Заправо је понегде поправљено са новим семафорима, конкретно на НБ доста. Тако на пример, на раскрсници М. Миланковића - М. Поповића, и раније је трамвај добијао сигнал за лево пре друмске траке, али је пролазио, као што кажеш, један трамвај; сад пролазе два. И у Ј. Гагарина је убрзан, а чак и "шарганско" кружење 11-це и 13-це код бувљака иде доста глатко. И седмице и деветке су пуне, стално, и прича са Беобилда како трамваји иду празни по НБ може да се стави у фиоку.
Славија остаје катастрофа и ту, како верујем, нема помоћи док трамвај не оде под земљу, а катастрофалан је и однос саобраћајне полиције према јавном превозу уопште, не само према трамвају, то стоји и те како.
Ипак, број људи који се куну у аутобус и куде, конкретно, трамвај, последњих година се доста смањио - јер је аутобус у међувремену постао јако лош. Односно, са нивоима аутомобилског саобраћаја налик ономе у западноевропским градовима, ствари су дошле на своје место - трамвај на улици ипак има више простора од аутобуса, а нуди и неупоредиво бољи комфор вожње.