Šta je novo?

Metro

Pa ni druga metro linija nije baš na istoj trasi kojom ide 83-ka; taj autobus saobraća samo od Crvenog Krsta do Bačke ulice u Zemunu,a druga linija bi trebala ići od Mirijeva do železničke stanice Zemun, pri čemu "kači" Bulevar Kralja Aleksandra na potezu od Ustaničke do Cvetkove Pijace. Stanice metroa su predviđene u Šumatovačkoj i Južnom Bulevaru,a ne kod okretnice 83-ke na Crvenom Krstu. Trasa metroa koincidira liniji 83 samo u jednom manjem delu, od Makenzijeve do Senjskog Trga, a ni tu ne potpuno, jer metro opet iz nekog razloga zaobilazi i Ušće i Palatu Srbija.

U svakom slučaju ,mislim da će 83-ka morati da ostane i nakon završetka celog metroa. A razlog zašto na njoj voze solo autobusi je verovatno u tome što zglobnih nema dovoljno za sve linije,a ne u nedostatku putnika; skoro sam se vozio 83-kom od terminusa Crveni Krst do centra Zemuna, i bus je bio dupke pun već na samom polasku.
 
Da, 83 kad krene sa Krsta bude prepun još pre nego što stigne do Slavije.
 
Зато што су линију осакатили давањем Космају.
 
Liniju su dali Kosmaju zato što se deo građana žalio na slabiji red vožnje, pa je prebacivanjem povećan broj vozila. Jedan deo građana je zadovoljan ovim potezom, a jedan nije.
 
Говорећи о повезивању метроа са Клиничким центром, Весић је истакао да ће се то остварити преко метро станице „Сајам”.

– Она је удаљена око 400 метара, а у самом дворишту КБЦ-а биће подземни улаз са покретним степеницама до станице. Изградњом треће линије постојаће још једна станица у Ресавској улици и на тај начин ће Клинички центар бити повезан са метроом. Такође, на првој линији постојаће четири станице за преседање, где ће са Бг воза моћи да се пређе на метро, а то су „Макиш”, „Сајам”, „Панчевачки мост” и „Карабурма”. На другој линији постојаће две такве станице, у Макензијевој и на Железничкој станици Земун. Када завршимо Бг воз, неко из Новог Сада моћи ће без аутомобила да дође до Аеродрома „Никола Тесла” тако што ће брзим возом из Новог Сада доћи до Земуна, прећи на Бг воз и за пола сата стићи на аеродром. Даљим развојем шинског система, сутра ће то моћи и путници из Ваљева, Ужица, Ниша. То нам заиста омогућује да у Београду пређемо на шински систем који је еколошки прихватљив, који не зависи од другог саобраћаја и има много већи капацитет – истакао је Весић.

https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/1789 ... -povezani/
 
Велики Ескалатор је у својим визијама са косим тунелима чак помешао и станице...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904706#p904706:8zmtbiy6 je napisao(la):
vucko » Pet Dec 03, 2021 8:54 am[/url]":8zmtbiy6]. . удаљена око 400 метара, а у самом дворишту КБЦ-а биће подземни улаз са покретним степеницама до станице. .
Ovu ideju nisam ni razmatrao, jer nisam našao ni Idejni projekat. Koliko će to da košta i kako će da se održava niko i ne zna. . Možda je bolje da se izgradi uspinjača . . ili gondola. :)
 
Биће ал трећа линија и опет није јасно зашто она може а прва не.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904767#p904767:3h31ud3l je napisao(la):
Прле » Пет Дец 03, 2021 11:34 am[/url]":3h31ud3l]А шта кажеш да метро прође туда?

План шинских система познатији као Преко прече наоколо ближе.
 
Ideja sa gondolama nije losa.
Beograd postaje grad gondola koje povezuju metro stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904773#p904773:2mhbxi7d je napisao(la):
Дошљак » Пет Дец 03, 2021 1:49 pm[/url]":2mhbxi7d]Биће ал трећа линија и опет није јасно зашто она може а прва не.

