dziggy
Advanced
Da ne bude zabune nije da se zalim, svako odlaganje ovog projekta predstavlja boljitak i za grad i za gradjane. Dok se ne prekroje linije.
Kaže Vesić da nadzemni deo linije jedan rade 2025. godine i da je sve u skladu sa planom.
Svojevremeno je pričao ovo:
https://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlje/prve-stanice-metroa-gradice-se-u-septembru-2023
Hvala.Prekoputa Saobraćajnog fakulteta u Vojvode Stepe gde su od prošle godine. Dele zgradu sa SNS Voždovac.
Tu je i Galerija podova. Nekadašnja zgrada u kojoj je bio prodajni salon Zastave.Prekoputa Saobraćajnog fakulteta u Vojvode Stepe gde su od prošle godine. Dele zgradu sa SNS Voždovac.
Imaš li neke informacije? Ranije si bio ubeđen da će ga izgurati. Na depou postoji neki napredak u radovima. Čak i ako se gradi sporije od planirane dinamike ne znači da ga neće biti. Slabo koji projekat kod nas i u svetu ne izlazi iz planirane dinamike pogotovo kapitalan. Krajem januara si rekao da je usvojena eksproprijacija deset objekata na trasi. Već u konkursnoj dokumentaciji za nadzor od pre godinu dana pisalo je da se završetak izgradnje bilo čega na prvoj liniji planira za 2030. (a ne 2028.) godinu.Mogli bi da sunemo vodu u taj pesak i napravimo akvapark u Makišu jer koliko vidim od metroa nema ništa.
Non, c'est pas vrai. Neće se time baviti 'Beogradski metro i voz'. To je već dogovoreno sa RATP-om (pariski GSP).A pa ne, oni ne grade. Oni organizuju saobraćaj i voze.
Mogli bi da sunemo vodu u taj pesak i napravimo akvapark u Makišu jer koliko vidim od metroa nema ništa.
Nema ugovora o finansiranju metroa niti gradnji, čak ni za krtice koje su glavno oruđe za izradu metroa i potrebno je godinu do dve da se naprave. Ne gradi se ništa osim što se pesak presipa na Makiškom širokom polju i daje novac za konsultantske usluge francuzima.Imaš li neke informacije? Ranije si bio ubeđen da će ga izgurati. Na depou postoji neki napredak u radovima. Čak i ako se gradi sporije od planirane dinamike ne znači da ga neće biti. Slabo koji projekat kod nas i u svetu ne izlazi iz planirane dinamike pogotovo kapitalan. Krajem januara si rekao da je usvojena eksproprijacija deset objekata na trasi. Već u konkursnoj dokumentaciji za nadzor od pre godinu dana pisalo je da se završetak izgradnje bilo čega na prvoj liniji planira za 2030. (a ne 2028.) godinu.
Produžetak linije 11 u Parizu u dužini od 5 km gradi se već devet godina.
Nema ni potrebe za tim. Moskva ima 12 miliona stanovnika, a Beograd 6 puta manje.Ako neko ove misli da ce Beograd imati nesto poput Moskve i drugih flagship metro sistema debelo se vara.