Šta je novo?

Metro

Просто илустрације ради:

У Москви, велика прстенаста линија се гради(ла) од 2011 (На руском БКЛ). Има 31 станицу, а дугачка је 70км. На данашњи дан контур је затворен, линија ради, колико схватм још је остало да се одради благосутројство око 4 станице и то би било то.

При томе, Москва има буџет као цела Украјина, Руси имају своју индустрију и своје ноу-хау градње метроа, а пре БКЛ постојало је много функционалних линија. Решење о градњи су донели како би скратили периферно преседачко време. Више нема потреба да се путује у центар до прве прстенасте линије, тако да се смањују гужве у центру и укупно, време путовања. Мислим да су поједине бројке сравњиве са Београдом, а највише времена одузимало је управо грађење станица а не бушење тунела.

Дакле, богата Москва, 31 станицу градила је 12 година.
 
"Očekuje se potpisivanje ugovora". Koliko meseci se već očekuje? 20, 30 ? Neke metro linije u svetu su se kompletno izgradile za vreme tokom kojeg naprdni planeri samo "očekuju" da potpišu ugovor o njihovoj gradnji.
 
Poslednja izmena:
S obzirom kako su završili prilaz brzoj saobraćajnici Novi Beograd - Surčin ne bi bilo čudno da se ovo završi za 5 godina.
Daj bože da bude tako kako kažeš, ali i dalje sam izraziti pesimista, i biću sve dok ne vidim da se kopaju okna za stanice širom planirane trase. Čisto sumnjam da ćemo to videti do kraja ove godine, kako tvrdi lažljivi gremlin.
 
„Kada BG voz bude produžen do Surčina, do Nacionalnog stadiona i aerodroma, kao i do Obrenovca, i kada budemo uveli više polazaka iz Lazarevca, Sopota, Mladenovca i Barajeva i kada počnu da rade prve dve linije metroa tada ćemo imati više od 80 odsto javnog prevoza koji će biti na šinama“, naveo je Vesić.
Апокалиптичне најаве овог изрода. Они планирају да де факто укину јавни превоз у БГ-у.
Бојим се да је много више у игри од погрешних линија метроа.
 
Rekoh ja da je to zamajavanje naroda.. kakav crni metro , iskoristili hajp da naprave preduzecw gde su uhlebili ljude da rade za 100 hiljada, ova prekppavanja i tripovi sluze samo da se potrose pare iz budzeta i podeli plen od gradjanskih para, i naravno medijska retardacija stanovnistva , sad ce, samo sto nije. Hvaa Bogu te nece biti nista od ovoga.
 
Metro na Novom Beogradu gubi planirano ukrštanje sa tramvajem - Najavljena izmena lokacija pojedinih stanica
- Na liniji dva imali smo dve stanice, Blok 18 i Sava Centar, ali sada se projektuje nova stanica, umesto te dve, i ona će biti na uglu Ulice Vladimira Popovića i Bulevara Zorana Đinđića... - precizirao je Vesić.

Овај план метроа је постао такво иживљавање над Београдом и над Београђанима, да полако залази у сферу сатанског оргијања.
Да ли неко тамо, у тој одвратној кокаинско-задругарској секти коју називају политичком партијом, има вуду-лутку у облику Београдске тврђаве са Победником и у њу забада игле?
 
Razvukli stanice jer je neko naredio da mora da se pokrije NBnV tj. Srem na vodi (i pesku). Ovo za devijaciju preko Karađorđevog govori o razilaženju stavova. Jedni neće da sad pokriju Vuk (ostavljaju za RM malo sutra) ni za živu glavu a drugi žele pošto-poto da obezbede ukrštanje mimo te stanice, pa makar i u Maloj Krsni. Ovi drugi su primorani da traže rešenje u kompromisima kompromisa, što znamo u kom pravcu vodi.
 
Realno od Slavije skrenu prema Vuku i nastave bulevarom i linija 2 je onda potpuno ispravljena i vraćena u normalu.

Ne znam sta ga gnjave sa kojekakvim manjezima, karadjordjevim parkom i juznim bulevarom.

Rešenje je toliko prosto.
 
Јесте, "потпуно је исправљена и враћена у нормалу" са тунелчином испод Саве и са овом станицом "Генексови апартмани" до јаја.

Ако треба због нечег да падну - извини ако их симпатишеш - треба због овог... геноцида од метроа.
 
Ne znam odakle ti to da ih simpatišem, nemam nikakvu korist od njih...
Uopste nisam komemtarisao u nekom polizičkom kontekstu.


Bar sam za tebe mislio da se zalazes za trasu preko bulevara kakva je oduvek postojala.
Slazem se za stanicu geneks da je bez veze.

A to da li ce da ide ispod save me iskreno zabole.
Cak mi je logicno da centralna stanica za ukrštanje 2 glavne metro linije bude ispod zemlje kao i u svim evropskim gradovima gde linije 1 seče liniju 2 i to bude podzemni hub a ne neki ekslatori i hodnici i kojekakve pasarele spajaju jednu nadzemnu stanicu i jednu podzemnu.
 
Ма да, логично је... спајати равницу на једној и гребен на другој обали - тунелом. Све је ово логично - толико да треба затрпати градилиште ако се дотад потроши до милијарду евра.
 
Da ali koliko je siroka ta reka koja treba da se premosti? Plus prilazni vijadukti i taj iskop da se izroni iz zemlje plus skalamerija od frankenstajn stanice na vijaduktu koja treba da se spoji sa podzemnom stanicom i sve to kroz stari deo grada koji je gusto izgradjen sada treba to uglaviti izmedju dvokrilnih i trokrilnih ormana u BnV i gde mislis da proguras vijadukt kroz pročelje stare zeleznicke stanice i da zaroni po sred Nemanjine tu da se napravi neki portal?

Ode i na takvo resenje milijarda ne brini.
 
План метроа и градске железнице у Београду би се могао назвати Београдски Стезник. Све планиране линије метроа и БГ воза су стегнуте да пролазе на уском простору између Франша и Мостарске петље. Невероватно.
 
Па они су и на НБГ одлучили да праве станицу далеко од људи као што су Мостар, Ада, лука БГД и оне њиве по Рупчинама.
 
Realno od Slavije skrenu prema Vuku i nastave bulevarom i linija 2 je onda potpuno ispravljena i vraćena u normalu.

Ne znam sta ga gnjave sa kojekakvim manjezima, karadjordjevim parkom i juznim bulevarom.

Rešenje je toliko prosto.
Gnjave jer moraju činije da se ukrštaju na BNV (Savski trg).

Па они су и на НБГ одлучили да праве станицу далеко од људи као што су Мостар, Ада, лука БГД и оне њиве по Рупчинама.
Normalnom i neostrašćenom čoveku je 🤢 od razvijanja razvijenog grada.
 
Naravno, "nezgodna" pitanja će samo ignorisati i na njih neće ni odgovoriti, po naprdnjačkom dobrom običaju. Na primer; zašto još uvek nema ugovora o izgradnji metro depoa sa Power China, kada ste njegovo potpisivanje prvi put najavili još za decembar 2021. godine, a zadnji put za ovaj mesec koji se završava za 2 dana?
 
Šarlroa, 200.000 stanovnika, za trećinu manji grad od Novog Sada koji danas nema čak ni tramvaj.
 
Ипак ће бити метроа:

Podsetio je da se trenutno radi na proširenju Višnjičke ulice na Karaburmi.

- Ovu deonicu od Novog Beograda do Slanačkog puta slobodno možemo nazvati "mali metro", jer će se preko Novog savskog mosta, tunela i proširene Višnjičke ulice brže stizati nego budućom linijom metroa
- kazao je prvi čovek prestonice

Аахахахахахахахахахахаххххх...
 
Vrh