Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864096#p864096:2v4qsw6y je napisao(la):
Marcus Lupus » Uto Jul 13, 2021 12:25 pm[/url]":2v4qsw6y]Stanovnici Karaburme kako trče u Višnjičku u BIG i Lindu na šoping sa osmehom na licu i ništa im ne smeta, mogu isto tako i do metroa.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока

значи да пошто и неки становници коњарника срећно трче у ушће да треба да планирамо улаз за нас коњарниканце код ушћа? каква је то логика?

шта се добија намерним склањањем метроа од десетине хиљада људи? осим профита за нафтну индустрију јер ће сви морати на дизел аутобусе?
 
Predlažem da osnujete udruženje koje će biti za to da metro ne ide Višnjičkom, imate moju podršku koliko god to smatrao neracionalnim rasipanjem energije.
 
нађох ово негде

пица.jpg


чисто као орјентир колико треба да кошта метро, све преко 100 динара по вожњи је апсолутно прескупо
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864099#p864099:1vavn2pd je napisao(la):
Express » 13 Jul 2021 12:30[/url]":1vavn2pd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863629#p863629:1vavn2pd je napisao(la):
Пантограф » 11 Jul 2021 10:32 am[/url]":1vavn2pd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863604#p863604:1vavn2pd je napisao(la):
vucko » 11 Jul 2021 08:28 am[/url]":1vavn2pd]Došljak, bojim se da ne razumeš da će dobar deo tih linija biti skraćen i ukinut. Prvo 16, 23 , 37, 56, 95 pa ostale. Čitaj strategiju razvoja gradskog prevoza do 2033. godine i videćeš da na koridoru kod Sajma skoro neće biti autobusa kao ni zapadno od Pančevačkog mosta.
I u prošlosti se svašta crtalo, pa je bogme štošta od toga ostalo samo u formi nacrtanog.

Dramatično ukidanje autobuskih linija sa dve ovako loše projektovane linije metroa ne dolazi u obzir - značilo bi drastično opadanje kvaliteta prevoza u odnosu na vreme pre metroa i, čak i ako bi npr. 16 i 95 bile ukinute, morale bi uskoro da budu vraćene.

Sa trećom linijom mreža metroa dobija na kvalitetu, ali smatram bezobraznim da se o njoj sada uopšte priča.

Pa ukoliko realizuju šta su smislili izgleda će na kraju putnici biti ti koji će morati da se prilagode. Mreža linija više neće biti ista, pa makar bili primorani na uvođenje ekspresa. Sumnjam da bi reaktivirali postojeće "monstrume" nakon tolikih ulaganja (ma koliko iracionalna bila) koja treba opravdati ako ne značajno većim pozitivnim efektom na putovanja, onda makar drugačije koncipiranom mrežom linija. U fazonu, tražili ste šta ste hteli (hub&spoke bus>metro).
Pre će ovo dovesti do povećanja broja vozila na ulicama u pokretu, nego li do prilagođavanja i presedanja po nekoliko puta da se dođe do mesta gde se trenutno stiže direktno ili sa jednim presedanjem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864162#p864162:1fd36rsb je napisao(la):
vucko » Uto Jul 13, 2021 2:45 pm[/url]":1fd36rsb]Predlažem da osnujete udruženje koje će biti za to da metro ne ide Višnjičkom, imate moju podršku koliko god to smatrao neracionalnim rasipanjem energije.
Ne mogu svi da se rode naučeni i iskusni kao ti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864168#p864168:33knl8ry je napisao(la):
nekianonimnilik » 13 Jul 2021 02:57 pm[/url]":33knl8ry]нађох ово негде



