Šta je novo?

Metro

Evo nadjoh nesto ovde. Ne znam koliko je relevatno ako neko moze da potvrdi.
https://urbzavbg.sharepoint.com/sites/J ... U0yUnUyVWc


Ovaj Dosljak bi da svi odemo u gradsku upravu :))


Izgleda da ima stanica kod Zeleznicke i kod Klinickog centra. Ne vidim tu problem. Za mene je sporna ova tacka Manjez park to treba da se spusti dole u BNV i Aerodrom.
 

Prilozi

  • metro mapa.png
    metro mapa.png
    411,5 KB · Pregleda: 1.555
Да ли неко зна због чега друга линија није трасирана тако да после Савског трга има станице, Скупштина, Вук, Црвени крст, па Јужни булевар и даље како је сада?

Уместо станице Макензијева на линији 2, станица линије 3 - код храма би покрила Чубуру, Енглезовац,Западни Врачар и КЦС. Преседање друге и треће би било код Скупштине уместо Мањежа, а путницима који користе другу линију би постао доступан центар и без преседања, ако би уместо Мањежа добили станицу на Пашићевом тргу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876959#p876959:1lnrkha5 je napisao(la):
vradovic » Чет Сеп 02, 2021 11:52 pm[/url]":1lnrkha5]Evo nadjoh nesto ovde. Ne znam koliko je relevatno ako neko moze da potvrdi.
https://urbzavbg.sharepoint.com/sites/J ... U0yUnUyVWc


Ovaj Dosljak bi da svi odemo u gradsku upravu :))


Izgleda da ima stanica kod Zeleznicke i kod Klinickog centra. Ne vidim tu problem. Za mene je sporna ova tacka Manjez park to treba da se spusti dole u BNV i Aerodrom.
file.php
Ово је одбачен план пошто је рекао господин Горан Весић да не сме метро код клиничког. У градској управи на јавном увиду и адетаљан план са тачним локацијама тунела, пруга у нивоу и станица, у односу на постојеће и планиране саобраћајнице и објекте.
 
Ha vidis u pravu si secam se toga da je rekao.
Ipak ako pogledas datume fajlova prilicno je od skoro. Mozda su negde u dokumentaciji pomerili stanicu na propisnu udaljenost?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876961#p876961:m9eutdnd je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 03 Sep 2021 12:37 am[/url]":m9eutdnd]Да ли неко зна због чега друга линија није трасирана тако да после Савског трга има станице, Скупштина, Вук, Црвени крст, па Јужни булевар и даље како је сада?

Уместо станице Макензијева на линији 2, станица линије 3 - код храма би покрила Чубуру, Енглезовац,Западни Врачар и КЦС. Преседање друге и треће би било код Скупштине уместо Мањежа, а путницима који користе другу линију би постао доступан центар и без преседања, ако би уместо Мањежа добили станицу на Пашићевом тргу.

Mozda zbog Beovoza.
 
Онда ова мапа није добра, пошто је клинкчки центар скроз до Булевара ослобођења, па би прописана удаљеност била да станица буде негде код храма.
 
По постојећем плану станица је вероватно негде у сред КЦС, јер да је код храма била би сувише близу станице Мекензијева на линији 2. Сем тога станице КЦС и Прокоп су доста близу, станица код храма би имала довољну раздаљину и у том смислу би била боље решење.

Ако је Беовоз разлог да на линији 2 нема станица Скупштина, Вук, Црвени крст, значи да се очекује да неко са Црвеног крста трамвајем дође до Вука, па да Беовозом иде до Панчевачког моста па онда још неколико станица до Трга Републике... Или да чека да се направи и 3. линија, па преко Прокопа и неколико станица до Трга ? Док би метро станица код Вука омогућила да само за једну станицу стигне до Скупштине и Теразија и Трга који су близу. А ни троле ни трамвај не улазе у најуже градско језгро из правца Црвеног крста и околине.
 
Ovi sa Crvenog krsta imaju trolu 29 direktno do trga i to verovatno ostaje. (mada ja licno bi voleo da se ukinu).
Takodje mozes da se spustis na dole u Sumatovacku pa na metro. A ako si na Bulevaru imas tramvaj do Pionirskog Parka pa metro jedna stanica.

