema da prolazi kroz BnV.
A ostale linije metroa bi pokrivale ostatak grada.
 
Opet nešto novo o metrou? je*******iga kod 5-tog aktiviranja priče u zadnjih 10 godina sam prestao da pratim :lol:
Inače nije mi jasno što se ne produže linije sa Labudovog brda ka Železniku, umesto ka Orlovači? Uzgred depo bi lagano mogao da bude ue Železniku... Mislim logičnije mi je da povezuješ naselje, umesto groblja, al ionako je ovo samo još jedan plan pred izbore :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416605#p416605:3h8h7j2b je napisao(la):
spatiotecte » Mon Nov 14, 2016 11:58 am[/url]":3h8h7j2b]Ali oni da su pametni kao sto nisu, izbusili bi zeleznicki tunel za gradsku zeleznicu izmedju Glavne i Dunav stanice sa podzemnom stanicom Trg Republike pa bi resili problem sinskog sistema da prolazi kroz BnV.

Mislim Spatio da bi bolja opcija bila pruga oko Kalemegdana.
Jeftinija je za izgradnju, za odrzavanje, a na njoj bi se mogle dobiti dvije stanice. Beton Hala i Donji Grad. Stanica Trg Republike bi morala biti na velikoj dubini i samim tim teza i skuplja za izgradnju.

U svakom slucaju opcija ima, ali da li postoji volja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416460#p416460:2vgr6ph0 je napisao(la):
JohnnyLee » Sun Nov 13, 2016 7:30 pm[/url]":2vgr6ph0]ексклузивно, 2 дана раније, шема линија београдског метроа

metromapabb.gif


Koju/kakvu liniju predstavljaju ove crne tackice?
 
Nikakvu. Ovde su okačeni razne slobodne ideje iz prethodne 3-4 godine, da ne kažem da su kačene i mape od pre 50ak godina.
Vrlo mi se čini da ništa od ovoga što smo videli nećemo videti na toj prezentaciji.

A na ovoj temi raste groznica, beobilđani sa nestrpljenjem proživljavaju poslednje časove pre fantomske promocije još jednog fantomskog projekta.
 
Vrh