DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.016
- Pohvaljen
- 7.662
Hajmo još jednom:
MI
NEMAMO
OPOZICIJU
MI
NEMAMO
OPOZICIJU
Ovo me podseti na ovoHajmo još jednom:
MI
NEMAMO
OPOZICIJU
Ništa što oni izgovore ne uzimam za ozbiljno, ali sam se nadao da će bar od ove prve linije nešto biti, jer njihov kriminalni kartel ima lični interes da se prva faza M1 Karaburma-Makiš izgradi, jer bi time cene zemljišta na Makiškom Polju, Savskom Amfiteatru i Vilinim Vodama skočile u nebo.Treba valjda da budes srecan sto ova ekipa nije sposobna da gradi metro a ne tuzan zbog toga. Oni se takmice medjusobno ko ce vise da laze, zasto uopste uzimas te pomenute rokove za ozbiljno?
Ko iko normalan želi da se gradi prva linija. Ja navijam za to da projekat pukne i da im ovo obećanje propada, ova linija neće služiti ničemu. Zna se koji su pravci važni.Ništa što oni izgovore ne uzimam za ozbiljno, ali sam se nadao da će bar od ove prve linije nešto biti
Onima koji se danas voze 37-om, 23-om, 52-om, 56-om, 58-om, 44-om, delimično 16-om i 95-om će služiti. Ta linija je samo za nijansu iznad prelazne ocene, ali grad bez ijednog kilometra metroa 2030-tih će biti prenatrpani postapokaliptični geto u zemlji četvrtog sveta, pošto i mnoge zemlje trećeg sveta metro već sada imaju, ili ga grade.
Nažalost, po svemu sudeći će tako i biti.
Sve i da se izgradi ta prva linija na koju dobijaš "orgazmičke ispade", korisnici pomenutih linija će i dalje koristiti iste, osim ukoliko im neko ko odlučuje o linijama, skrati linije na metro.Onima koji se danas voze 37-om, 23-om, 52-om, 56-om, 58-om, 44-om, delimično 16-om i 95-om će služiti. Ta linija je samo za nijansu iznad prelazne ocene, ali grad bez ijednog kilometra metroa 2030-tih će biti prenatrpani postapokaliptični geto u zemlji četvrtog sveta, pošto i mnoge zemlje trećeg sveta metro već sada imaju, ili ga grade.
Nažalost, po svemu sudeći će tako i biti.
Jel sam ja negde napisao da ne treba razvijati i poboljšavati 3 postojeća podsistema GSP? Samo tvrdim da oni nisu dovoljni da bi grad veličine Beograda normalno funkcionisao.Ne treba da imas tako iskljuciv odnos. Ako nema metroa postacemo geto. Mi izgleda volimo da idemo na sve ili nista i kao i uvek dobijemo jedno veliko nista. Nista ih ne sprecava da poboljsaju postojeci sistem javnog prevoza, tramvajski i trolejbuski podsistem su u apsolutnom raspadu. Mazohizam je da se ceka metro kao sveti spasilac a da se postojeci sistem ne odrzava i da se ljudi prevoze u kantama.
Pade mi na pamet zakon o debarmentu. Ako buduće aktivnosti preduzeća mogu biti sankcionisane na osnovu lošeg iskustva, zašto mandatori (rukovodioci poput političara i direktora) bar ne budu preventivno isključeni sa budućih funkcija (političar se ne može kandidovati, a direktor ne može više na vodećem mestu biti X godina) kako bi se sprečilo ponavljanje istih grešaka?Ного је у праву јер зашто би одговорност била персонална за директоре јавних предузећа а политичари немају никакав минус за јавну обману.
Они захваљујући тим обећањима добијају изборе, па логично је да буду и казне за неиспуњено. Јасна подела ко за шта одговара чини људе да буду опрезнији у изјавама и да се више труде да преузму обавезе.
Е онда није проблем да буду и велике плате, јер то је комепнзација за срчане болести које ћеш добити у току мандата.
Neko ko od Pančevačkog Mosta želi da stigne do Žarkova, a ima na raspolaganju liniju M1 sa stanicama koje su planirane, zašto bi umesto nje izabrao spori solo bus 37? Nema 90 dinara za metro kartu pa mora da se švercuje u busu, ili više voli 45 minuta gužvanja u autobuskom kršu od 15 minuta udobne sedeće vožnje u prostranom vozu koji je potpuno nezavisan od semafora i gužvi?Sve i da se izgradi ta prva linija na koju dobijaš "orgazmičke ispade", korisnici pomenutih linija će i dalje koristiti iste, osim ukoliko im neko ko odlučuje o linijama, skrati linije na metro.
