Šta je novo?

Metro

Рејл-џет не зовеш Србија Воз иако је унапређена верзија...

Ovo je kao da si napisao da je Lidl unapređena verzija Gorenje usisivača. :ROFLMAO:

Rail Jet je komercijalni naziv push-pull garniture za 230 km/h sastavljene od Siemens Taurus lokomotive i Siemens Viaggio Comfort vagona, sa vagonom upravljačnicom na jednom kraju koju koriste Austrijske i Češke državne železnice.

Srbija Voz je firma za železnički prevoz putnika u Srbiji.
 
Аха, ту је значи важна разлика у терминима.

А кад погледаш, превозе путнике и једни и други..
 
Poslednja izmena:
Аха, ту је значи важна разлика у терминима.

А кад погледаш, превозе путнике и једни и други..

Мешаш бабе и жабе. Rail Jet је комерцијални назив за воз - то није компанија. Србија Воз је компанија.
 
Биће занимљиво видети како ови чланови комисије подржавају овај план метроа, као сушту супротност свега што су они деценијама тобоже заговарали као средство стопирања претходног плана правог метроа.

Ако ништа, барем ћу добити потврду њихове деценијске злонамерности, спољне и унутрашње корумпираности.

Истина увек пронађе пут.
 
Па сви чланови ове комисије. Да не подржавају не би сигурно били чланови комисије чија је једина функција да оправда ово.

Не могу да нађем датум објаве али капирам да је то комисија коју је саставила ова власт за актуелни метро.
 
Vi koji ste u Beogradu, idite tamo. Postoji NVO sektor i opozicija koja se bavi ovim temama, na poslednjim izborima je SNS jedva sačuvao vlast u Beogradu. Postnapredno društvo se mora dogovoriti šta hoće, zato u civilizovanom tonu iznesite svoje suprotne stavove. To je ipak tribina, i za to ćete imati šansu.
 
Ljudi dokle su stigli sa Tiršovom 2? Poslednji put sam u prolazu video samo korov.

Da se neko nije setio da pokaki bolnicu na sred puta u 5 do 12 (i pored teniskih terena prekoputa) varijanta Deligradska bi bila izvoljiva sa korigovanim pozicijama stanica, odnosno dubina. Deligradska je značajna ne samo po povoljnom uticaju duboke trase (ispod ulice podalje od temelja klinika) na mitigaciju vibracija, već i po pokrivanju važne prolazne presedačke trase na osi istok-zapad već u prvoj fazi (veoma bitno u vreme kada svaka nova garnitura arihtekata-urbanista ulaže sve veći napor u proterivanju terminusa iz šireg centra), što ni Jovinu nije pošlo za rukom.

Ko kaže da ne može, nema klizišta, solitera, nema kolektora sve dok se neko ne zbrza nešto preko reda:
Prokop_1.png


Mislim da se ovde trebalo što više udaljiti od "Jovinovog Prokopa" u smislu lobiranja alternativnog pokrivanja sporne trase shodno današnjim tehničko-geološkim, regulativnim i društvenim mogućnostima. Treba naći kontraargument za "ne može zbog toga i toga", recimo da ukoliko može treća mogla bi i prva preslikana na drugu stranu ka Sajmu, kakve sad vibracije i na toj i toj dubini i sl. (pitaš ih da se malo ne pro*eravaju).

Nažalost posledice prevelikog naginjanja struke na stare planove već osećamo u smislu samo delimičnog prihvatanja primedbi (krak ka Vidikovcu) uz stavljanje istih u drugi, treći plan. Kao da se sve urotilo protiv davanja šanse ovim važnim lokacijama.
 
Ako nećeš da doprineseš temi onda se zudrži od ovakvih besmislenih komentara.

коментар на месту ;) људима је место у пензији, а не на скуповима и трибинама. њихово време је прошло. а када су могли нешто да ураде, нису урадили ништа због удобних фотеља
 
И стандардно - Само саобраћајни инжењери. Шта они могу да кажу осим онога везано за техничка решења, проблем интегрисаности са другим видовима транспорта и капацитет метроа? Метро у Београду је пре свега политички и урбанистички проблем.
 
