Šta je novo?

Metro

To може да буде само републичка администрација везана за председника, мада реална ситуација је да ће већина администрације бити и даље крсту Немањине и Кнеза Милоша.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879381#p879381:26gonxz5 je napisao(la):
overdrive » Sub Sep 11, 2021 10:32 am[/url]":26gonxz5]Ако се већ предлаже измена, онда та измена мора да буде најбоља могућа, а не минимална.

To što ti misliš da je neka linija najbolja moguća ne znači da je ta linija zaista najbolja moguća. :metrof:
 
Rekao bih da je važnije da je izmena ostvariva u okolnostima koje imamo. Tražiti maksimalno bez pokreta i sredstava da se to ostvari je samo služenje trenutnom stanju stvari.

To ne znači da treba da smanjujemo dugoročne ciljeve, ali ne vidim da su se ljudi nešto pretrgli oko metroa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879430#p879430:15z64bmc je napisao(la):
WLABmz » Sub Sep 11, 2021 3:37 pm[/url]":15z64bmc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879381#p879381:15z64bmc je napisao(la):
overdrive » Sub Sep 11, 2021 10:32 am[/url]":15z64bmc]Ако се већ предлаже измена, онда та измена мора да буде најбоља могућа, а не минимална.

To što ti misliš da je neka linija najbolja moguća ne znači da je ta linija zaista najbolja moguća. :metrof:

То није само моје мишљење, што је већ познато и доказано, а исто важи и за тебе: То што ти мислиш, не значи да је истинито или исправно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879414#p879414:28hrl14n je napisao(la):
Дошљак » Sub Sep 11, 2021 2:09 pm[/url]":28hrl14n]To може да буде само републичка администрација везана за председника, мада реална ситуација је да ће већина администрације бити и даље крсту Немањине и Кнеза Милоша.
Zapravo taj neki plan je da cela Vlada i sva ministarstva osim MUP-a predju u SIV, a da se MUP iseli iz zapadnog krila na neku novu lokaciju. Ali veliko je pitanje kada i da li ce se to ikada desiti.
 
Prepun sam utisaka posle komunikacije sa nekoliko hiljada građana jer smo skupljali potpise i na Zelenom Vencu, u ulici Kneza Miloša ali najviše na Vidikovcu gde smo i danas bili na pijaci a bićemo i sutra. Kako iskomunicirati sa javnošću da se sada gradi metro (ali stvarno što bi rekli u onoj reklami) posle 50 godina obećanja samoupravljača, socijalista, demokrata i svih ostalih jer je kineski kredit ugovoren a krtica se već proizvodi.

Ova borba nije trčanje na 100 metara gde naš trkač ima 2 olovna tega od po 10 kg na gležnjevima već pride i drugi trkači kreću sa 90 metara dok mi trčimo svih 100m sa sve olovnim teretom.

Javni uvid je još samo 13 dana i moram priznati da gradskog vlasti i Goranu Vesiću sasvim fino ide da se ne bavi ovim javnim uvidom koji se samo tiče projekta od 4 ili 6 milijardi evra. Neću komentarisati ŠBKBB teorije jer sam stava da su ti brodovi otplovili i da smo sada u poslednjim fazama pred gradnju metroa što će javnost shvatiti tek kada bude bilo kasno.

Ono što vam mogu obećati u ime Po meri metro je da ćemo nastaviti da dajemo svoj maksimum sa našim ogranićenim resursima. Mi ćemo izaći čistog obraza budućim generacijama na sud dok za druge pogotovu stručnu to jest akademsku javnost ne bih to mogao reći.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879465#p879465:1uycdqf1 je napisao(la):
overdrive » Sub Sep 11, 2021 7:11 pm[/url]":1uycdqf1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879430#p879430:1uycdqf1 je napisao(la):
WLABmz » Sub Sep 11, 2021 3:37 pm[/url]":1uycdqf1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879381#p879381:1uycdqf1 je napisao(la):
overdrive » Sub Sep 11, 2021 10:32 am[/url]":1uycdqf1]Ако се већ предлаже измена, онда та измена мора да буде најбоља могућа, а не минимална.

To što ti misliš da je neka linija najbolja moguća ne znači da je ta linija zaista najbolja moguća. :metrof:

То није само моје мишљење, што је већ познато и доказано, а исто важи и за тебе: То што ти мислиш, не значи да је истинито или исправно.