Ja sam definitivno ubedjen da ce biti jos jedna linija metroa koja ce malo vise da zakaci Vracar i Petlovo Brdo i da ce kad tad raditi produzetke postojecih linija.
 
Још од 70их година се предвиђа да правац Славија Теразије Трг Републике Калемегдан буде пешачки, али метро је у том смислу увек био битан чинилац. Али и да троле потрају, колико је пута спорије путовање са десетак станица тролом од две станице метроом од Крста до Скупштине, као што је лако сићи низ брдо од Крста до Јужног бул., али треба се и попети, при том линија 2 и не иде до најужег језгра, па би требало и да се преседне на линију 1 или 3. А чему све то, кад је могућа мало другачија, а много кориснија траса.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=235858#p235858:ky3q2eew je napisao(la):
laki72 » Sre Maj 22, 2013 11:52 pm[/url]":ky3q2eew]Izvinite sto vas prekidam u vasoj `navijackoj` raspravi. :mrgreen:
Hteo bih samo jos jednom da naglasim da u Beogradu
nikakav samodoprinos za BG metro nije nikada bio raspisan niti realizovan!
Samodoprinos je bio za tramvaj do B. Brda, Bloka 45, za trolejbus do Banjice kao i do i Zvezdare i za Izgradnju Klinickog centra. Prestanite slepo da verujete (kvazi)medijima koji manipulisu narodom i shvatite da je kriza 80-tih godina bila slicna ovoj danasnjoj. I kada to kazem ne mislim samo na nekadasnju SFRJ, nego na veci deo sveta !
Koga zanima realnost tog doba, na nekoj od prethodnih stranica imate moj opsiran tekst o bonovima, nestasicama, par-nepar sistemu i slicnim svakodnevicama tog vremena. Nisam cuo ili citao, ziveo sam u tom vremenu!
100% tacno! Iskljucivo se za sve pitala politika i politicki centri! Danas je apsolutno isto, pa zato i imamo ZATVORENU STARU ZELEZNICKU STANICU SA METRO STANICOM I NOVU ZELEZNICKU STANICU BEZ METRO STANICE!!! :kum:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876971#p876971:bk7uzh8z je napisao(la):
vradovic » Пет Сеп 03, 2021 2:04 am[/url]":bk7uzh8z]Ovi sa Crvenog krsta imaju trolu 29 direktno do trga i to verovatno ostaje. (mada ja licno bi voleo da se ukinu).
Takodje mozes da se spustis na dole u Sumatovacku pa na metro. A ako si na Bulevaru imas tramvaj do Pionirskog Parka pa metro jedna stanica.

Ja sam definitivno ubedjen da ce biti jos jedna linija metroa koja ce malo vise da zakaci Vracar i Petlovo Brdo i da ce kad tad raditi produzetke postojecih linija.
Нема трамваја до Пионирског парка. Зато се преседа на аутобусе 26 и 27. А та још једна линија ако буде, биће за 20-40 година.
 
I danas smo skupljali potpise kod stanice MZ "Vidikovac". Sutra u subotu i nedelju skupljamo potpise za peticiju za metro po meri građahna na Vidikovačoj pijaci od 10 do 14 sati na ulazu iz ulice pilota Mihaila Petrovića

E-X2rtUXIAE23J2


E-X2rtVXsAYrjCW


E-X2rtVXIAMJSJL
 
I juče smo prikupljali potpise za peticiju, ovaj put kod Vidikovačke pijace. Tamo smo i danas od 10 do 14h.
241530462_147383244228977_2723012419615148006_n.jpg


241439308_147383817562253_8734689796871548231_n.jpg


241560446_147383884228913_6617802434126592955_n.jpg
 
Slažem se zahtevima, ali ne u potpunosti sa tačkom 1. Ne bih da budem nikakav trol, ali..

Deo citata: "Udruženje građana „Po meri Metro“ ima cilj da zajedno sa građanima zahteva od nadležnih ispravljanje ovih nedostataka, jer su naknadne izmene tehnički nemoguće ili izuzetno skupe i komplikovane. Pre svega, zahtevamo da trasa prve linije pokrije naselja Vidikovac, Cerak, Labudovo i Petlovo brdo. Time se dobija da 70.000 stanovnika pomenutih naselja dobije metro prevoz".

Pitanje: Koliko onda stanovnika Železnika, Sremčice, Ostružnice i Umke ne dobija metro? Moja procena je oko 75.000 i to bez Obrenovca (+50.000). Gde će biti depo?

Najbolje je da se metro radi u dva kraka.
 
Loša ti je procena a i nisi dobro pročitao tekst udruženja. Nigde nije pomenuto da se izostavi krak ka depou u Makišu koji bi pokrio naselja koja si nabrojao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877678#p877678:2oojr089 je napisao(la):
svsavic » Нед Сеп 05, 2021 2:08 pm[/url]":2oojr089]Slažem se zahtevima, ali ne u potpunosti sa tačkom 1. Ne bih da budem nikakav trol, ali..

Deo citata: "Udruženje građana „Po meri Metro“ ima cilj da zajedno sa građanima zahteva od nadležnih ispravljanje ovih nedostataka, jer su naknadne izmene tehnički nemoguće ili izuzetno skupe i komplikovane. Pre svega, zahtevamo da trasa prve linije pokrije naselja Vidikovac, Cerak, Labudovo i Petlovo brdo. Time se dobija da 70.000 stanovnika pomenutih naselja dobije metro prevoz".

Pitanje: Koliko onda stanovnika Železnika, Sremčice, Ostružnice i Umke ne dobija metro? Moja procena je oko 75.000 i to bez Obrenovca (+50.000). Gde će biti depo?

Najbolje je da se metro radi u dva kraka.
Само што у реалном стању на терену метро неће имати станице у самом Железнику као насељу, нити близу Умци, Остружници а посебно Сремчици.
 
#Igor> da, u pravu si
#Došljak> Neće imati stanicu ali će ih posredno stanovnici navedenih naselja najviše koristiti.
 
Па могу се увести линије из тих насеља и ка Петловом брду.
 
Tako je, udruženje Po meri metro je za izgradnju oba kraka. Naselja na pravcu Cerak, Vinogradi, Vidikovac, Labudovo i Petlovo brdo su urbanistički i tehnički pravljena da kroz iste prođe metro. I danas smo skupljali peticiju na Vidikovačkoj pijaci, ali sada neću postavljati fotografije. Evo novog teksta o našim stavovima:

Crne rupe Beogradskog metroa (3): Treća linija izgubljena u vremenu i prostoru
Član Udruženja "Po meri metro" Milan Dimitrijević rekao je za Nova.rs da plan metroa ima velike manjkavosti, te da vlast misli da će sve to rešiti trećom linijom metroa.

„Treća linija ostavljena je za neku definisanu budućnost, i neće stići na red minimum 20 godina. Sa druge strane najavljeno je da će prve dve linije koštati 4,6 milijarde evra i da će pola platiti Grad Beograd, a pola Republika Srbija. Dakle pola metroa plaćaće će građani cele Srbije, pa i oni van Beograda, koji za te pare neće dobiti ništa korisno: neće moći da presednu na taj metro kada siđu iz voza na Prokopu jer su došli u Beograd da bi otišli na konzilijum na Klinički npr. Beograđani za tih 4,6 milijarde evra neće moći da stignu metroom na voz i u bolnicu, jer su prve dve linije potpuno orijentisane ka Beogradu na Vodi“, rekao je Dimitrijević za Nova.rs

Arhitekta je izjavio da je vrlo moguće da grad neće imati novca za treću liniju metroa.

„S obzirom na to da je ogromna cena prve dve linije, vrlo je moguće da će grad nakon njihove izgradnje biti prezadužen, te da para za treću liniju neće ni biti, ili će ona biti odložena za još dalju budućnost. Sa druge strane gradska vlast želi da umesto Prokopa i Kliničkog centra, stanicu na prvoj liniji dobije TC Galerija u Beogradu na Vodi. Mi smatramo da su železnička stanica i bolnica daleko veći prioritet. U svim prethodnom planovima metroa od 1970-ih godina su Prokop i Klinički centar planirani u prvoj ili ranoj fazi izgradnje metroa“, objasnio je on član „Po meri metro“.

