Šta je novo?

Metro

Slučajno oštećenje metroa je više izuzetak nego pravilo. Od ukupno 11 linija Istanbulskog Metroa, eto omaklo im se da zakače jednu, 35 godina posle njegovog otvaranja. Ako naš metro u konačnici predviđa najviše 3 linije, šanse za ovakav akcident su 3 i po puta manje. A pošto po svoj prilici u doglednoj budućnosti nećemo videti više od polovine prve linije, 11 puta je manja verovatnoća da se ovo desi.

Nemamo takve probleme jer nemamo metro, zbog toga imamo milion drugih problema. Da nemamo tramvaj, ne bismo imali ni problem sa ručnim pomeranjem skretnica kao da je 19. vek. Da nemamo trolejbus, ne bi nam se kidala žica svaki drugi dan. Da nemamo autobus, ne bi ih išlo po 3 u koloni i posle sat vremena ništa, itd...............:(:rolleyes:
 
Evo kako to rade bogovi političkog marketinga iz naše Vlade. Prvo mantraš kako će prva linija biti gotova 2028, a druga 2030. Onda izbaciš 2028, i počneš da govoriš kako ćemo 2030. imati izgrađene prve dve linije, i evo sada taj rok stoji na sajtu Srbija 2027.

expo-metro-4.svg


Dajmo im još dve godine, pa će biti prva linija 2030, druga 2032, pa će to polako da se rasteže.

Inače, metili su onu mapu bez Prokopa.

expo-metro-map.webp
 
Прва фаза прве линије метроа Железник-Дунав повезаће две укинуте железничке станице и новије од два стара сајмишта.
Ахахахахаха, пост године!

У једној реченици си сабрао сву трагикомедију савременог српског (не)планирања, корупције и глупости.
 
Najjače to što na sajtu sotonine Prve Troletke piše da navodno izgradnja Depoa Makiš počinje za mesec dana, završava se tokom 2029. a 2030. se završavaju prve dve linije. A kada počinje izgradnja njihovih stanica, krtice, probijanje i opremanje tunela, ni reči. J**eš bušenje, možda im prva faza za otvaranje budu samo 2 površinske stanice Železnik-Makiš koje su već planirane da budu u okviru depoa? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Довозиће народ аутобусима да се возају у метро гарнитурама напред-назад по депоу.
Žalosno, ali vrlo moguće. Kao "prvu liniju" će debilizovanoj svetini možda prodati pravac Železnik-Makiš, a kao "drugu liniju" Makiš-Železnik. Koliko su abnormalno nenormalni, ni taj bizarni scenario me ne bi iznenadio.

U Glazgovu koji je danas veličine Zagreba još od 1896. postoji faktički samo jedna kružna linija metroa, ima trasu oko najstrožeg centra sličnu kao naš tramvaj 2, ali se zvanično njen spoljašnji i unutrašnji krug tretiraju kao dve zasebne linije. To je inače četvrti najstariji metro na svetu, posle Londona, Čikaga i Budimpešte:
Glasgow_Subway_map.png
West_Street_subway_station_in_1966_-_geograph.org.uk_-_1479601.jpg
 
Šta mislite koja je šansa da otvaraju fazno, pa makar po par stanica svake godine. Npr. završe trasu dužine 5-6 stanica, otvore to što je završeno i idu dalje. Mislim da bi se sa takvim sukcesivnim otvaranjen dobila mogućnost da brzo dobijemo nekakav "okrnjeni" metro, kojem će vremenom uloga postajati sve značajnija dok se ne završi komplet trasa
 
Šta mislite koja je šansa da otvaraju fazno, pa makar po par stanica svake godine. Npr. završe trasu dužine 5-6 stanica, otvore to što je završeno i idu dalje. Mislim da bi se sa takvim sukcesivnim otvaranjen dobila mogućnost da brzo dobijemo nekakav "okrnjeni" metro, kojem će vremenom uloga postajati sve značajnija dok se ne završi komplet trasa

I da ga komplet završe, teško da će imati značaj kakav mu se pripisuje od strane promotera predloženih trasa. Samo nam još treba njegova krnja varijanta sa sve finansijskim kraterom, kao tek jednom u nizu onih beznačajnih posledica🙂
 
I da ga komplet završe, teško da će imati značaj kakav mu se pripisuje od strane promotera predloženih trasa. Samo nam još treba njegova krnja varijanta sa sve finansijskim kraterom, kao tek jednom u nizu onih beznačajnih posledica🙂
Krnju varijantu vec imamo, tosin bunar - karadjordjev park - vukov spomenik
 
Zaista cenim entuzijazam, energiju i znanje pojedinih forumaša kako na ovoj temi tako i na drugim ali ko misli da se metro zaista radi i gradi
taj može komotno i u Deda Mraza da veruje, čak je realnije...
 
Krnju varijantu vec imamo, tosin bunar - karadjordjev park - vukov spomenik
To nije čak ni krnja varijanta metroa; takt joj je nadrealnih sat vremena, a sve i da ide češće opet nije ni prići metrou ako istim šinama saobraćaju teretni i međugradski putnički vozovi.
I da ga komplet završe, teško da će imati značaj kakav mu se pripisuje od strane promotera predloženih trasa. Samo nam još treba njegova krnja varijanta sa sve finansijskim kraterom, kao tek jednom u nizu onih beznačajnih posledica🙂
Ni ova zadnja usvojena mapa ne bi bila tragedija ako bi Klinički Centar i Prokop dobili podzemne prolaze koji bi im stanicu Mostar učinili pristupačnom, mnogi metroi u svetu imaju takvu vezu sa bitnim tačkama saobraćajne atrakcije. Međutim, ova višekilometarski zakrivljena spirala M2 Železnička stanica Zemun-Bežanija i krak M1 sa 8 dodatnih stanica sve do Orlovače mi deluju sve samo ne realno ostvarivi u narednih nekoliko decenija, čak i da im nije bolesna zamisao da pare za metro rasp***aju na onaj šugavi Ekspo. Voleo bih više od svega da me demantuju.
 
Zaista cenim entuzijazam, energiju i znanje pojedinih forumaša kako na ovoj temi tako i na drugim ali ko misli da se metro zaista radi i gradi
taj može komotno i u Deda Mraza da veruje, čak je realnije...
Ja isto ne verujem u Deda Mraza al. erujem da se ovo što se radi na Makiškom polju debelo naplaćuje preko naše grbače. Tako da, Da metro nam "RADE" i da se (U)GRADE
 
Kaže Vesić da nadzemni deo linije jedan rade 2025. godine i da je sve u skladu sa planom.

 
Vrh