Uglavnom sam se vozio sa klasom U5-25. Ovo na snimku je klasa U5-50. Razlika je u tome što su kod U5-50 kola trajno spojena, bez kabina, tako da može da se prođe celom dužinom kompozicije.@DankoS zanimljivo je da je u pitanju "laki" metro koji ima jako dugačke kompozicije dužine 100m
ovde se vidi snimak od oko 3:30 kako to u praksi deluje
zanimljivo je da je u pitanju "laki" metro koji ima jako dugačke kompozicije dužine 100m
Trebao sam možda da dodam za Nemačke prilike U Nemačkoj samo četiri grada imaju "klasični" potpuno nezavisni metro: Berlin, Hamburg, Minhen i Nirnberg. Svi ostali gradovi imaju lake metroe gde su kompozicije uglavnom duplo kraće i u najboljem slučaju idu u tandemu.To uopšte nije dugačka kompozicija.
pa dobro mi cemo sada imati kompozicije od 48m na 30m dubine
Da danas imamo 3 linije metroa sa estakadama/tunelima kojima bi išle samo tramvajske kompozicije CAF, ili čak malecne prepotopske Katice, i to bi bilo manje zlo od trenutnog stanja u gradskom prevozu. Naravno da u takva vozila ne bi moglo da stane mnogo putnika, ali bi bili potpuno nezavisni od drumskog saobraćaja, išli bi često i ne bi gubili sate i sate u gužvi i semaforima, što danas obesmišljava svaki pisani red vožnje.To bre sirotinja, a i numeju da kopaju. Nama će kraće francuske kompozicije za manje putnika Kinezi da zakopaju 20 metara pod zemlju. Da se zna!
Jel taj kapacitet mreze neka magicna nevidljiva barijera ili samo treba da se dodaju trafo stanice?
Posto videh u Istanbulu idu po 2 tramvaja u sinhronu kao nas CAF i to na razmaku od jedne do dve stanice.
Сви пре-метро системи у Немачкој су од стране њиове струке окарактерисани као финансијски промашаји и закључак је да су морали од почетка да праве независне системе.To bre sirotinja, a i numeju da kopaju. Nama će kraće francuske kompozicije za manje putnika Kinezi da zakopaju 20 metara pod zemlju. Da se zna!
Mislim da si ovako mislio: