Šta je novo?

Metro

Izgradnja linije Makiš- BNV bez povezivanja Prokopa i Kliničkog centra će biti nepopravljiv milijardijski urbicid zbog kojih će nas kleti potomci. Neće se voziti metroom neko ko plaća kvadrat 7.000 evra. Bez obzira na sve jasno je da Prokop kao glavna železnička stanica mora biti pokrivena prvom linijom metroa i Klinički centar kao najveća bolnica u Srbiji koja samo u svom krugu ima 15.000 zaposlenih koji dolaze i odlaze sa posla bez pacijenata.
 
Neće biti još gore bez nje jer je nema ni sad. U najgorem slučaju smo na istom. U najboljem ćemo dobiti bolji projekat.
Za 10 godina se neće povećati broj automobila u Beogradu ? Svake godine se povećava u hiljadama, a infrastruktura i javni prevoz ostaju na istom nivou zakržljalosti. Tako da neće biti isto nego samo gore, a što se gradnja metroa više odlaže i preprojektuje to će samo biti skuplja. Džabe bolji projekat ako ga završe za 30 godina i od njega ostanu samo crteži još narednih 30, što je bila sudbina tolikih dobrih beogradskih metro-projekata od davne 1883. pa do danas. Neka hvala, crtanja je bilo i previše, treba nešto i izgraditi.
 
Izgradnja linije Makiš- BNV bez povezivanja Prokopa i Kliničkog centra će biti nepopravljiv milijardijski urbicid zbog kojih će nas kleti potomci. Neće se voziti metroom neko ko plaća kvadrat 7.000 evra. Bez obzira na sve jasno je da Prokop kao glavna železnička stanica mora biti pokrivena prvom linijom metroa i Klinički centar kao najveća bolnica u Srbiji koja samo u svom krugu ima 15.000 zaposlenih koji dolaze i odlaze sa posla bez pacijenata.
Onaj ko kvadrat plaća 7.000 evra se tek nikada ne bi gužvao u busu, pa imamo tolike linije kroz Bulevar Vudroa Vilsona. Može se iskopati podzemni prolaz između metro stanice Mostar i Prokopa. Može se izgraditi nadzemni tramvajski vijadukt od Veterinarskog Fakulteta do Prokopa koji bi imao stanicu kod KBC-a i okretnicu na platou ispred Prokopa, mislim da je Karlo predlagao to rešenje. Pitanje da li bi čak i treća linija mogla direktno pokriti KBC zbog podzemnih vibracija koje možda utiču na medicinsku aparaturu, a nadzemna tramvajska stanica u nivou Deligradske bi zaposlenima i pacijentima KBC-a bila čak bliža i pristupačnija od današnjeg autobusko-trolejbuskog stajališta Višegradska u Kneza Miloša.

Mnogo veći urbicid nad Beogradom je kleptomanski projekat EKSPO zbog kojeg najverovatnije metro nećemo ni započeti do 2030. a možda ni tada.
 
Prokop i UKCS mogu se pvoezati tramvajskom prugom Gospodara Mehana-Prokop-Autokomanda, sa eventualnim krakom od Prokopa do Mostara ili čak NBG
 
METRO NEDELJA – ISTINA O BEOGRADSKOM METROU

Godinama slušamo obećanja, ali metro i dalje ne postoji. Da li je problem u pravu, projektovanju, ekonomiji ili hidrologiji? Saznajte na seriji tribina!

📅 Raspored:
🔹 Pravo – 10.2. u 16h
🔹 Projektovanje – 13.2. u 17h
🔹 Ekonomija – 14.2. u 17h
🔹 Hidrotehnika – 17.2. u 17h

📍 Lokacija: Zgrada tehničkih fakulteta u Beogradu, Građevinski fakultet, sala 225
🎤 Stručnjaci razbijaju mitove – dođite i saznajte istinu!

Au, koja kolicina lazi, brate slatki, ne znam kako mi telefon nije eksplodirao
 
276279004_5495059313883656_6157778785143404769_n.jpg
 
Vrh