Šta je novo?

Metro

Значи Перт као Београд велик... Још београд има и трамваје и тројлејбусе и БгВоз...

Балтимор је ужасно напомињање шта ће се десити Београду. Мислим да би овај видео, а поготову тачку 5 требало прогурати у медије
 
'Baltimor je naša sudbinaaaa...'
Pozdrav Odeljenju za ubistva (ko ih pamti).
Jer Baltimor 'IMA METRO'.
Važno je 'METRO IMATI'
a ne kako služi.
Oj seljano među malograđanima!
 
Једно размишљање на ову тему. Људи ће преседати са аутобуса на метро једнако колико данас преседају са аутобуса на БГ воз.
 
Која је идеја задужити се до трећег покољења за нешто што нема смисла само да би подигао цену земљи за зидање. Само то и ништа друго.
 
Vukan Vučić je možda nas i najbolji stručnjak saobraćajne struke kojeg imamo. Vrlo je kompetentan budući da ima veliko iskustvo, radio je na brojnim projektima u najvećim svetskim gradovima. Imao sam čast da svojevremeno slušam njegova predavanja i prezentacije. Ako on kaže da je tako, verujem mu.

Ipak, teši me to što verujem da od tog metroa nema ništa. Bliže se izbori, prošli put su slagali sve u vezi tog šinskog podsistema. Narode, vreme je da ih kaznite na ovim izborima!

p.s. Linije su najskuplje jer su to obični skorojevići koji bi da grade luksuz, dok im narod grca u siromaštvu. Budimo realni, dobra je i "ugradnja".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899320#p899320:14392zfn je napisao(la):
Прле » Sre Nov 17, 2021 8:59 am[/url]":14392zfn]Која је идеја задужити се до трећег покољења за нешто што нема смисла само да би подигао цену земљи за зидање. Само то и ништа друго.

Pa oni imaju interes u tome. Sto da ne. Tako oni razmisljaju.
Jedina politika koja se danas vodi u Srbiji je ona vezana za podelu opljackanog.
 
Porazice ovaj projekt geologija. Obratite paznju kako su Lonodnljani planirali tunele Crossraila u krednim naslagama. Nigde nisu ni razmisljanli da idu kroz neogenski aluvijum. O tome prica Karica,i uistiniti ce se sto kaze. Svuda na svetu je isto, podzemne vode prave cudo. U nas nikad nije raden objekt u takvim uslovima.

„Naš tim predložio je naš projekat i njemu se svideo i oni su odmah krenuli u akciju da se nešto gradi. To je bilo pre 10, 12 godina. Tad je bio predlog grada da jedna od lokacija bude Makiš“, izjavio je Karić. Prema njegovim rečima, tim je „pristupio je tom poslu u razgovoru sa geolozima, stručnjacima i tako dalje, koji su došli do raznih podataka i koji su rekli da ćemo imati problem i sa kanalizacijom, vodama, šipovima, čudima i tako dalje“. „Sve će vam to uvećati troškove radova, ima lokacija Beograd predivnih i na vašem mestu mi se ne bi koncentrisali na toj lokaciji, nego bi mi to promenili“, prepričao je Karić.
 
Какво лудило. Значи не само од нигде до нигде него још и неће нико тамо да зида. Подижем цену локације која никоме није потребна. Браво
 
Шта све напричасте за ових пар објава ја не могу да верујем. Значи, метро је само једна бајка. Јел` као Београд на води што је бајка? Ја могу да разумем оптужбе за крађу, уграђивање и сл. Али ове приче о томе да је урађен цео пројекат метроа који су радиле светски познате фирме тако да ће пројекат "поразити геологија"?? Шта, те фирме нису испитале геологију? Која је количина самообмане и слепе острашћености потребна да се неко дохвати тастатуре и напише тако нешто?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899327#p899327:3p50qloa je napisao(la):
Koniljo » 17 Nov 2021 09:29 am[/url]":3p50qloa]Vukan Vučić je možda nas i najbolji stručnjak saobraćajne struke kojeg imamo. Vrlo je kompetentan budući da ima veliko iskustvo, radio je na brojnim projektima u najvećim svetskim gradovima. Imao sam čast da svojevremeno slušam njegova predavanja i prezentacije. Ako on kaže da je tako, verujem mu.
Срећом има нас овде који памтимо мало дуже и добро смо упознати са ликом и делом дотичног. Желим му спокојну пензију и старост уз жал што овај народ ипак неће стићи да му суди за велеиздају.
 
