Imamo samo 2 podzemne stanice u čitavoj državi. Svako može da ode da vidi na šta to liči.Тужно је што ни 90% станица БГ воза нису у бољем стању од Њујоршког метроа. И ко ће ме уверити да ће са станицама нашег метроа бити боље?
Kрива је екипа у гумењари.Imamo samo 2 podzemne stanice u čitavoj državi. Svako može da ode da vidi na šta to liči.
Da nisu krivi Nato ili Putin?
Опет, будимо доследни!Јесте, баш због тога се ништа не гради, а градски буџет 1,4 милијарде. Рата за мост и "фртаљ УМП-а" реда величине 20 милиона. 1,5%. Угуши нам финансије...
3-3 и по. Годишња субвенција ЈГП-у је око 150мил, барем је била.Budimo još dosledniji, javni prevoz u Beogradu za dve godine "sprži" ceo most na Adi sa sve pristupnim saobraćajnicima, a da kvalitativno ne napreduje gotovo uopšte.
Mislim da Prokop moze da se racuna kao podzemna stanica s'obzirom da ce imati objekte iznad njega i da ce se ulaziti sa nivoa ulice i spustati se stepenicama i liftovima na perone.Imamo samo 2 podzemne stanice u čitavoj državi. Svako može da ode da vidi na šta to liči.
Da nisu krivi Nato ili Putin?
To je bilo očigledno, ali zato niko nije upozorio na posledice realizacije najskupljeg rešenja nivelisanog ukrštanja koje sada ne služi ničemu, imajući u vidu da je u međuvremenu pruga planski počupana (namere još iz doba komunizma), a ulica pretvorena u bulevar umesto u autoput na najjeftinijoj mogućoj trasi koja postoji (bez ikakve imovinsko-pravne *izdarije, nadvožnjaka, tunela, klizišta i koji *ičke materine na šta nailaze u svim ostalim delovima grada).Будимо доследни молићу!
Фртаљ УМП-а је коштао пола милијарде и били сте упозорени пре 15 година да након тога ништа капитално у Београду неће и не може бити изграђено у догледно време.
Нема никакве аболиције ове екипе сада, напротив.O UMP-u i Mostu na Adi smo već ispisali kilometre postova, ali misim da je svaljivanje krivice na taj projekat za to što se ništa kapitalno već godinama ne gradi u Beogradu jedna žestoka abolicija nesposobne ekipe na vlasti.
Naravno, svaki projekat jeste i treba da bude podložan kritici, ali je moje mišljenje je da je Most na Adi "laka" meta zato što je vidljiv, pa raji može jednostavno da se proda priča: "Vidi ono čudo tamo, Đilas bacio pare, nema ni za šta drugo!"
A, u međuvremenu "nevidljivi" troškovi rast li rastu. Javni prevoz je, što bi rekli ljudi u odelima na TV-u, eklatantan primer. Godišnja izdvajanja iz budžeta već dve, tri godine unazad prelaze i 200 miliona evra, a kao što prethodno rekoh, nemamo nikakvo kvalitativno unapređenje. Naprotiv, čini se da idemo i unazad.
Ali niko neće okrenuti glavu na to. Niko neće reći da je to sramota. Niko neće reći da je to drpanje love. Jer je nevidljivo, i jer se tako delimično kupuje socijalni mir.
I tako će se žmuriti i na bepslatno ovo, i besplatno ono. Besplatne vrtiće i udžbenike za sve, i za decu čiji su roditelji na minimalcu, i za decu čiji roditelji zarađaju po 200.000, 300.000 RSD mesečno. A i od tih nevidljivih ima još nevidljivijih troškova kroz razne burazerske šeme kako bi se nekontrolisano drpala javna sredstva.
Gradski budžet je dostigao 1,4 milijarde evra (!?) i sad se mi ubeđujemo da grad ne može da radi ništa više od popločavanja ulica Zvonkovim granitom, jer Most na Adi...
Da se gradio taj planirani LRT/laki metro, Beograd bi ostao bez sedmice, četrnaestice, petice, šestice, a njegov efekat na saobraćaj ne bi bio veći od tih tramvajskih linija koje bi morale biti trajno ukinute da bi se obezbedio prostor za njegovu izgradnju.Да се није променила власт, једна линија метроа са додатним краком до бувљака би досад била изграђена.
(а овде би се писало да је то "трамвај" и да је за исте паре могао "прави метро"...)
Хм, да, ефекат не би био тек тако, већи... био би десетоструко већи.Da se gradio taj planirani LRT/laki metro, Beograd bi ostao bez sedmice, četrnaestice, petice, šestice, a njegov efekat na saobraćaj ne bi bio veći od tih tramvajskih linija koje bi morale biti trajno ukinute da bi se obezbedio prostor za njegovu izgradnju.