чисто као орјентир колико треба да кошта метро, све преко 100 динара по вожњи је апсолутно прескупо
file.php
Cena karte za metro ne sme da se razlikuje niti da ima drugačiji sistem naplate od ostatka javnog prevoza u Beogradu. Svako drugo odstupanje, kao što je npr. pravljenje posebne kartice za ulazak u stanicu, druga cena, itd, je potpuno apsurdno i bilo bi krajnji bezobrazluk. Metro mora biti uključen u sve vrste karata koje trenutno postoje.
Samo mi nije jasno kako bi se rešio noćni režim, a složićemo se da bi prestanak rada metroa oko ponoći isto bila neviđena glupost. To znači da bi onda morao, konačno, i noćni prevoz da bude uključen u sistem normalne naplate sa istom cenom, pa samim tim onda i metro, jer postojanje konduktera za posebnu naplatu u metrou je... očigledno smešno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864179#p864179:802nez0u je napisao(la):
solecar » 13 Jul 2021 02:31 pm[/url]":802nez0u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864099#p864099:802nez0u je napisao(la):
Express » 13 Jul 2021 12:30[/url]":802nez0u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863629#p863629:802nez0u je napisao(la):
Пантограф » 11 Jul 2021 10:32 am[/url]":802nez0u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863604#p863604:802nez0u je napisao(la):
vucko » 11 Jul 2021 08:28 am[/url]":802nez0u]Došljak, bojim se da ne razumeš da će dobar deo tih linija biti skraćen i ukinut. Prvo 16, 23 , 37, 56, 95 pa ostale. Čitaj strategiju razvoja gradskog prevoza do 2033. godine i videćeš da na koridoru kod Sajma skoro neće biti autobusa kao ni zapadno od Pančevačkog mosta.
I u prošlosti se svašta crtalo, pa je bogme štošta od toga ostalo samo u formi nacrtanog.

Dramatično ukidanje autobuskih linija sa dve ovako loše projektovane linije metroa ne dolazi u obzir - značilo bi drastično opadanje kvaliteta prevoza u odnosu na vreme pre metroa i, čak i ako bi npr. 16 i 95 bile ukinute, morale bi uskoro da budu vraćene.

Sa trećom linijom mreža metroa dobija na kvalitetu, ali smatram bezobraznim da se o njoj sada uopšte priča.

Pa ukoliko realizuju šta su smislili izgleda će na kraju putnici biti ti koji će morati da se prilagode. Mreža linija više neće biti ista, pa makar bili primorani na uvođenje ekspresa. Sumnjam da bi reaktivirali postojeće "monstrume" nakon tolikih ulaganja (ma koliko iracionalna bila) koja treba opravdati ako ne značajno većim pozitivnim efektom na putovanja, onda makar drugačije koncipiranom mrežom linija. U fazonu, tražili ste šta ste hteli (hub&spoke bus>metro).
Pre će ovo dovesti do povećanja broja vozila na ulicama u pokretu, nego li do prilagođavanja i presedanja po nekoliko puta da se dođe do mesta gde se trenutno stiže direktno ili sa jednim presedanjem.

Daleko bilo i jedno i drugo. Fideri treba da budu frekventni, ali u kombinaciji sa ograničenim brojem presedanja. Džaba ulaganje u metro ako monstrumi kao najveći problem ostaju. Nadam se da će promeniti trasu metroa jer tada bi se moglo stići do Prokopa i KCS, ali i Savskog Trga i Trga Republike samo sa jednim presedanjam, u slučaju da ne produžavaju tramvaj dok ne izgrade krak ka Vidikovcu. Govoreći i ovom poslednjem tu bi ekspresi bolje funkcionisali. Btw. napravio sam lapsus u prethodnom postu. Trojka se ne penje na most, možda 11 premeste preko mosta. Znači još gore, oni koji bi želeli da ne presedaju tri puta imali bi na raspolaganju samo 9 (ako od 11 i direktnije 56 ne bude ništa).

U slučaju odabira varijante Prokop, provizije za račvanje tako nešto bi bilo izbegnuto. Može se presesti jednom na radijalnim putovanjima, dva puta (ne računajući sa metroa na metro) na dijametralnim dok bi drugi vidovi nudili efikasnu vezu na kraćim transverzalnim relacijama. Videćemo šta će da urade, no najvažnije da se ne ćuti. Mora se čuti i drugo mišljenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864096#p864096:1h36pm1y je napisao(la):
Marcus Lupus » Uto Jul 13, 2021 12:25 pm[/url]":1h36pm1y]Stanovnici Karaburme kako trče u Višnjičku u BIG i Lindu na šoping sa osmehom na licu i ništa im ne smeta, mogu isto tako i do metroa.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
Najjace da iko ko zivi na duze od minut hoda od Lidla i Biga ide tamo peske a ne kolima.
 