Ја бих радије за мог живота да прође кроз прокоп и КЦС прва линија која ће још и почети да се граде уместо треће, која још осим у змијоликим плановима не постоји. Та трећа ће почети да се гради кад и ја заједно са многим Београђанима који нису дочекали будем под земљом.
 
Слажем се, мени су оправдања зашто прва не може а друга може скроз бесмислена. Нек лепо замене прва и трећа линија делове траса од аутопута до центра, па да прва линија лепо иде ...-Сајам-Прокоп-УКЦС-Мањеж-Трг републике(можда боље Теразије?)-Француска-..., а трећа линија да иде ...-Аутокоманда-Мостар-Савски трг-Трг републике- и даље како већ осмисле прелазак Саве, а може комотно и преко реке одмах после Савског трга лево, а да на Прокопу буде укрштање линије 1 и 3 и да се ту преседа са линије 3 на линију 1 ко хоће у центар.
 
Ма то што трећа може, а прва не може је најобичнији plot hole у њиховој причи коју нам причају. Само да се они дочепају победе на изборима има да се вуче то до следећих избора. Пред сваке изборе имамо мали напредак у односу на претходне изборе. Нама је потребан напредак на дневном нивоу, а не нешто што ће бити материјал за предизборну кампању.
 
Тамо има толико посла, да могу да добију 15 година само тако.

Овако, имали смо Ају Јунг, а сада имамо дрљање Макиша, за кога су обећали да ће три године да га равнају
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904036#p904036:3s5xqe31 je napisao(la):
dragan » 01 Dec 2021 08:06 am[/url]":3s5xqe31]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904028#p904028:3s5xqe31 je napisao(la):
Пантограф » Sre Dec 01, 2021 8:28 am[/url]":3s5xqe31]Не, ево, ја мрзим метро.
I ja. :) . . mislim na ovakav kakav se planira kod nas.

Po meni, trebalo bi ceo projekat odložiti na 7-8 godina, pa kada se izgradi novi most na Savi i poreko Ada Huje, uradi tunel od Save do Dunava, Unutrašnji i Spoljašni magistralni prsten, pa tramvaj do Petlovog brda i ostalo, onda ponovo razmotriti da li nam treba metro, kakav metro i gde uraditi linije.

Bez obzira gradio se metro ili odložio ili čak potpuno obustavio, treba razvijati BG:voz i tramvajski sistem. Postojeću tramvajsku mrežu prvo treba rekonstruisati, pre gradnje novih pruga. Tu trebaju da se grade nove podstanice, kao i da tramvaji na raskršćima imaju prednost prolaza, a zašto da ne i po koja denivelacija trase.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905012#p905012:14gzjvc0 je napisao(la):
Siniša » Pet Dec 03, 2021 11:15 pm[/url]":14gzjvc0] . . treba razvijati BG:voz i tramvajski sistem. . .
Slažem se u vezi razvoja BG:voza i tramvaja, što ne bih mogao da kažem i za trolejbuse.
Oćemo metro, a nismo izgradili tramvaj do Petlovog brda koroz proširenu Ibarsku ulicu.
O ceni za metro bolje da ćutim, a samo za Milijardu evra bi napravili čudo na tramvajima.

PS

Siniša, generacijo 2006. :) . . čestitam ti uskoro 15 godina pisanja i čitanja na ovom forumu.
 
Hvala Dragane, takođe i tebi čestitke za 15 godina. Vidiš koje vreme je prošlo :vops: Mada, slabo sam se javljao.

Da ponovim, ako krenu sa gradnjom metroa, verujem da će prva faza biti kraća nego planirana.
 
Da. Za milijardu bi imali sjajan tramvajski sitem, posebno u daljim predgradjima.
Zasto ne tramvaj do Avale i Kosmaja?
 
Опет боље од аутобуса до Космаја, пошто метро није предвиђен даље од обилазнице на југу и СМТ на истоку.
 
Normalno je da metro neće ići dalje od obilaznice, sve van toga treba da bude gradska železnica.
 
Шта би фалило да метро прође до Авале? Нема железнице свуда и доста је компликованија бирократски.
 
Vrh