Šta je novo?

Metro

^^ jel može neko da prepriča šta je sve rekao :)
 
Otprilike je rekao da je gradska zeleznica prioritet koji se trenutno moze odraditi, da ce grad da finansira sa 13 miliona evra probijanje jos jednog tunela od prokopa ka vuku valjda, a da ce preko lizinga uzeti nove vozove koji bi po studiji CIP-a mogli da saobracaju na 15-20 minuta. Kada je voditeljka rekla da je to beovoz on je rekao da ce to da bude gradska zeleznica (po mom misljenju to mozemo ocekivati 2009. godine).

Za metro nije nista specijalno rekao osim da se ozbiljno radi na prici metroa, a ni slovom nije spomenuo mrkonjica, trase, projekte, vec samo tako uopsteno o tome.
 
^^ Ne razumem što bi probijali još jedan tunel od prokopa ka vuku, mislim da je već dvokolosečni tunel?
 
Steva":1v7t709s je napisao(la):
^^ Ne razumem što bi probijali još jedan tunel od prokopa ka vuku, mislim da je već dvokolosečni tunel?
taj deo stvarno nisam najbolje zapamtio, znam samo da tunel pocinje kod prokopa a koja mu je destinacija stvarno ne mogu 100% da tvrdim. Okacio sam u ocekivanja od gradske vlasti svega cega sam se setio.
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=37468#p37468
 
Ih bre smeksi kako ti je opala koncentracija u presudnom trenutku kada je pricao o tunelu :grand:
 
Uh, bilo bi interesantno kad bi od prokopa tunel isao na neko novo mesto ;) NBG, npr... ili Trg npr... :D :D :D

I jos da urade onu stanicu kod Sajma koju ste spominjali.. ihaaj :D
 
Nemože se iza "murala"!Vrata su zaključana kao da su iza Fiona & Shrek !
 
shmeksi":4gwc30wd je napisao(la):
Steva":4gwc30wd je napisao(la):
^^ Ne razumem što bi probijali još jedan tunel od prokopa ka vuku, mislim da je već dvokolosečni tunel?
taj deo stvarno nisam najbolje zapamtio, znam samo da tunel pocinje kod prokopa a koja mu je destinacija stvarno ne mogu 100% da tvrdim. Okacio sam u ocekivanja od gradske vlasti svega cega sam se setio.
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=37468#p37468
Jel' sigurno to od Prokopa do Vuka? Malo mi je čudno, možda je mislio od Vuka do Karaburme, one "paralelne" dve cevi. Verovatno se Đilas zbunio.
 
Slušao sam Djilas nije bio najprecizniji,ali misim da je hteo da kaže da će staviti i u funkciju drugi tunel valjda onaj na kome je falio deo šina :/ jer,valjda se sada koristi samo jedan tunel i ja sam to primetio pre neki dan kada sam se vozio
 
dem":123tea6h je napisao(la):
Док нас опомињу да штедимо, они ће расипати милијарде на бесмислени мост, који ће бити само још један, поред два постојећа, загушени савски мост. Градске власти понашају се као пијани милијардер и не дају никакве одговоре стручној јавности

(evo to sam uspeo da skinem ostalo se plaća jbg.)
Jel može neko da ode do npr periodike gradske biblioteke, ili tako nešto, da slika ovaj članak? Ne želim nikoga da teram da potroši pare na NIN.. :)
 
Ambassador":2xv7wzj8 je napisao(la):
dem":2xv7wzj8 je napisao(la):
Док нас опомињу да штедимо, они ће расипати милијарде на бесмислени мост, који ће бити само још један, поред два постојећа, загушени савски мост. Градске власти понашају се као пијани милијардер и не дају никакве одговоре стручној јавности

(evo to sam uspeo da skinem ostalo se plaća jbg.)
Jel može neko da ode do npr periodike gradske biblioteke, ili tako nešto, da slika ovaj članak? Ne želim nikoga da teram da potroši pare na NIN.. :)
Ja sam citao. Uglavnom su popljuvali izgradnju novog mosta preko Ade, nasli sto zamjerki, da je skup, da je previsok, da je nepotreban,da je ovo, da je ono... S jedne strane svi bi htjeli da Beograd ide u korak s drugim svjetskim gradovima (jer Beograd jeste svjetski grad), a s druge strane bi htjeli da se ne potrosi nista ili veoma malo - sto ne ide.
Takodjer se spominje da Beograd ne moze imati i UMP i metro, jer je preskupo.
No, po mom misljenju ako republicka vlada stane iza projekta metroa, onda ne bi bilo problema.
Da budem iskren, moram iskritizirati clanak.
 
