BgdExplorer
Beginner
- Učlanjen(a)
- 12.11.2008.
- Poruke
- 69
- Pohvaljen
- 0
ne treba tako, zabodu na svim stanicama, ubace u svaku tupu TBM-ove, i zavrse celu liniju za 6 meseci, za to vreme naruce od HITACHI-a vozove sa linearnim motorom, i da nas bog vidi
Ali ogroman problem je cena jer 1 tbm je strasno skup, a ako linija ima 25 stanica to znaci da bi bar 10 tbmova bilo potrebno, eto bas da ne krece savaki da busi od svake stanice. samo nabiti radnu snagu i masine, i zavrsice se brzo, ja ne vidim u cemu je problem metroa sto se gradi dugo jedna linija, moze i brzo, samo stavis 20 puta vise radnika, mnogo vise masina i gotovo, tako se rade "zgradurine" kao burj dubai. mi bi to gradili 15 godina, a oni za 3 A znate i zasto? rade u 3 smene! a svaka smena ima isto radnika, znaci umesto 1000 imaju 3000 radnika, a koliko je radilo na rekonstrukciji usca? samo 100!
Mi samo gubimo vreme i apsolutno nista vise, at nam projekti i propadaju, dugovlace se bez razloga, prave se problemi bez problema i cela privreda nam je zbog toga nazadna... :bash:
Ali ogroman problem je cena jer 1 tbm je strasno skup, a ako linija ima 25 stanica to znaci da bi bar 10 tbmova bilo potrebno, eto bas da ne krece savaki da busi od svake stanice. samo nabiti radnu snagu i masine, i zavrsice se brzo, ja ne vidim u cemu je problem metroa sto se gradi dugo jedna linija, moze i brzo, samo stavis 20 puta vise radnika, mnogo vise masina i gotovo, tako se rade "zgradurine" kao burj dubai. mi bi to gradili 15 godina, a oni za 3 A znate i zasto? rade u 3 smene! a svaka smena ima isto radnika, znaci umesto 1000 imaju 3000 radnika, a koliko je radilo na rekonstrukciji usca? samo 100!
Mi samo gubimo vreme i apsolutno nista vise, at nam projekti i propadaju, dugovlace se bez razloga, prave se problemi bez problema i cela privreda nam je zbog toga nazadna... :bash: