Šta je novo?

Metro

Кантар сигурно ће бити неки саветник
 
Па није исто саветник и директор. Саветник је само за себе, а директор је био многима. САд кад дрође Андрија, има да доведе своје ухлебе, а стари, на ухлебски биро. А таман се навикли.
 
Par fotografija metroa iz Frankfurt am Main, da ne kažem Frankfurta
Kola su Bombardier Flexity Swift (U5 Class) koji proizvodi Bombardier Transportation, Bautzen

20220825_102112.jpg

20220825_102133.jpg
20220825_102123.jpg

20220826_112059.jpg
 
@DankoS zanimljivo je da je u pitanju "laki" metro koji ima jako dugačke kompozicije dužine 100m

ovde se vidi snimak od oko 3:30 kako to u praksi deluje

Uglavnom sam se vozio sa klasom U5-25. Ovo na snimku je klasa U5-50. Razlika je u tome što su kod U5-50 kola trajno spojena, bez kabina, tako da može da se prođe celom dužinom kompozicije.
 
To uopšte nije dugačka kompozicija.
Trebao sam možda da dodam za Nemačke prilike ;) U Nemačkoj samo četiri grada imaju "klasični" potpuno nezavisni metro: Berlin, Hamburg, Minhen i Nirnberg. Svi ostali gradovi imaju lake metroe gde su kompozicije uglavnom duplo kraće i u najboljem slučaju idu u tandemu.
 
To bre sirotinja, a i numeju da kopaju. Nama će kraće francuske kompozicije za manje putnika Kinezi da zakopaju 20 metara pod zemlju. Da se zna!
Da danas imamo 3 linije metroa sa estakadama/tunelima kojima bi išle samo tramvajske kompozicije CAF, ili čak malecne prepotopske Katice, i to bi bilo manje zlo od trenutnog stanja u gradskom prevozu. Naravno da u takva vozila ne bi moglo da stane mnogo putnika, ali bi bili potpuno nezavisni od drumskog saobraćaja, išli bi često i ne bi gubili sate i sate u gužvi i semaforima, što danas obesmišljava svaki pisani red vožnje.
 
Pitanje je da li bi išli tramvaji češće, jer kapacitet mreže najviše utiče na učestalost i maximum broja vozila.
 
Jel taj kapacitet mreze neka magicna nevidljiva barijera ili samo treba da se dodaju trafo stanice?
Posto videh u Istanbulu idu po 2 tramvaja u sinhronu kao nas CAF i to na razmaku od jedne do dve stanice.
 
Jel taj kapacitet mreze neka magicna nevidljiva barijera ili samo treba da se dodaju trafo stanice?
Posto videh u Istanbulu idu po 2 tramvaja u sinhronu kao nas CAF i to na razmaku od jedne do dve stanice.
Sve zavisi koliki je moždani kapacitet onih koji odlučuju, jer oni su ti koji treba da shvate neke proste stvari o kojima mi ovde pričamo. Sve što je potrebno je angažovanje jednog čoveka koji bi im za čas izračunao koliko im je potrebno trafo stanica da bi mreža mogla da funkcioniše normalno, u šta se može ubrajati i primer iz Turske, a za šta je potrebno samo da se vidi koliki je broj i kakvog tipa, trafo stanica potrebno, a onda uz pomoć još nekog ko se u to zaista razume, izraditi mrežu tramvajskih linija i redove vožnje, kao i max kapacitete na određenim delovima mreže.​
 
Strasno da nas toliko godina ogranicava kapacitet koji moze da se resi za dan i po posla. Mada u 27. marta skretnice i dalje ne rade sto je posao od mozda pola dana.
 
To bre sirotinja, a i numeju da kopaju. Nama će kraće francuske kompozicije za manje putnika Kinezi da zakopaju 20 metara pod zemlju. Da se zna!
Сви пре-метро системи у Немачкој су од стране њиове струке окарактерисани као финансијски промашаји и закључак је да су морали од почетка да праве независне системе.

Ми сада видимо само готов производ након конверзије.
 
Užas, znači da čak ni sklapanje krtice još nije započeto, jer ugovor o prvoj liniji nije potpisan? :mad::mad::mad::mad::mad:

Kako ober-lažovi Mali, Vesić i Mladenović uopšte mogu sebe da pogledaju u ogledalu dok se brijaju, a da se ne ispovraćaju?
 
Poslednja izmena:
Vrh