Вукан Вучић може само да прича у празно. довољно нас је унаказио
 
JohnnyLee":pwmz6npd je napisao(la):
Вукан Вучић може само да прича у празно. довољно нас је унаказио
Kako nas je doticni upropastio?

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899303#p899303:a4z3sxdm je napisao(la):
Дошљак » 17 Nov 2021 07:44[/url]":a4z3sxdm]Једно размишљање на ову тему. Људи ће преседати са аутобуса на метро једнако колико данас преседају са аутобуса на БГ воз.
Tamo gde postoji funkcionalna veza metro - bus, tu će biti presedanje, a toga će biti malo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899390#p899390:1xv2cqb9 je napisao(la):
teslaserb » 17 Нов 2021, 12:26[/url]":1xv2cqb9]Kako nas je doticni upropastio?

Sent from my POCO F1 using Tapatalk

трамвај за 21. век је његово чедо
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899177#p899177:3tmik7sv je napisao(la):
markomarko » 16 Nov 2021 04:20 pm[/url]":3tmik7sv]Profesor saobraćajne tehnike i urbanizma Vukan Vučić uveren je da će biti potrošene milijarde za metro koji će imati poluprazne vozove, jer su mu linije i stanice pogrešne.

On je, u intervjuu za list Nova, ocenio da planovi metroa vrlo malo pokrivaju centralni Beograd i upozorio da su lokacije stanica i perona na najnižoj tački, oko 30 metara ispod površine ulica i trgova, što ih, zbog podzemnih voda, dovodi u opasnost od poplava.

„Glavni cilj metro sistema je da privuče maksimalan broj putnika, naročito iz privatnih automobila, ali sadašnji plan kaže da broj putnika nije glavni cilj“, protumačio je Vučić.

Metro trase trebalo bi da budu najviše nad zemljom, u tunelima samo tamo gde mora, naročito gde je teren pod visokom pozdemnom vodom, objasnio je on i podsetio da sadašnji plan upotrebljava tunele i tunel ispod Save.

Izgleda kao da su birali najskuplje tipove trasa u investiciji i eksploataciji, napominje Vučić, koji smatra da linije ne treba da budu nezavisne jedna od druge i ukazuje da se planira gradnja metroa koji „ne ide nigde“.

https://rs.n1info.com/biznis/profesor-potrosice-milijarde-za-metro-koji-ce-imati-poluprazne-vozove/

Da ne bude da samo ja pricam gluposti ovde...

Kad smo već kod Vukana Vučića "The Philadelphia Inquirer" je prošle godine povodom ukidanja režima preskakanja stanica (skip-stop) na liniji Market-Frankford objavio njegov stav u članku pod nazivom "Market-Frankford Line changes may be convenient for SEPTA, but bad for customers"

Dvokolosečna trasa, normalan broj stanica, ali veća srednja brzina svih polazaka uz manji broj potrebnih vozila. Primena takvog režima garantuje bržu uslugu na svim polascima u odnosu na lokalni režim (omnibus ili all-stop), ali sporiju od ekspres režima. Na taj način postiže se usluga bržeg prevoza na postojećoj jeftinijoj infrastrukturi uz povećanje prihoda, i smanjenje troškova. Inače "return rate" ove linije (prihodi od prodaje karata) čak 63%. Prednost obuhvata i ravnomernije raspoređeno opterećenje na liniji zbog većih međustaničnih intervala. Mana ovog režima jeste to što zbog produženja "blokova" uslovljava slabiji interval, no to je moguće ublažiti savremenim sistemom pokretnih blokova. Jasno je da SEPTA želi da ponudi maksimalni kapacitet na svim stanicama uvođenjem "omnibus/za sve" režima, prvenstveno zbog toga što je Grad bez konsultacije prevoznika dozvoljavao "regeneraciju" zona oko stanica sa slabijom patronažom.