BG Voz na pola sata, koji se češće otkazuje nego što ide, a ostatak polazaka hronično kasni. A ni 37-ca nije naročito pouzdana što se tiče reda vožnje.Друже, имаш БГ воз од Панчевца до Раковице, и ту можеш на 37 или 50 до Жаркова.
U samom naselju Žarkovo se nalazi stanica Trgovačka, koliko vidim ona bi trebala biti baš kod raskrsnice gde sada staju Gaga Turs, Janjušević i drugi međumesni autobusi u pravcu jugozapada, a stanica koja se zove "Žarkovo" zapravo pripada naselju Rupčine. Stanica Bele Vode se nalazi negde u Vodovodskoj Ulici, bilo bi dobro kada bi ulazni portal stavili blizu stajališta Bele Vode da bi imala vezu sa 88-om. Samo što će tu očigledno morati da bude mnogo rušenja i eksproprijacije, jer su i trotoar i saobraćajnica jako uzani.@Užice погледај добро мапу коју је Вучко окачио, па ми реци колико ти одговарају локације станица Жарково и Беле воде.
1. To što se slučajno poklapa sa tebi ne znači da je taj neki prvi metro pogodio glavne pravce.Neko ko od Pančevačkog Mosta želi da stigne do Žarkova, a ima na raspolaganju liniju M1 sa stanicama koje su planirane, zašto bi umesto nje izabrao spori solo bus 37? Nema 90 dinara za metro kartu pa mora da se švercuje u busu, ili više voli 45 minuta gužvanja u autobuskom kršu od 15 minuta udobne sedeće vožnje u prostranom vozu koji je potpuno nezavisan od semafora i gužvi?
Ako bi od Rakovice do Žarkova bio BRT, a 37 i 50 bili ispred same Železničke stanice Rakovica možda bi nešto i značilo. Ovako, sumnjam u bilo kakvu uštedu uz mnogo maltretiranja.Друже, имаш БГ воз од Панчевца до Раковице, и ту можеш на 37 или 50 до Жаркова.
Da li zaista veruješ u bajku da bi u rukama onih kojima se BG:VOZ raspada da bi metro bio bolji od toga?BG Voz na pola sata, koji se češće otkazuje nego što ide, a ostatak polazaka hronično kasni.
Slažem se da bi cela linija M2 trebala biti nadzemna na potezu kroz Novi Beograd. Trasa M1 međutim nema prostora za vijadukte, prve 2 stanice Železnik i Makiš valjda treba da budu površinske, na tlu.3. Duboki metro ekonomski normalni grade samo tamo gde geografija i urbano nasleđe diktiraju, a što je čak i u Beogradu izuzetak. Osim skupih stanica, razlog je i vreme prilaza +/-3 minuta, odnosno na 18 minuta u vozu dodati 6 minuta za prilaze, i bar još 5 minuta za pešačenje, jer će imati proređene stanice u odnosu na autobus 29 minuta.
U Sofiji sam se 5-6 vožnji vozio linijama 2 i 4, i uvek sam imao mesta da sednem, doduše nije bilo vreme špica. Zato u BG ne možeš sesti u busu ni u 23 uveče, pa čak ni normalno stajati.4. Tek ako budeš sedeo u metrou, to bi značilo da je promašaj veka! Čak i u najbogatijim zemljama planira se da bar pola putnika stoji, ali zato kratko i bez autobuskih cimanja. Jedino sa velikom koncetracijom putnika se može nekako otplatiti ogromna investicija.
Nažalost, železnička pruga duž Sajma više ne postoji, a tramvajska pruga nije nezavisna, osim van raskrsnica.5. Brankov most i Vojvode Mišića kod Sajma su dva snopa tokova sa najvećom koncetracijom putnika u Srbiji. Ovaj drugi ima železničku prugu, tramvajsku prugu i žutu traku, a Brankov samo žutu traku, i to nepotpunu.
Ako bi od Rakovice do Žarkova bio BRT, a 37 i 50 bili ispred same Železničke stanice Rakovica možda bi nešto i značilo. Ovako, sumnjam u bilo kakvu uštedu uz mnogo maltretiranja.
Da li zaista veruješ u bajku da bi u rukama onih kojima se BG:VOZ raspada da bi metro bio bolji od toga?