Sta je problem Vas negativaca? Ti gradovi su otvorili BAREM NESTO i cekaju dalje.
I naravno - DA TREBA SE UGLEDATI ako BOG DA na takve gradove posto uvek postoji verovatnoca da ce krenuti odmah izgradnja 2 i 3 linije, ali mozda ce se doradjivati i ta 1 koja je hvala Bogu izgradjena - primer Ekb. ( zavisi od situacije finansijske itd kako ce ici dalje tok ) Samim tim ovaj tvoj sarkazam uopste ne kapiram, i cemu je? Jel to znaci da gradove jevropske i Bg trebamo prozivati posto uopste nemaju metro od 91 ili? Sto se Jevropskih tice gomila ih je bez metro-a sto je po meni katastrofalno ( eto mi u Rusiji imamo u vecini vecih gradova metro taj odg si ocekivao? ) i molim bez nastavka teme RF i Jev Unija posto se inace zna koja drzava u svetu je lider u toj oblasti.
Inace primer sam dao da i ta 1 moze biti itekako uspesna, i primer je Ekb. Svako iole normalan i zdravog razuma ako uzme u obzir da Ekb ima 9 stanica, a Beograd " planira " 19-20 dolazi do zakljucka da ce biti I OPRAVDANIJA linija nego sto je metro Ekaterinburga. To znaci da ce ta 1 linija kroz 2-3 godine kad se narod " navikne " imati promet dnevnog nivoa preko 130h putnika ( vise nece posto 3-4 stanice TRENUTNO prolaze kroz livade ) napisao sam trenutno velikim posto ce vrv nakon 2-3 godine od otvaranja metro-a tamo biti naselja. Zasto naselja? Pa svako iole normalan ce promeniti svoj stan/kucu na kucu/stan u delu gde je blizu metro stanica ( neka ih je na grad od 1 500 000 5% dobijamo ~ 75 000 ljudi na tim livadama ) Beograd i trenutnim planom metro-a obuhvata najveca naselja sa preko 10 stanica - samo stanica kod Ade vuce deo Beograda preko leta na tu destinaciju ( karaburma-zarkovo ) te ce biti samo zbog ade kao " Beogradskog mora " jako opterecena u periodu jun-septembar. Broj turista u Beogradu na godisnjem nivou je oko 1 100 000, gde idemo rezonom da ce svako pozeleti da vidi Beogradski metro barem 1 ( neki ce koristiti vise puta - sto je i logicno posto je Savski Trg,Trg Republike, Skadarlija linija tu gde su i glavna desavanja u gradu ) time dobijamo u startu sasvim normalan broj putnika. Jos ako se sa Ade skrene prema Prokop-u ( Beograd Centru ) i KCS-u na Savski Trg dobijamo Dzek Pot. Uopste nije toliko losa linija koliko pojedini hoce da je predstave.. Jos ako odvajanje dozivi prema Vidikovcu i Labudovom brdu to bi bilo i vise nego sto smo ocekivali. Ostaje onda da cekamo onu 2 i 3 sto ce zavisiti od razlicitih faktora no - valjda necemo dugo stajati u mestu. Svakako podrzimo i tu prvu koja treba da pocne