Šta je novo?

Metro

I ja bih bio protiv ovakvih linija, kada bih mogao da utičem na projekat. Da se ja pitam, prve dve linije bi pratile saobraćajne koridore Ustanička-Zemun i Karaburma-Petlovo Brdo, druga linija bi obavezno pokrivala KCS i Prokop. Ali, još više sam protiv toga da se ni u narednih 20 godina od metroa ne iskopa ni metar.
 
Poslednja izmena:
Није неопходно да линије прате друмске коридоре колико јесте да прате тачке концентрација путника (велика насеља, пословне зоне, јавне установе).
 
Beogradu nije potreban razvojni metro, jer Beograd nije više selendra. Beogradu je potreban metro koji će da povezuje već izgrađena naselja. Naravno u kombinaciji sa krštenim BG: vozom. Ovi što su sve osmislili, čuli za formulu gde minus i minus daju plus, pa računaju da ako se loš metro i loš BG: voz spoje, daće dobar železnički saobraćaj.
Sa razvojnim metroom, jedino što ćemo da razvijemo je povećanje broja kola u saobraćaju.​
 

Могуће одустајање од инфраструктурних пројеката због кризе​


Pa da niste jeli g... ustedeli biste bar 1.3 milijarde evra u zadnjih godinu dana.

Inace, ako je Homer u pravu, odustali su od nekih vaznih infrastrukturnih projekata ali ne i od voljenog im Nacionalnog stadiona.
 
Заправо се не одустаје од бла бла о новом стадиону.
 
Hm... Pa ne znam, ne pratim toliko (zabole me za fudbal i stadiona jos vise me zabole da gledam Nelecenovo 3563. obracanje naciji ove godine 😆 ) ali eto Homer Jay napisa na temi Nac. Stadion da je Neleceni pre neko vece drzao predavanje o krizama i odricanjima koje nas cekaju a onda mrtav ladan 5 minuta kasnije krene "e, nego evo kako ce izgledati novi Naci stadion"...
 
Nisu valjda toliki umobolnici da odustanu od metroa, a da Nacionalni Stadion i dalje guraju po svaku cenu ?

Neka izguraju metro, ako ni zbog čega drugog barem zbog svog Beograda na Vodi, znam da ih za namučeni narod koji se gužva u GSP furgonima zabole donji ekstremitet. Valjda im je veći interes pranica para u Beogradu na Vodi, nego Nacionalni Stadion ? Tamo metro nije ni planiran da prolazi, samo onaj krak BG Voza koji navodno treba da se napravi do aerodroma. A na Savskom Trgu je predviđeno ukrštanje prve i druge linije.

Ne moraju zbog nas, neka ga sagrade zbog svog lopovluka zvanog BGH20 :kum:Samo neka ga sagrade !
 
Poslednja izmena:
U ovakvom nakaradnom sistemu vrednosti, nekako mislim da je najpragmatičnije podržavati izgradnju nacionalnog stadiona kod Surčina, i to nekako što bliže aerodromu.

I onda stadion dati Zvezdi na korišćenje.

To mi deluje kao garancija da će onda BG voz/metro nekako proterati do aerodroma. Njima džepovi puni, umobolni snovi ljubitelja sporta zadovoljeni, osnovne potrebe korisnika aerodroma i ogromnog broja Novobeograđana zadovoljene :D
 
Ne može, Zvezdin stadion zna se gde je. Tamo ćemo koliko u sredu u 20.45.

Samo da se dovede nešto razumnih ljudi na vlast, pa će se raspored ulaganja u infrastrukturu lako napraviti. Nije to Bog zna šta: imaš toliko novca, ulaganje 'x' donosi efekte 'y'... Verujem da bi i bolji softver bez pomoći AI mogao da izbaci rezultat.
 
E a najjače je što je pre svega par meseci na forumu bilo nekih glava koje su besnele što sam Grčića nazivao štetočinskim krmetom a plaćanje 600 miliona evra za fudbal bacanjem para. Još mi se kleli kako su apolitični, nego šatro reaguju i ljute se samo zato što ih duša peče kada neko proziva predsednika zemlje ili cenjenu dragu majčicu državu.
 
Nisu valjda toliki umobolnici da odustanu od metroa, a da Nacionalni Stadion i dalje guraju po svaku cenu ?