Animacija:
220px-Train_animation_%28skip-stop%29.gif


Btw. ovo za Pert nije u potpunosti tačno. Poslednjih godina je autobuski podsistem značajno unapređen (da ne pominjem nabavku 900 autobusa u narednih 10 godina) pojačavanjem linija, produženjem radnog vremena i većim udelom zglobnih vozila. Istina da je železnička mreža radijalnog tipa što zahteva dodatna presedanja, međutim u planu su produženja i gradnja novih linija, te nabavka dužih kompozicija većeg kapaciteta koje većim brojem vrata u odnosu na postojeće garantuju i bržu razmenu putnika. Pertu je u ovom momentu više potreban LŠS nego metro, kao i više BRT trasa, jer pojedine železničke linije mogu biti unapređene na metro standard što uključuje i zamenu signalnog sistema. Sidnej će deo železničke mreže iskoristiti za proširenje metroa, a Melburn je već u projektu konverzije najopterećenije ose u tipičan evropski "regionalni metro".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899368#p899368:3529vd00 je napisao(la):
Astrotrain » 17 Nov 2021 11:52 am[/url]":3529vd00]Шта све напричасте за ових пар објава ја не могу да верујем. Значи, метро је само једна бајка. Јел` као Београд на води што је бајка? Ја могу да разумем оптужбе за крађу, уграђивање и сл. Али ове приче о томе да је урађен цео пројекат метроа који су радиле светски познате фирме тако да ће пројекат "поразити геологија"?? Шта, те фирме нису испитале геологију? Која је количина самообмане и слепе острашћености потребна да се неко дохвати тастатуре и напише тако нешто?

Problem je sto ce gurati kroz podzemne vode uz pritisak na objekt od 20 tona na kvadratni metar. Londonljani to nerade, proverio sam, busili su kroz kredne slojeve i ne kroz neogenske naslage i glinu. Sam Vesic je rekao jedino sto ga brine su vode. Bice ih i Srbija nema tehnologiju ni strucnjake da to rese, ne za te novce.
 
Имају Кинези и технологију и стручњаке, а они ће да граде. За шаку јуана:)))
 
U Holandiji, u Amsterdamu gradjen je jedan tunel na takvom terenu. Izgardnja je bila jako duga i skupa bas zbog. podzemnih voda.
TAko da je ova trasa super ako hocete da umlatite sto vise tudjeg novca.
Fascinantno je kako lopovi nista ne prepustaju slucaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899423#p899423:331w7ron je napisao(la):
Пантограф » 17 Nov 2021 13:03[/url]":331w7ron]Имају Кинези и технологију и стручњаке, а они ће да граде. За шаку јуана:)))
Pa opet ŽS NBG rastegli i preko gladne godine. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899423#p899423:3cu81tph je napisao(la):
Пантограф » Сре Нов 17, 2021 3:03 pm[/url]":3cu81tph]Имају Кинези и технологију и стручњаке, а они ће да граде. За шаку јуана:)))

Та "шака" јуана њима, ће се кроз многострука решета трансформисати у много хиљада евра нама, нашој деци и унуцима.
Разлика ће по нашем добром српском обичају бити извезена у швајцарске тајне рачуне који ће бити недоступни Србији после тога кад власници рачуна престану да буду у стању да се њима рапослажу.
 
Ваљда неће да пошаљу преко Зрењанина и Линглонга заробљенике из Кинеско-вијетнамског рата да копају...
 
evo cega se pribojava Vesic. Vode prvog reda su one koje se ulivaju u more (uz nas samo Dunav), vode drugog reda su one koje se ulivaju u reke prvog reda (uz nas Sava, Morava, Drina), reke trecog reda su one koje se ulivaju u reke drugog reda (Topciderska npr.).
Znaci boji se i od poplava SAVE (jedina reka drugog reda u Beogradu).
 

Prilozi

  • pribojavanje vode intervju vesic novosti.jpg
    pribojavanje vode intervju vesic novosti.jpg
    156,2 KB · Pregleda: 335
Vrh