Humska ulica dislike this.Ne mogu zgrade da budu na trasi starog zeleznickog koridora jer se podzemni deo tog koridora koristi za buduci metro, ne moze nikakva gradnja da bude na tom mestu
Humska ulica dislike this.Ne mogu zgrade da budu na trasi starog zeleznickog koridora jer se podzemni deo tog koridora koristi za buduci metro, ne moze nikakva gradnja da bude na tom mestu
Može, ako bilo koja gradska vlast nađe načina da tim dograđenim BG Vozom poveže čukarička naselja, Trg Republike, Savski Venac, stari deo Zemuna, Bežaniju, Karaburmu i Mirijevo. I da mu poveća interval na 5-10 minuta radnim danom. Ako je moguće napraviti takav BG Voz za manje pare, onda je metro stvarno nepotreban.Може само кад се промени градска власт, да се пројекат укине и да се Кинези и Французи преусмере у доградњу БГ:воза. То је једини сценарио који може да прође, а да има икаквог смисла.
Koji bi to bio po redu ? Deseti , petnaesti, u zadnjih 90 godina? Mislim na propali projekat metroa.Ovo je ponor, bukvalno se molim da propadne ovaj projekat metroa...
kako?Svesni ste da su ovo zadnji trenuci da se nešto u vezi metroa dela. Od velikog pisanija po mrežama nema neke vajde osim hranjenja ega kao što i tviteraši sve znaju ali ne postoje u domenu realnosti.
Zato, ako hoćete da delate i imate predloge hajde da uradimo nešto da nas ne bi kleli potomci.
Kako kad to narod ne zanima?jedino smena gradske vlasti, to je jedini nacin
ne znam. prvo ukloniti distrakcije naroda: zadrugu, parove, Marica....Kako kad to narod ne zanima?
https://www.ekapija.com/news/424088...zmenjene-trase-druge-linije-metroa-od-savskogRaspisan tender za tehničku kontrolu izmenjene trase druge linije metroa, od Savskog trga do Grčića Milenka
Preduzeće Beogradski metro i voz raspisalo je tender za tehničku kontrolu geotehničkog elaborata za deonicu Linije 2 metroa od stanice Savski trg do stanice Grčića Milenka.
Na ovoj deonici prlanirane su četiri podzemne metro stanice: Slavija, Karađorđev park, Južni bulevar i Grčića Milenka.
U planu su i tri ventilaciono-evakuaciona okna i to između stanica: Savski trg-Slavija; Slavija-Karađorđev park i Karađorđev park-Južni bulevar.
Na osnovu Prethodne studije izvodljivosti sa Generalnim projektom definisane su dve linije beogradskog metroa. Studijom su analizirana varijantna rešenja fazne izgradnje za obe linije. Dužina druge faze Linije 1 iznosi 4,9 km sa 5 stanica. Dužina Linije 2 iznosi 20,6 km sa 22 stanice.
- Tokom razrade idejnog projekta druge faze linije 1 i idejnog projekta linije 2, zbog prostornog i tehničkih ograničenja, došlo je do izmena trase druge faze linije 1 kao i trase linije 2 - piše u dokumentaciji, uz napomenu da će tačne pozicije i gabariti stanica i ventilaciono-evakuacionih okana biti utvrđeni daljom razradom projektne dokumentacije, odnosno u fazi izrade idejnog projekta.
Rok za realizaciju usluge ne može biti duži od godinu dana.
Rok za podnošenje ponuda ili prijava je 13. jun 2023. godine, a detaljnije o tenderu pogledajte OVDE.
Podsetimo, kako je eKapija već pisala, konsultant Egis Rail definisao je novo, optimalnije rešenje deonice od stanice Savski trg do stanice Grčića Milenka.
Za tu liniju, od Savskog trga do Slavije, predložena je u potpunosti drugačija trasa, sa devijacijom ispod istorijskog centra - tunelom koji bi presecao osu Kralja Milana ulice u zoni Novog dvora kao i pravac Knez Miloševe podno Turske ambasade. Iza Slavije, veza sa prigradskom železnicom (BG voz) više se ne planira u Makenzijevoj ulici, u kojoj neće biti ni novog železničkog podzemnog stajališta, već kod Karađorđevog parka.
Mapa : Savski trg Beograd
I. Ž.
Причала ми професорка која је водила пројекат реконструкције ЈДП-а да је исто изнад подземне реке и да је ЈДП први објекат код нас чији темељи су рађени методом бетонске касете/каде јер је тај подземни ток приликом реконструкције за једну ноћ потопио цели подрум позоришта.Па ови баш желе метро испод сваког потока у БГ.
Мени за сада овај пројекат делује да има потенцијал да буде највећа инжењерска катастрофа у историји - глобално
327.520 Putnika je 2016. putovalo koridorom prve linije, sada je taj broj verovatno i veći, a do 2030-tih će možda preći i pola miliona. Nemoguće da 90% tih putnika nema 100 dinara dnevno za putovanje metroom u oba pravca, ili da 90% više voli putovanje u sporim i klaustrofobičnim autobuskim kantama nego u brzom i visokokapacitetnom vozu.Naša linija će da prevozi 35.000.