Zato ja ne iznosim svoj stav kao da to je to stav većine, već iznosim svoj stav kao svoj stav. A ti konstantno iznosiš svoj stav kao da je to stav većine. Tvrdiš da je mišljenje kojeg se držiš poznato i dokazano, a to uopšte nije tačno.
 
Све до појаве новог плана метроа и ове трасе 1, план је био да се прави метро од земуна преко Новог Београда до Коњарника. Већина је то подржавала јер је у томе видела могућност да дође до растерећења мостова. Ја исто то подржавам јер је у појединим деловима дана немогуће прећи Саву, а то се сада дешава и викендом.

Осим тога, ја сам као свој став навео и потребу да се гради метро и преко Дунава, а то је решење које до сада нисам видео у новинама или у јавности. Нисам чуо никога јавно да говори о томе.

Што се тиче правца Земун - Коњарник већина људи у Београду се жали како не може да пређе мост или им је то доста отежано.

Занимљиво је и то како се став "мења" када се промена нађе на телевизору или у дневној штампи и како се људи померају ка нечему што до тада нису подржавали. Додуше, не сви и не већином.
 
Zemun ima ekspresne autobuske linije ka centru Beograda i kao takav je jako dobro povezan sa centrom grada, mnogo bolje nego većina Beograda. Metro bi trebalo imati druge prioritete. Prva linija koja prelazi Savu bi morala ići do jugozapadnog dela Novog Beograda preko nove autobuske stanice i železničke stanice Novi Beograd. Faktički bi trasu planirane 2. i 3. linije sa novobeogradske strane trebalo zameniti!
 
У суштини нема Земун проблем у повезаности са градом, већ га имају насеља јужно и источно од Аутокоманде, која су исто запостављена, као и НБГ југозападно од аутопута. Чак се и са 15 и 84 брже стигне од Зеленог венца до центра Земуна него што ће се икада стизати нпр. са 31 до Шумица или са 95 до блока 70 нпр. и то је све захваљујући булевару Николе Тесле који мудро нема пуно објеката успут, нити укрштања са прометним саобраћајницама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879627#p879627:1sg6mkvw je napisao(la):
WLABmz » Ned Sep 12, 2021 5:59 pm[/url]":1sg6mkvw]Zemun ima ekspresne autobuske linije ka centru Beograda i kao takav je jako dobro povezan sa centrom grada, mnogo bolje nego većina Beograda. Metro bi trebalo imati druge prioritete. Prva linija koja prelazi Savu bi morala ići do jugozapadnog dela Novog Beograda preko nove autobuske stanice i železničke stanice Novi Beograd. Faktički bi trasu planirane 2. i 3. linije sa novobeogradske strane trebalo zameniti!

Те линије не могу да буду замена за шински систем. Нигде и никада аутобус није могао да замени воз, а нарочито не у овој ситуацији где се број становника у Земуну и Новом Београду повећава и где се гради све више објеката. 704 и 706 постају бесмислени када се направи застој на Бранковом мосту и када раскрсница код Ушћа постане непроходна.

Железничка станица НБГ је исто тако повезана трађвајима и аутобуским линијама, као и линијом БГ:воза. То опет не значи да метро туда не треба да прође, али јасно је где је гужва највећа.

Као што сам већ рекао, занимљиво је пратити како се мења мишљење народа према промени плана метроа.
 
Danas nam na štandu peticije za Po meri metro
prišao čovek u 40tim godinama koji nosi naočare za sunce i štap za slabovide.Objašnjavam mu za šta se zalažemo posle čega me je zamolio da upišem njegove podatke,dok on vadi pečat koji je zamena za njegov potpis jer ne može da piše.

Zbunjeno želim da pitam šta sada, na šta mi čovek prekida misao i kaže da je to njegov potpis i da trebam da pečatiram peticiju.Lupam pečat i ćutim.Činjenica da je čovek u takvoj užasnoj situaciji bez čula vida odlučio se bori i da nas podrži mi je izazvala čudnu ponosnu jezu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879658#p879658:1hxlegjv je napisao(la):
overdrive » 12 Sep 2021 19:26[/url]":1hxlegjv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879627#p879627:1hxlegjv je napisao(la):
WLABmz » Ned Sep 12, 2021 5:59 pm[/url]":1hxlegjv]Zemun ima ekspresne autobuske linije ka centru Beograda i kao takav je jako dobro povezan sa centrom grada, mnogo bolje nego većina Beograda. Metro bi trebalo imati druge prioritete. Prva linija koja prelazi Savu bi morala ići do jugozapadnog dela Novog Beograda preko nove autobuske stanice i železničke stanice Novi Beograd. Faktički bi trasu planirane 2. i 3. linije sa novobeogradske strane trebalo zameniti!