Džaba ulaganje u metro ako i tada bude potreba za monstrumima, koji bi bolje obavljali posao.
 
Vučko daj da formiramo pomeri Karaburmu, kad već metro nema smisla pomerati.
 
Помериће Карабурму ка Дунаву, тј. Ади Хуји :D
 
Karaburma na kojoj zivi stvarnih 50k ljudi je predmet sprdnje, al zato ste svi preozbiljni kada je rec o fiktivnih 40k ljudi na fiktivnoj zeleznickoj stanici :)
 
Карабурма је такође проблем али ово за железничку ниси у праву. За Карабурми је помени могуће решење са шатл-тролејбусом јој би стално кружио, за прокоп то није могуће.

Уосталом поредимо број становника са бројем путника што није баш исто .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864332#p864332:2uj9110g je napisao(la):
leobutters » 14 Jul 2021, 09:11[/url]":2uj9110g]Karaburma na kojoj zivi stvarnih 50k ljudi je predmet sprdnje, al zato ste svi preozbiljni kada je rec o fiktivnih 40k ljudi na fiktivnoj zeleznickoj stanici :)

U kom smislu je železnička stanica fiktivna? Ja sam mišljenja da jedna tema ne isključuje drugu ili smo zaista svi postali tako linearni u razmišljanju?
 
Мислим да је проблем што становници Карабурме нису свесни тачне трасе метроа, па мисле да ће станица Карабурма бити баш у Карабурми а не у Вишњичкој.
А проблем Прокопа јесте и проблем саме железнице у Србији, где је иста бескорисна већини становника земље због лошег реда вожње и још горег времена путовања.
 
Naravno da nisu svesni. Piše na mapama da je stanica Diljska, znači računam tu negde kod Biga, verovatno i ispod Višnjičke ka Adi huji. Ko živi na staroj okretnici, njemu od te stanice metroa uzbrdo treba sigurno 15-20 minuta peške do kuće. A 16/23/25 su mu sada ispred nosa. Totalni promašaj.

A što se tiče Prokopa, ne znam šta da vam kažem, ja sam siguran da tu nikada neće ni približno postojati dnevni protok od 40k ljudi ni sa metroom, a kamoli bez njega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864340#p864340:39d81vsp je napisao(la):
Steva » Sre Jul 14, 2021 9:42 am[/url]":39d81vsp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864332#p864332:39d81vsp je napisao(la):
leobutters » 14 Jul 2021, 09:11[/url]":39d81vsp]Karaburma na kojoj zivi stvarnih 50k ljudi je predmet sprdnje, al zato ste svi preozbiljni kada je rec o fiktivnih 40k ljudi na fiktivnoj zeleznickoj stanici :)

U kom smislu je železnička stanica fiktivna? Ja sam mišljenja da jedna tema ne isključuje drugu ili smo zaista svi postali tako linearni u razmišljanju?

па не искључује, али ево ја сам непријатно изненађен вучковим коментаром да је карабурма "расипање националне енергије"

нит живим на карабурми нит тамо икад идем, али једноставно је умоболно намерно склонити трасу од насеља зарад неких фиктивних објеката на депонији, исто као што је умоболно намерно склонити трасу од видиковаца и птичурина, и склонити је од прокопа

само што за прокоп могу да разумем да већину заболе јер је железница полумртва, а ко иде на дужи пут неће сигурно да цима кофере кроз бус, па тако ни кроз метро, већина просто иде таксијем или колима, али океј, логичније је спојити прокоп него ону смјехотресну станицу бгвоза на сајму, зато подржавам ПОМЕРИ МЕТРО
 
Ипак се на воз углавном иде јавним превозом - такси уме да изађе скупље од возне карте...
 