Uglavnom su popljuvali izgradnju novog mosta preko Ade, nasli sto zamjerki, da je skup, da je previsok, da je nepotreban,da je ovo, da je ono...
Da ga nije pisao Relja? :) (Nisam izdržao, u principu podržavam njegove stavove oko mosta).
 
Jutros sam igrom slučaja pročitao taj famozni članak u NIN-u. Mogu samo reći da mi je bila muka od celog teksta.

Iste te arhitekte koji su godinama u GUP-ovima iscrtavali UMP danas ga smatraju nemezisom broj jedan koji će uništiti Beograd. Sve se vrti oko toga kako je novi most preko Save beskoristan, kako ne sme da se gradi na špicu ade i sl. A za metro su išle klasične priče npr. kako su ustvari metro vozila sa pantografom obični tramvaji, pa je potrebno da tunel bude za 30% viši, kako su oni tek malo veći od tramvaja i sl. Ja ću reći samo da su to gluposti i da je cela ta ekipa i pored mog visokog respekta za rad u 70im godinama danas izvan svih modernih tokova poimanja gradske železničke infrastrukture. Kada je reč o vozilima, itekako postoje "klasična" visokokapacitetna, veoma brza i udobna vozila sa pantografima a ne trećom šinom. Što je najgore, i posle ovih najava kako će poćeti razmišljati o teškom metrou, ista grupa arhitekata okružena oko Jovina dalje pokušava da nađe svaku malu negativnu buvu u toj priči i da od toga napravi slona.

Koliko je ceo tekst ozbiljan govori i stvar da se po celom textu provlači priča o "Žirafi" kao mostu preko Save, i kao da "će se graditi most koji su tamo neki građani izabrali na tom internetu". A nigde se ne pominje da ustvari nećemo dobiti žirafu nego nešto sasvim drugo....

Ne trošite novac na text!
 
Tunel za metro s kontaktnim vodom je obično 30-50 cm viši od tunela za metro s trećom šinom, ništa strašno i ništa posebno skupo. Ako bi birao između metroa s kontaktnim vodom i metroa s trećom šinom, uvek bi izabrao ovaj sa kontaktnim vodom.
 
Sto se mene tice, ja ne bi izabrao ni 1 ni drugi vec treci - sistem sa linearnim motorom!
Evo ga link pa pogledajte o cemu je rec, a i link za sliku ;)

http://www.hitachi-rail.com/products/rv/linear/index.html
http://images.beijing2008.cn/20071010/Img214173939.jpg

Na slici se jasno vidi izmedju sina fakticki mini maglev sistem, samo sto voz i dalje koristi smoje tockove za kretanje ;) ali ne zaboravite da je pod naponom samo na ploci ispod vagona, znaci ako neko stane na tu "sinu" nice mu nista biti, slicno rade sada i tramvaji bez kontaktne mreze sa stalnim izvorom napajanja (bez baterija)
Sto se naseg beograda tice posto je brdovit, ovakav sistem moze da radi pod vecim nagibom tunela ;)
 
Steva":19mx7zjf je napisao(la):
Jutros sam igrom slučaja pročitao taj famozni članak u NIN-u. Mogu samo reći da mi je bila muka od celog teksta.
(...)
Koliko je ceo tekst ozbiljan govori i stvar da se po celom textu provlači priča o "Žirafi" kao mostu preko Save, i kao da "će se graditi most koji su tamo neki građani izabrali na tom internetu". A nigde se ne pominje da ustvari nećemo dobiti žirafu nego nešto sasvim drugo....

Ne trošite novac na text!
NIN, Kurir, Pravda, Politika? Ugledna ekipa novina. :/
 
Da, to je bas Politika pisala jos davno, meni nije bilo dobro kad sam procitao, umalo nisam iscepao sve novine u stanu zbog toj jednog clanka, pitam se samo da li novinari imaju mozga u tim glavama ili se samo igraju svojom profesijom praveci budale i od sebe i od drugih?

Novinar da bi bio novinar mora dooooobroooo da razmotri citavu situaciju o kojoj pise, ako treba i 200 puta da dobro razmisli sta ce napisati jer do greske ne sme da dodje. Treba samo uvesti zakon o takvim stvarima pa da vidimo oce li gledati sta pisu ili ne ;)
 
Pozivamo sve novinare, pre nego što bilo šta napišu o Metrou a i ostalim temama da se prvo obaveste i konsultuju sa dežurnom ekipom na Beobuild.net-u :grand: naš sajt ima više posetilaca nego neke novine čitalaca


:kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa: :kafa:
 
Vrh