Те линије не могу да буду замена за шински систем. Нигде и никада аутобус није могао да замени воз, а нарочито не у овој ситуацији где се број становника у Земуну и Новом Београду повећава и где се гради све више објеката. 704 и 706 постају бесмислени када се направи застој на Бранковом мосту и када раскрсница код Ушћа постане непроходна.

Железничка станица НБГ је исто тако повезана трађвајима и аутобуским линијама, као и линијом БГ:воза. То опет не значи да метро туда не треба да прође, али јасно је где је гужва највећа.

Као што сам већ рекао, занимљиво је пратити како се мења мишљење народа према промени плана метроа.
Pored toga što su dobrano popunjene linije 704, 706 i 707, isto tako je dobrano popunjen i BG: voz. Ovo se odnosi na situaciju kada nisu radovi na pruzi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879658#p879658:377p9484 je napisao(la):
overdrive » Ned Sep 12, 2021 7:26 pm[/url]":377p9484]
Те линије не могу да буду замена за шински систем. Нигде и никада аутобус није могао да замени воз.

Još jedna potpuno netačna konstatacija. Primer - Metrobus, Istanbul.
 
Jutros smo ministru građevinarstva Tomislavu Momiroviću dali otkazanu metro kartu za Prokop. Nedopustivo je da metro ne prolazi kroz Novu glavnu železničku stanicu! Pomerimo metro!!!


Uručena otkazana metro karta za Prokop ministru Tomislavu Momiroviću
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IMu-VJxylGE[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879635#p879635:2x4ytz61 je napisao(la):
Дошљак » Ned Sep 12, 2021 6:27 pm[/url]":2x4ytz61]У суштини нема Земун проблем у повезаности са градом, већ га имају насеља јужно и источно од Аутокоманде, која су исто запостављена, као и НБГ југозападно од аутопута. Чак се и са 15 и 84 брже стигне од Зеленог венца до центра Земуна него што ће се икада стизати нпр. са 31 до Шумица или са 95 до блока 70 нпр. и то је све захваљујући булевару Николе Тесле који мудро нема пуно објеката успут, нити укрштања са прометним саобраћајницама.

Jesi li ti probao da prođeš tim bulevarom Nikole Tesle u špicu? Ja se proletos ispalio pa krenuo tuda oko 15h, više od pola sata sam prolazio od hotela Jugoslavija do Brankovog mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879753#p879753:xzbt6uwk je napisao(la):
WLABmz » Pon Sep 13, 2021 10:43 am[/url]":xzbt6uwk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879658#p879658:xzbt6uwk je napisao(la):
overdrive » Ned Sep 12, 2021 7:26 pm[/url]":xzbt6uwk]
Те линије не могу да буду замена за шински систем. Нигде и никада аутобус није могао да замени воз.

Još jedna potpuno netačna konstatacija. Primer - Metrobus, Istanbul.

Mislim da ovo nije dobar primer. Uostalom metrobus uglavnom i ima filozofiju šinskih sitema.
 
Metro bus je budalaština.
Jedino dobro je van posebnog kolovoza može da saobraća bilo kojom ulicom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879900#p879900:1oc3rz41 je napisao(la):
Pendolino » Uto Sep 14, 2021 1:08 am[/url]":1oc3rz41]Metro bus je budalaština.

Ne za milione stanovnika Istanbula koji ga koriste.

beobike":1oc3rz41 je napisao(la):
Mislim da ovo nije dobar primer.

Svi mi imamo pravo na mišljenje.

beobike":1oc3rz41 je napisao(la):
Uostalom metrobus uglavnom i ima filozofiju šinskih sitema.

Koncept, ne filozofiju.
 
Елементи БРТ-а су преко потребни у јавном превозу Београда, нпр. пребацивање аутобуских трака на средину коловоза од Бранковог моста до Општине НБ, јер бочне жуте траке пуцају у шпицевима током зиме. Управо нам треба логика савремених шинских система код аутобуског (и тролејбуског) саобраћаја, а то већ примењују и неке афричке земље (Мароко нпр.).

BHNSMarrakech.jpg

(Маракеш)
 
Па тешко ћеш да повежеш Општину НБ са Зелењаком трамвајем.

А ово може (и треба) још како у Кнеза Милоша.
 
Vrh