Izvinjavam zbog svog neumesnog komentara i ovim putem ga povlačim. Rastrzan sam obavezama oko udruženja i svojim poslom od koga živim, a povrh toga imam i rekonstrukciju stana koja je uletela jer je moje kupatilo praktično upalo u komšijino. Bilo je neumesno da u afektu tako grubo i nekorektno komentarišem. Ono što sam hteo reći je da su realne šanse da se izgura nešto što postoji u planskim dokumentima a to je varijanta Prokop-KCS iz ranog javnog uvida plana generalne regulacije. Inače, treba danas da ide prilog baš o tome u Beogradskoj hronici na RTS-u. Još jednom izvinite na mom komentaru.
 
Ma ako ćemo ozbiljno, komentar je skroz na mestu, potpuno bi gubljenje vremena bila priča oko pomeranja trase na Karaburmi jer je nekom na 15 minuta hoda, a 90% grada ga neće imati ni na 15 minuta kolima. Daj bože da stvarno rasture deponiju i srede Adu huju pa i da mi ne bude žao što su tako isplanirali liniju.

Samo što ja isto mislim da je i Prokop gubljenje vremena, jer ako železnica nije oživela do sada, neće ni kad metro prođe kroz Prokop. Ali ako Prokop pomogne u pomeranju na Klinički, opet je bar neka vajda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864376#p864376:3aktf9xz je napisao(la):
leobutters » 14 Jul 2021 12:46[/url]":3aktf9xz]Samo što ja isto mislim da je i Prokop gubljenje vremena, jer ako železnica nije oživela do sada, neće ni kad metro prođe kroz Prokop. Ali ako Prokop pomogne u pomeranju na Klinički, opet je bar neka vajda.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864348#p864348:3aktf9xz je napisao(la):
leobutters » 14 Jul 2021 10:10[/url]":3aktf9xz]A što se tiče Prokopa, ne znam šta da vam kažem, ja sam siguran da tu nikada neće ni približno postojati dnevni protok od 40k ljudi ni sa metroom, a kamoli bez njega.
Kada činiš sve da nešto bude zadnja rupa na svirali, onda ona to i bude. A svi vrlo dobro znamo čemu se podređuje metro. A sa tim stavom, Karaburma je bitna, a Prokop nebitan, nesvesno se vodenica nameće na njihovu stranu. I ovde nije samo pitanje Prokopa kao Prokopa samog za sebe, nego i KCS, ali i pitanje trasiranja treće linije metroa, koje znači mogućnost za bolju pokrivenost grada metroom. A to onda znači da ako linija 1 ide preko Prokopa i KCS, linija 3 može da ide preko Vukovog spomenika.
 
Grad pregovara sa Ruskom federacijom o kreditu od više stotina miliona evra koji se tiče proširenja BG voza, rekonstrukcije beogradskog železničkog čvora kao i kupovine novih garnitura. Čak je i delegacija grada Beograda bila u Moskvi tim povodom, verujem da ćemo više znati na jesen.

A sve linije BG voza se ukrštaju na Prokopu koji i jeste stanica Beograd Centar u smislu čvora. Zato podvlačimo da je prolazak metroa višestruko važan za istu i da će dovesti do prave renesanse železničkog saobraćaja kako u Beogradu tako i u Srbiji. Takođe, samo da se spusti neka kvalitetna linija kao recimo 40 i ili 41 na Prokop i već bi prestao biti percipiran kao crna rupa.

Takođe, izgradnjom pristupnica ka autoputu i transverzalom ka Deligradskoj će biti jasno da je Prokop 1km i malo jače od Slavije automobilom što je izuzetno ali sada nikome nije jasno jer je odsečen sa više strana.

https://rs.n1info.com/biznis/beogradski ... oc-rusije/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864379#p864379:grnbb15c je napisao(la):
vucko » 14 Jul 2021 12:55[/url]":grnbb15c]Grad pregovara sa Ruskom federacijom o kreditu od više stotina miliona evra koji se tiče proširenja BG voza, rekonstrukcije beogradskog železničkog čvora kao i kupovine novih garnitura. Čak je i delegacija grada Beograda bila u Moskvi tim povodom, verujem da ćemo više znati na jesen.
Samo da ne bude kao sa prugom od Pančevca do Pančeva.
 
Vrh