Nama treba normalan metro, a cak i tada ne treba sakatiti linije kao sto zele da urade.
Ima smisla da recimo 23 umesto na 4 ide na 6 minuta i da se poneka linija skrati ili preusmeri, ali ostaviti pola grada bez potpuno funkcionalnog prevoza jer eto negde u blizini postoji tunel ne dolazi u obzir.
Ne treba sakatiti sve GSP linije, samo one za koje se očekuje da će im metro preuzeti najveći deo putnika. Linije kao što su 17, 25, 95, 96, 88, 108, 101, 31, 706, 33 naravno ne treba dirati čak ni kada/ako se sve 3 linije sagrade, ni što se tiče reda vožnje, ni što se tiče trase.
Mislim da sa 3 linije metro ne bi trebalo redukovati ni tramvajske linije, pa čak ni trolejbuse, osim možda delimično 41. Naprotiv, i pre izgradnje metroa treba širiti tramvajsku mrežu, a i mnoge autobuske linije pretvoriti u trolu ili elektrobus.
Linija 23 ni po ovom aktuelnom redu vožnje ne ide nikad na 4 minuta, u jeku vršnog časa je njen minimalni takt 6 minuta, a znamo da se ni to često u praksi ne poštuje. Ako prve 2 metro-linije ikada profunkcionišu, takt 23-ke može da se spusti na po 20 minuta u periodu 4-6 ujutru i 22-00 uveče, a tokom špica 6-9 ujutru i 15-18 popodne može da ide na po 10 minuta. Ostatak dana bi mogla ići u stalnom taktu od 15 minuta. Slično bi bilo i sa linijama 26, 27, 27E, 35, 37, 48, 16, 52, 56, 83, ali tek po okončanju treće linije. Naravno, u svim scenarijima bi se morao nabaviti mnogo veći broj zglobnih autobusa i trolejbusa, radikalno modernija tramvajska flota, kao i displeji sa redom vožnje na svim ili makar na većini stajališta.