@ smeksi
Mislim da ovde politici nije mesto ,siguran san da će se ogromna većina forumaša složiti s tim! Mi pare od drugih zemalja ni u vidu nepovoljnih kredita za Metro videli nismo ,a mnogi nas ubeđivali da Metro za Beograđane nije! u ostalom svi veliki projekti u svetu od milijardu pa naviše se dogovaraju u četri oka,a o profitabilnosti Metroa u Evropi i Svetu to nepostoji ,Metro je socijalna ustanova u najvećem broju zemalja on se pravi da bi Grad podigao rejting finansijskog ,turističkog i desetine razloga centra ,da se Metropole ne bi gušile u automobilima zbog zagađenja i još desteine ostalih razloga efikasnosti metropola, to je uvek nacionalni projekat koji se razvija decenijama a s obzirom da će taj kredit građani otplaćivati godinama,zato će i karta za Metro biti socijalna kategorija ne zaboravimo da su Beograđani osamdesetih skupili tadašnjih preko 200 miliona dolara samodoprinosa za Metroi te pare potrošene su na tramvaje,pa jel prodadosmo Mobtel za 2 milijarde pa se ne napravi Metro u Beogradu.Ako nam Nemci i Kinezi ponude bolje kredite pa oni će ga graditi ali to ne verujem skupi su za nas.Ali da spomenem čuvenog Bečkog arhitektu sa njegovom definicjom za studente arhitekture:METRO NEMA CENU!(zato i u Atini i Solunu i Budimpešti Metro se ne gradi koncesijom već iz budžeta i pomoći EU koje nema za nas!A i projektovanje Metroa se nije mnogo promenilo što se arhitekture tiče a tehnologije jeste,ali dorada projekata danas je lak posao a pravci kretanja i stanice u BG se nisu promenili trase iz 76 su aktuelne u milimetar i danas zato se i kreće u izgradnju ove godine!tj nove
Mislim da ovde politici nije mesto ,siguran san da će se ogromna većina forumaša složiti s tim! Mi pare od drugih zemalja ni u vidu nepovoljnih kredita za Metro videli nismo ,a mnogi nas ubeđivali da Metro za Beograđane nije! u ostalom svi veliki projekti u svetu od milijardu pa naviše se dogovaraju u četri oka,a o profitabilnosti Metroa u Evropi i Svetu to nepostoji ,Metro je socijalna ustanova u najvećem broju zemalja on se pravi da bi Grad podigao rejting finansijskog ,turističkog i desetine razloga centra ,da se Metropole ne bi gušile u automobilima zbog zagađenja i još desteine ostalih razloga efikasnosti metropola, to je uvek nacionalni projekat koji se razvija decenijama a s obzirom da će taj kredit građani otplaćivati godinama,zato će i karta za Metro biti socijalna kategorija ne zaboravimo da su Beograđani osamdesetih skupili tadašnjih preko 200 miliona dolara samodoprinosa za Metroi te pare potrošene su na tramvaje,pa jel prodadosmo Mobtel za 2 milijarde pa se ne napravi Metro u Beogradu.Ako nam Nemci i Kinezi ponude bolje kredite pa oni će ga graditi ali to ne verujem skupi su za nas.Ali da spomenem čuvenog Bečkog arhitektu sa njegovom definicjom za studente arhitekture:METRO NEMA CENU!(zato i u Atini i Solunu i Budimpešti Metro se ne gradi koncesijom već iz budžeta i pomoći EU koje nema za nas!A i projektovanje Metroa se nije mnogo promenilo što se arhitekture tiče a tehnologije jeste,ali dorada projekata danas je lak posao a pravci kretanja i stanice u BG se nisu promenili trase iz 76 su aktuelne u milimetar i danas zato se i kreće u izgradnju ove godine!tj nove