Prošao danas pored Tiršove 2. Imaju kontejnere za smeštaj osoblja i reflektore koji rade i danju. Divota, al tako to ide kada se metro koridor blagovremeno zakonski ne osigurava. (Da je recimo izvršen sejfgarding koridora 70-ih ništa se ne bi našlo na putu, pogotovo ako bi kazna za uzurpaciju prava građana na takvo rešenje bio doživotni egzil svih odgovornih.
 
Nismo mali, imenuj koga misliš da podržava trenutni plan.
Ja podrzavam sadasnji plan mada bi voleo da se dese neke izmene
- Aerodrom
- Pomeriti liniju metroa da ima stanicu ili dve stanice na Adi (pravo da ide jer je leti tu pakao).
- Sve tri stanice da se ukrstaju u BNV
- Pomeriti ukrstanje da bude ispod Galerije
- Ukrstanje iz Mirijeva izmesti na Ustanicku
- Da se uvede mogucnost pristupa stanici kroz automatizovani sigurnosni pristup bez zaposlenih
- Sve zakopati ispod zemlje i nikako da ne postoji da ide nadzemno.
 
- Da se uvede mogucnost pristupa stanici kroz automatizovani sigurnosni pristup bez zaposlenih
Tako je Bejtmane, ne do bog da još neko na ovom svetu dobije zaposlenje osim tebe... Pa čak ni ona najgora, najopasnija i najmanje plaćena, poput rada u metro stanicama i sistemima...
 
Poslednja izmena:
Tako je Bejtmane, ne do bog da još neko na ovom svetu dobije zaposlenje osim tebe... Pa čak ni ona najgora, najopasnija i najmanje plaćena, poput rada u metro stanicama i sistemima...
Хвала ти на твом коментару и разумем твоју бригу око губитка радних места услед аутоматизације. Aутоматизација сигурносног приступа у метро станицама може донети више предности него недостатака.
Сигурност: Аутоматизовани сигурносни системи могу брзо и ефикасно детектовати потенцијалне опасности, као што су оружје, експлозиви или друге забрањене ставке. Овакви системи би могли повећати безбедност путника и запослених у метроу.
Смањење људске грешке: Људи су подложни грешкама, посебно када раде под стресом или када су изложени монотоним пословима. Аутоматизација може смањити могућност грешке, чиме се побољшава ефикасност и безбедност система.
Трошковна ефикасност: Иако аутоматизовани системи захтевају почетна улагања, дугорочно могу смањити трошкове рада и одржавања, што може довести до смањења цена карата за путнике.
Радно оптерећење: Аутоматизација може омогућити преусмеравање људског ресурса на сложеније и безбедније послове, као што су одржавање инфраструктуре, управљање саобраћајем и пружање подршке путницима.
Брзина и ефикасност: Аутоматизовани сигурносни системи могу брже и ефикасније обрадити велики број путника, смањујући гужве и чекања на станицама.

Можемо те запослене искористити да раде послове који су боље плаћени или да ураде преквалификацију. Битно да је да као држава будемо што ефикаснији.

Može, ali da tvoja deca & unuci to otplaćuju.😉

Не брини отплатићу ја њихов део за њих. :)
 
Satro veliki biznismen, inovator i najveca faca u svom kraju a ne ume ni jedan post da ispise bez konsultovanja chatbota. 😆

J' se njemu, bitno je da je njegova goozica obezbedjena, a ostatak sveta nek se snadje ili neka prosto umesto leba jede kolace.

E al salu na stranu Bejtmene, ako ovako nastavis, uskoro ces se toliko degenerisati da neces umeti ni jednu prostu recenicu da sklopis sam. Bolje se onda odmah preseli u Metaverzum, bice lakse i lepse i tebi i nama. Posto za ljudske konverzacije ocigledno vise nisi.
 
