Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.533
- Pohvaljen
- 9.249
Видим да је неки тим архитеката мало седео и црткао у скечапу. Ипак, то није тај ниво разраде пројекта да буде штета да се преради поготову у делу где Прокоп и КЦС - претпостављам да је овај 3Д материјал "проблем" да се мења.
Јуче сам мало причао да људима који граде и раде московски метро. И ту ми је предочена информација за коју ми никако није јас о да наши политичари не виде: како то да су се решили да праве метро без машиновође?
То д аје технички изводљиво и да такви системи постоје у свету је јасно. Међутим, изгледа да су пропустили да осмисле. Можда политички аспект приче: наиме, московски метро има могућност у случају да се машиновође нешто деси (умре или просто срчано удар) да у аутоматском режиму развезу композиције. Поставља се питање с због чега није метро без возача, јер то је ипак нека уштеда даље људски фактор и слично. Е па, у случају да аутоматика направи грешку (што је итекако могуће) одговараће високопостављено руководство (политичку подобни) а док имаш"ситног" човека увек може све на њега да се свали и да робија јер "није штета" тј "мања је штета".
У имајући у виду наш пословично висок јавашлук поготову код фирми које су на државној славини, није ми тешко да замислим честе застоје у саобраћају. Ако их ништа не смакне са власти ово ће сигурно јер овде спиноваање не помаже исто као и аутобуси небеограђана
Јуче сам мало причао да људима који граде и раде московски метро. И ту ми је предочена информација за коју ми никако није јас о да наши политичари не виде: како то да су се решили да праве метро без машиновође?
То д аје технички изводљиво и да такви системи постоје у свету је јасно. Међутим, изгледа да су пропустили да осмисле. Можда политички аспект приче: наиме, московски метро има могућност у случају да се машиновође нешто деси (умре или просто срчано удар) да у аутоматском режиму развезу композиције. Поставља се питање с због чега није метро без возача, јер то је ипак нека уштеда даље људски фактор и слично. Е па, у случају да аутоматика направи грешку (што је итекако могуће) одговараће високопостављено руководство (политичку подобни) а док имаш"ситног" човека увек може све на њега да се свали и да робија јер "није штета" тј "мања је штета".
У имајући у виду наш пословично висок јавашлук поготову код фирми које су на државној славини, није ми тешко да замислим честе застоје у саобраћају. Ако их ништа не смакне са власти ово ће сигурно јер овде спиноваање не помаже исто као и аутобуси небеограђана