Zaboravljate da je pored novca (koji bismo pored 76. plana za metro, 311. memoranduma o _______________ (upiši po želji) i 100. godine iščekivanja skupili), problem i vreme. Beogradu treba rešenje za problem saobraćaja sada, a ne u nekoj 2038. ili čak 2042. godini, kada bi potencijalno bila završena treća fantom linija, pritom i tada cela leva obala ostaje na autobusu i BG: vozu. Ja bih prvi voleo da Beograd ima funkcionalni metro sistem, ali šta do tada? Da se gušimo u saobraćaju, ali se barem možemo tešiti - Hej, ako ništa ne pođe po zlu, za 10tak godina ću se voziti metroom, koji opet neće rešiti sve probleme, jer pored metroa treba srediti i celu mrežu nadzemnog saobraćaja, sa sve bivšim ITS2 i tramvajem + proširiti BG: voz i kupiti garniture za njega + izgraditi mnoge potrebne saobraćajnice (SMT, most Krnjača - Dorćol, tunel Ekonomski fakultet - Bulevar despota Stefana, ...). Po meni je pametnije novac uložiti u detaljnu i kvalitetno urađenu studiju za reorganizaciju autobuskog i trolejbuskog sistema + proširivanje tramvaja po Novom Beogradu, levoj obali (Dorćol - Kotež - Borča + Rospi ćuprija - Krnjača - Kotež - Borča) i starom delu grada (tramvaj kroz Bulevar despota Stefana, Višnjičku, Mirijevski bulevar, Trgovačku, ...) + proširivanje i sređivanje BG: voza (Lazarevac, Mladenovac, ...) i eventualno jednu delimično podzemnu metro liniju na pravcu Orlovača - Banovo brdo - Prokop - Klinički centar - Pravni fakultet, kako bi se pokrio pravac gde se ne može provući tramvaj. Da li je ovo rešenje jeftinije od metro sistema sa tri linije - Sigurno nije puno jeftinije, ali delom definitno jeste. Ipak, iako ušteda nije velika i nije zvučno kao "Izgradili smo tri linije metroa!", može se mnogo brže realizovati nego isti, što je po meni bolja opcija, nego čekati da se zvezde poklope i dobijemo tri metro linije na opravdanima trasama.