Samo da podvučemo šta imamo zbog ukidanja stanice Makenzijeva na liniji 2 i prebacivanju na Karađorđev park. Trasa je od Slavije preko Kralja Milana i Pionirskog parka pa do Savskog trga bez stanice u centru. Ideja planera je da svi koji idu u centar Beograda presedaju na Savskom trgu na liniju 1 kako bi opravdali njeno postojanje. Umesto da linija 2 ide u centar ona ga izbegava. Ovo je nedopustivo!Bila ova vest? Postaje vise smesno nego tuzno.
https://www.ekapija.com/news/424088...zmenjene-trase-druge-linije-metroa-od-savskog
Samo da podvučemo šta imamo zbog ukidanja stanice Makenzijeva na liniji 2 i prebacivanju na Karađorđev park. Trasa je od Slavije preko Kralja Milana i Pionirskog parka pa do Savskog trga bez stanice u centru. Ideja planera je da svi koji idu u centar Beograda presedaju na Savskom trgu na liniju 1 kako bi opravdali njeno postojanje. Umesto da linija 2 ide u centar ona ga izbegava. Ovo je nedopustivo!
Prvi put čujem da u Južnom Bulevaru postoji bilo kakva ciganmala, kao stanovnik ovog grada već prilično dugo vremena znam da su Čubura, Pašino Brdo, Neimar, generalno Vračar jedan od najgušće naseljenih krajeva Srbije, do te mere da ljudi praktično žive jedni drugima na glavi, toliki je urbanistički haos i prenaseljenost u celoj vračarskoj opštini. A javni prevoz im je očajan, manje-više kao i svuda u ovom gradu.Bukvalno presedacki metro, ne ginu ti bar 3 presedanja. Vec sam jednom postovao mesto gde se nalazi stanica "Sumatovacka" dole u Juznom bulevaru, znaci koma, mislim da je to najbesmislenija stanica u celom sistemu. Em je okolo ciganmala, em je u rupcagi , gde ti treba dobar kardio za Krst, Bulevar, i deo gde i ima ljudi, a ovako ka Pasinom brdu populacija koja ce da tezi metrou je smesna. A svi oni nizbrdo sa Dusanovca ce da se penju i prelaze brdo da dodju do metroa u onoj bulji od lokacije. Fazon da Beograd ima 10 linija metroa, tu stanica nikad ne bi bila ... A cena?
Pa iz kog si kraja?Prvi put čujem da u Južnom Bulevaru postoji bilo kakva ciganmala, kao stanovnik ovog grada već prilično dugo vremena znam da su Čubura, Pašino Brdo, Neimar, generalno Vračar jedan od najgušće naseljenih krajeva Srbije, do te mere da ljudi praktično žive jedni drugima na glavi, toliki je urbanistički haos i prenaseljenost u celoj vračarskoj opštini. A javni prevoz im je očajan, manje-više kao i svuda u ovom gradu.
Ako se M2 izgradi, svako će pre koristiti nju nego današnju bus liniju 46, s tim da će metroom moći da stigne i do Novog Beograda i Zemuna. Pa i da u stanici Savski Trg preseda na M1 za centar ili Čukaricu, opet će na odredište stizati mnogo brže nego danas 55-om do Čukarice, ili presedanjem 46+31 ako putuje do Trga Republike, ili još grđe 46+48/33 ako putuje negde u pravcu Palilule.
Bulevar Despota Stefana, blizu Dunav Stanice.Pa iz kog si kraja?
Овај метро само качи делове траса тих линија али не и целе линије. Нпр. метро нема станицу Зелени венац као линије 52 и 56 која је главна за преседања и долазак у центар. А и после Бановог брда маша планска насеља Чукарице због њива иза Рупчина где ће се као нешто градити.Ako busevi 23, 27, 37, 52, 56, 83 danas voze prazni, i prve dve linije metroa će biti prazne.
Niko ne spori da bi M1 bila punija kada bi imala stanice KBC i Prokop. Ali u današnjim okolnostima bolji metro mi realno nećemo doživeti, ako uopšte doživimo i ovaj u šta veoma sumnjam.
Ko sa Čukarice putuje do Zelenjaka, većinom ima za cilj Trg Republike, Knez Mihajlovu, Kalemegdan i najužu moguću zonu centra. Okretnica Zeleni Venac će moći da se ukine ako se realizuje celokupna M1 uključujući južni krak do Orlovače. Ne znam koliko je realno da se izgrade svih 8 planiranih stanica južno od Žarkova, ali sa njima bi autobuske linije 37, 52 i 56 postale višak.Овај метро само качи делове траса тих линија али не и целе линије. Нпр. метро нема станицу Зелени венац као линије 52 и 56 која је главна за преседања и долазак у центар. А и после Бановог брда маша планска насеља Чукарице због њива иза Рупчина где ће се као нешто градити.
Са 27 се маша горњи део Карабурме, Ћалије, Ладне воде, а доле у Вишњичкој је мање приступачан 80% становника Карабурме.
Metro ne pokriva ista mesta. To što nekome na Banovom brdu odgovara ne znači da će odgovarati nekome ko je 4 ulice odatle da uđe u auto i brže dođe.Ako busevi 23, 27, 37, 52, 56, 83 danas voze prazni, i prve dve linije metroa će biti prazne.
Niko ne spori da bi M1 bila punija kada bi imala stanice KBC i Prokop. Ali u današnjim okolnostima bolji metro mi realno nećemo doživeti, ako uopšte doživimo i ovaj u šta veoma sumnjam.