To je ono sto ja hocu da kazem ( zato sam i davao primere )Тужно је што ни 90% станица БГ воза нису у бољем стању од Њујоршког метроа. И ко ће ме уверити да ће са станицама нашег метроа бити боље?
Па, да граде Руси, онда би тако било, и оно што је у метроу највредније - једна платформа. Да, скупље у изградњи, али зато много безбедније.Svu kontrolu, bezbednost i odrzavanje pokupiti od Rusa. ( precrtati od njih )
Ja mislim da pored save ( od Ade pa do Savskog trga ) teren nije nista bolji?А ко нас тера да копамо дубоко?
Питерски Метро је због мочварног терена и историјске изградње морао да буде дубокоукопан. То толико увеличава време путовања док изађеш из станице да је то на граници да седнеш на трамвај.
Ja nisam stekao utisak da je tamo preterana kontrola, samo se ljudi civilizovanije ponasajuTo je ono sto ja hocu da kazem ( zato sam i davao primere )
Svu kontrolu, bezbednost i odrzavanje pokupiti od Rusa. ( precrtati od njih )
Meni se to najvise smucilo, izlazis iz zemlje stepenicama pola sata. Bolje busem da sam se vozio u par slucajeva.А ко нас тера да копамо дубоко?
Питерски Метро је због мочварног терена и историјске изградње морао да буде дубокоукопан. То толико увеличава време путовања док изађеш из станице да је то на граници да седнеш на трамвај.
Није толико дубоко, али могли смо да правимо и на земљи, или на стубовима. Због БнВ иде се испод Корита Саве уместо преко моста...Ja mislim da pored save ( od Ade pa do Savskog trga ) teren nije nista bolji?
Po onome sto je grad izbacio najdublja stanica je na nekih 30ak metara ( sto i nije toliko " duboko " )
Ostaje da se nadamo da ce najbolji u toj oblasti i dobiti posao...Па, да граде Руси, онда би тако било, и оно што је у метроу највредније - једна платформа. Да, скупље у изградњи, али зато много безбедније.
Sigurno si bio u Rusiji?Ja nisam stekao utisak da je tamo preterana kontrola, samo se ljudi civilizovanije ponasaju
Meni se to najvise smucilo, izlazis iz zemlje stepenicama pola sata. Bolje busem da sam se vozio u par slucajeva.
Bio, ziveo u SPB, imam rodjake, i vucem korene iz jedne sovjetske republike..Sigurno si bio u Rusiji?
Pa pre ulaza jos u perehodu imas kamere, na ulazu u metro, sluzbu bezbednosti metro-a kad ulazis i plus metal detektorska vrata ( mislim da sam pravilno napisao naziv ). Na stanicama uvek imas policiju ( u vecini slucajeva )
No da i narod je kulturan te posla ima manje za sve, ali kad dodje vandal brzo se sredi
Зато БГ има брдовит рељеф, и већина стамбених насеља су баш по брдима, па уместо кроз мочвару од Аде до Савског трга, метро треба провући онуда где људи живе, значи од Бановог брда да изађе на површину и на стубовима да прође око Хиподрома и преко Топчидерске долине и да уђе у Топчидерско брдо, па испод Сењака ка Прокопу, па из Прокопа да изађе опет на стубовима преко аутопута и да уђе у гребен испод Клиничког центра, и онда да иде под земљом кроз најужи центар града.Ja mislim da pored save ( od Ade pa do Savskog trga ) teren nije nista bolji?
Po onome sto je grad izbacio najdublja stanica je na nekih 30ak metara ( sto i nije toliko " duboko " )
Ne bih se složio sa ovime, a pojasniću kasnije šta mislim.Na javne rasprave nema smisla da idu obicni gradjani jer nisu dovoljno upuceni u materiju, tj laici su.
Pa Bukurešt savremeni tramvaj(LRT) već ima, to mu je treći šinski podsistem pored Metroreksa i običnog tramvaja. Kako to da mu ni LRT nije pomogao da prevaziđe svoje saobraćajne muke, a neki ovde takav sistem preporučuju Beogradu kao surogat metro?@Užice
Sigurno je da bi u Bukureštu sa dva gradska autoputa, ili sa nekim denivelisanim kružnim UMP-om, plus savremen tramvaj, plus dobra prigradska železnica, bilo znatno bolje nego sa metroom.
Možda zato što je Dablin 3 puta manji grad od Beograda, a već ima odličan tramvaj. Zato druga najbogatija zemlja na svetu Obala Slonovače svoj metro otvara 2025. godine.Ако Ирци још не граде метро у Даблину, четврт века откако су међу најбогатијим земљама света, не треба ни Београд за мог живота. Брисање "метроа" из свих планова и развој одрживог града расположивим средствима (градско-приградска железница, трамвај, аутобус) јесте једино исправно решење.