Dalje dodaje, da zbog toga što je Klinički centar glavna bolnica u zemlji da tu mora da postoji stanica za metro.

„Smatramo da tu mora da postoji metro stanica, kako bi i zaposlenima i Beograđanima bio olakšan pristup Kliničkom (koji je trenutno loše opslužen gradskim prevozom i čiji je bolnički krug potpuno zagušen automobilima), tako i građanima iz ostalih delova Srbije koji dolaze na Klinički centar na pregled, operaciju, ili u posetu. Mora se omogućiti građanima koji će vozom stići do Prokopa iz npr. Jagodine, Valjeva, Kragujevca, da onda presednu na metro odmah, i da za jednu stanicu već budu na Kliničkom centru“, kazao je Dimitrijević.

https://nova.rs/vesti/biznis/crne-rupe- ... -prostoru/
 
Али постојећи планови искључују сасвим кракове иако би то донело велике уштеде и много бољу покривеност, јер без кракова трасе се удвајају и пролазе близу, а читави делови не могу да се досегну.

За Видиковац и тај део Београда би решење било у наставку треће линије од Бањице, а тиме би и Миљаковац и Канарево б. били на траси.
И друга и трећа линија би могле да имају измене којима би се увећала доступност метро траса у више делова града, али за сада већину не занима како ће се превозити у будућности. Верују да су њихови четвороточкаши и даље најудобнији и да ће тако бити и надаље...
 
Mislim da grešiš, stanovnicima Vidikovca je veoma važno gde i kako će se prevoziti. Bar u razgovoru na akcijama potpisivanja peticije, ljudima je jako stalo. Veliki broj njih je kako-tako informisan i jako žele metro. Govorimo o možda par hiljada ljudi sa kojima je Pomeri metro akcija razgovarala u ovih nekoliko dana.

Naravno da je meni interes da se Miljakovac poveže metroom, ali mislim ipak treba pratiti plan po kome su i rađena naselja Cerak, Cerak Vinogradi, Vidikovac, Petlovo i Labudovo Brdo.
 
Pre neki dan Vesara je izjavio da promene trasa neće biti i ja mislim da tu počinje i završava svaka vrsti dijaloga gledajući sa strane vlasti.
Trase su odredili svetski renomirani stručnjaci (bez imena i titule) što bi trebalo da nas ubedi da je to najbolje rešenje i da ovo što mi želimo nema veze sa životom. Za javnost( bar njihvo deo koji slepo veruje sve što tv kutijica kaže) su ovo neoborivi argumenti, a vi sa peticijom ste kočničari napretka i prosperiteta BGH2O,ups, mislim Beograda.
Inicijativa je odlična ali lično mislim i da donesete milion potpisa u gradsku upravu iskoristiće ih za potpalu kotolva kad krene sezona grejanja.
 
Onda da ne ustajemo iz kreveta jer ne može ništa da se promeni. :D
Evo fotki sa štanda u nedelju. :gobb:

241478963_148004670833501_1401627466216103354_n.jpg
 

Prilozi

  • viber_image_2021-09-05_16-32-20-720.jpg
    viber_image_2021-09-05_16-32-20-720.jpg
    217,8 KB · Pregleda: 437
Hvala ti Vučko na ovome! Nama iz tih krajeva ovo znači, jer nam kolima ili prevozom treba 45min+- do nekih bitnih lokacija u centru. Takođe na Adi je haos, kroz Rakovicu su radovi, na Brdu je čep, nemam gde više da odemo a da nije gužva, ja sam počeo da prolazim kroz Ada mall kako bih izbegao gužve :D . Što se tiče Železnika i Sremčice, nekako mi je logičnije da oni dolaze na Petlovo brdo, jer im je usput ako idu ka gradu, takođe ako bi LB, PB, Cerak i Vidikovac išli za Železnik to bi bio opšti haos i ja prvi ne bih išao, jer i sada kada nema metroa, jako se sporo dolazi do Makiša.
 
Vrh