Хвала ти на твом коментару и разумем твоју бригу око губитка радних места услед аутоматизације. Aутоматизација сигурносног приступа у метро станицама може донети више предности него недостатака.
Сигурност: Аутоматизовани сигурносни системи могу брзо и ефикасно детектовати потенцијалне опасности, као што су оружје, експлозиви или друге забрањене ставке. Овакви системи би могли повећати безбедност путника и запослених у метроу.
Mlađu generaciju onih koji su "nazuljali zadnjice" na fakultetima u Srbiji izučavajući ove sisteme, od 2012. su Svetska banka i MMF predložili za višak. Ista ova vlast koja je sada je prihvatila za višak ne samo nezaposlene školovane mlade, već i veliki deo postojećih kadrova u toj struci. Generacija koja sada upisuje škole je pametnija, pa će takve fakultete retko ko upisivati, i to samo ako ne uspe da se upiše na neki perspektivni fakultet.
Смањење људске грешке: Људи су подложни грешкама, посебно када раде под стресом или када су изложени монотоним пословима. Аутоматизација може смањити могућност грешке, чиме се побољшава ефикасност и безбедност система.
Mlađu generaciju onih koji su "nazuljali zadnjice" na fakultetima u Srbiji izučavajući ove sisteme, od 2012. su Svetska banka i MMF predložili za višak. Ista ova vlast koja je sada je prihvatila za višak ne samo nezaposlene školovane mlade, već i veliki deo postojećih kadrova u toj struci. Generacija koja sada upisuje škole je pametnija, pa će takve fakultete retko ko upisivati, i to samo ako ne uspe da se upiše na neki perspektivni fakultet.
Трошковна ефикасност: Иако аутоматизовани системи захтевају почетна улагања, дугорочно могу смањити трошкове рада и одржавања, што може довести до смањења цена карата за путнике.
Mlađu generaciju onih koji su "nazuljali zadnjice" na fakultetima u Srbiji izučavajući ove sisteme, od 2012. su Svetska banka i MMF predložili za višak. Ista ova vlast koja je sada je prihvatila za višak ne samo nezaposlene školovane mlade, već i veliki deo postojećih kadrova u toj struci. Generacija koja sada upisuje škole je pametnija, pa će takve fakultete retko ko upisivati, i to samo ako ne uspe da se upiše na neki perspektivni fakultet.
Радно оптерећење: Аутоматизација може омогућити преусмеравање људског ресурса на сложеније и безбедније послове, као што су одржавање инфраструктуре, управљање саобраћајем и пружање подршке путницима.
Mlađu generaciju onih koji su "nazuljali zadnjice" na fakultetima u Srbiji izučavajući ove sisteme, od 2012. su Svetska banka i MMF predložili za višak. Ista ova vlast koja je sada je prihvatila za višak ne samo nezaposlene školovane mlade, već i veliki deo postojećih kadrova u toj struci. Generacija koja sada upisuje škole je pametnija, pa će takve fakultete retko ko upisivati, i to samo ako ne uspe da se upiše na neki perspektivni fakultet.
Брзина и ефикасност: Аутоматизовани сигурносни системи могу брже и ефикасније обрадити велики број путника, смањујући гужве и чекања на станицама.

Можемо те запослене искористити да раде послове који су боље плаћени или да ураде преквалификацију. Битно да је да као држава будемо што ефикаснији.
Prekvalifikacija ima smisla za polukvalifikovanu i niže kvalifikovanu radnu snagu (KV majstor, vozač), dok ovi sistemi zahtevaju uskoprofilisane kadrove sa višegodišnjom obukom i usavršavanjem.

Mlađu generaciju onih koji su "nazuljali zadnjice" na fakultetima u Srbiji izučavajući ove sisteme, od 2012. su Svetska banka i MMF predložili za višak. Ista ova vlast koja je sada je prihvatila za višak ne samo nezaposlene školovane mlade, već i veliki deo postojećih kadrova u toj struci. Generacija koja sada upisuje škole je pametnija, pa će takve fakultete retko ko upisivati, i to samo ako ne uspe da se upiše na neki perspektivni fakultet.
Не брини отплатићу ја њихов део за њих. :)
Znači upravo smo saznali da u kasici prasici imaš preko 9 milijardi evra. Ako sada hoćeš da uložiš u koncesiju od nekoliko milijardi bez ne-fiktivne studije opravdanosti, skuplji i za znatno manje putnika od starijih metro projekata koji su jedva bili na granici opravdanosti, saznajemo da ste nekada bili poslovno izuzetno sposobni da zaradite milijarde, ali ste nedavno prolupali, pa bacate milijarde u vazduh.
 
Vrh