Linije se preklapaju jer je po tom planu to više bio neki unapređen tramvaj nego metro tako da tu linije dele trase kao npr 12 i 13 na Banovom brdu.
Prema ovom planu, definitivno bi se brže stizalo 95icom iz blokova nego LRT-om a pritom bi se izgubio tramvaj jer bi ovaj došao na njegovo mesto.
Dok sa sadašnjim planom imamo dilemu oko toga da li će se iz Zemuna stizati brže ili ne zbog presedanja na Savskom trgu, LRT-om sigurno ne bi bilo ko ko živi u daljim delovima Zemuna.
Treba primetiti i da ovaj plan ne bi ništa promenio po pitanju tramvaja na Banovom brdu i samo bi se isti produžio duž Ibarske kao što je planirano i sada.
Kao što kaže Jelena, potpuno se ignoriše jugoistok. Zašto? Zato što tamo nema tramvajskih trasa koje bi bile konvertovane u LRT.
Ovo je bio projekat Stadtbahna i kao takav nikad ne bi mogao biti na nivou ovog koji imamo sada po brzini i kapacitetu.
Ono što je bolje je pokrivenost Prokopa i Bulevara despota Stefana, sve ostalo je lošije.
Prema ovom planu, definitivno bi se brže stizalo 95icom iz blokova nego LRT-om a pritom bi se izgubio tramvaj jer bi ovaj došao na njegovo mesto.
Dok sa sadašnjim planom imamo dilemu oko toga da li će se iz Zemuna stizati brže ili ne zbog presedanja na Savskom trgu, LRT-om sigurno ne bi bilo ko ko živi u daljim delovima Zemuna.
Treba primetiti i da ovaj plan ne bi ništa promenio po pitanju tramvaja na Banovom brdu i samo bi se isti produžio duž Ibarske kao što je planirano i sada.
Kao što kaže Jelena, potpuno se ignoriše jugoistok. Zašto? Zato što tamo nema tramvajskih trasa koje bi bile konvertovane u LRT.
Ovo je bio projekat Stadtbahna i kao takav nikad ne bi mogao biti na nivou ovog koji imamo sada po brzini i kapacitetu.
Ono što je bolje je pokrivenost Prokopa i Bulevara despota Stefana, sve ostalo je lošije.