Neka izguraju metro, ako ni zbog čega drugog barem zbog svog Beograda na Vodi, znam da ih za namučeni narod koji se gužva u GSP furgonima zabole donji ekstremitet. Valjda im je veći interes pranica para u Beogradu na Vodi, nego Nacionalni Stadion ? Tamo metro nije ni planiran da prolazi, samo onaj krak BG Voza koji navodno treba da se napravi do aerodroma. A na Savskom Trgu je predviđeno ukrštanje prve i druge linije.

Ne moraju zbog nas, neka ga sagrade zbog svog lopovluka zvanog BGH20 :kum:Samo neka ga sagrade !
navodno=predviđeno
 
Стадион може да се заврши у једном изборном циклусу, а метро је пројекат чији се резултати виде најраније за 20 година. За овај полуписмени народ стадион ће бити већа вест од метроа. Слушаћемо месецима како је наш стадион највећи, најбољи, најјачи у регији. Како нам Хрвати завиде са распалим Максимиром. И то нажалост пали.
 
Метро је за сецкање, гомила аутопутева који могли да буду и мотопутеби и много других мегаломанских пројеката а ово повећање пензија и плата је запушавање уста. Можда пругу до Суботице опреме ипак за 160км/ч? Нека радијуси, мостови и друга грађевинска инфраструктура остану за 200 али орлектричнс опрема да буде јефтинија
Što je najžalosnije njihovi blaženi prethodnici ne samo što nisu izgradili ni pi*ljive motoputeve ni LRT, nego su se zevzečili i s obilaznicom i rekonstrukcijom postojećeg autoputa kroz grad koji su ostali samo za predizborne kampanje. UMP su upropastili raskrsnicama i raskrpetljama zbog betoniranja novca poreskih obveznika u pilon, da ne kažem nečiji polni organ. Za to vreme su uz minimalna, planirana postepena ulaganja mogli da glavne stroade (šatro magistrale i bulevare ispresecane kozjim stazicama na 100m) denivelišu ukidanjem levih skretanja, nadvožnjacima/podvožnjacima. O unapređenju tramvaja i prestankom glupiranja s BG:Vozom i da ne govorim. Sada bi bar imali nešto od prevoza sa ekspres autobusima i tramvajima, a sav taj intragradski tranzit u vidu teretnjaka, gradske čistoće, pa i privatnih automobila u tranzitu ne bi prolazio kroz te "predivne bulevare" koji više liče na Salajku (Parizanska) nego na Jelisejska Polja.

Mislim logično je da se vodi računa o štednji, ali projekti po značaju ispred ostalih nacionalnih (poput onog stecišta huligana u surčinskom ataru) ne bi smeli da trpe. Dok Kuzmin dobija drugi autoput Beograd osta na kozjim stazicama. I dalje vlada doktrina da će obilaznica rešiti sve, kao i da metro može da "čeka bolje dane". Prvo neka preispitaju svoje i tuđe postupke pa nek donose odluke.
 
Ima li negde spisak troskova po projektu i koliko vredi svaki? Ja bi voleo da pokrenem crowdfunding prvo za jarbol a onda za gondolu. Metro je bas preveliki zalogaj :(
 
Jarbol, gondola i Nacionalni Stadion bi bili čisto bacanje para čak i kada bi nam došli ti "bolji dani".

Svaka godina odlaganja izgradnje metroa je nekoliko stotina mrtvih sugrađana više, koji svake godine umru od raka pluća, jer u Beogradu udišu najzagađeniji vazduh u Evropi. A kad tome dodamo i sve ljude koji stradaju u saobraćajkama zbog enormne gužve.......50 godina metromrcvarenja je postalo GENOCID.
 
Mislim da malko preteruješ, kao i uvek. Da, imamo zagađen vazduh i jeste užasno. Ali ne znači da je pošto-poto potreban metro da bi se stvari poboljšale.
To što gradska uprava odbija da reši probleme (koje metro ne bi rešio) u sledećih barem 10 godina, to je skroz drugi problem. Oni kao da su sebi kupili moratorijum od 10 godina da ne rade ništa po pitanju javnog prevoza uz rešenje: "Pa gradimo metro."
 
Andrija Mladenović novi direktor Beogradskog metroa

A ispred udruženja smart planera zvano Beogradski metro i voz u Svetozara Markovića okupilo se živopisno društvo sa transparentom. @vucko planira li se neki kontramiting :)
kantar-transparent-beogradski-metro.jpg
 
Андрија Младеновић прелетач, опортуниста и паразит опет се добро углавио.
 
Vrh