Пантограф » Pon Jul 12, 2021 12:23 am[/url]":1nx47nlv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863675#p863675:1nx47nlv je napisao(la):
Užice » 11 Jul 2021 03:02 pm[/url]":1nx47nlv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863220#p863220:1nx47nlv je napisao(la):
Пантограф » Čet Jul 08, 2021 9:49 pm[/url]":1nx47nlv]Verovatno najveći grad kontinentalne Evrope koji uopšte ni ne razmatra ozbiljno metro je - Zagreb. Jednako veliki, uz to i siromašniji Solun, u međuvremenu ga završava. I tu se opet vraćamo na afričke standarde eks-SFRJ kada su ove stvari u pitanju.
(Mnogo smo smešni mi sa ovih prostora kad kažemo za sebe da smo megalomani.)
Zagrebu realno metro ni ne treba,kad ima mnogo veći i autonomniji tramvajski sistem od Beograda,a ima i prigradsku železnicu sa poprilično većim taktom od stanja kakvo je trenutno u BG Vozu. Solun je manji grad od Zagreba,ima oko 320.000 stanovnika i uskoro dobija metro,a skoro podjednako veliki Novi Sad sa 290.000 stanovnika nema ni tramvaj.
Solun i Zagreb imaju po oko milion stanovnika (u Zagrebu ne računaju ni Veliku Goricu u Zagreb, a mi ovde bogme Surčin računamo u Beograd), štaviše, oba grada imaju isti osnovni pravac pružanja istok-zapad, jedino što je tamo gde je Novi Zagreb u Slolunu - more
A tramvaj je u najužem centru Zagreba spor kao sam vrag, baš na osi istok-zapad. Solun završava dve linije metroa, u Zagrebu ni ne pomišljaju da bi mogli da grade. Pritom je Solun žestoko osiromašio.
Pomenuti Novi Sad je polumilionski grad i da, treba mu efikasan tramvaj. Ali, dosta manji Segedin npr. tramvaj već ima, pa će za koju godinu on da vozi i do Subotice - koja nije uspela da održi svoju tramvajsku mrežu (i ukinula ga 1974, odmah posle naftne krize, ne plašeći se nove). Subotica i Segedin su bili potpuno jednake veličine 1918, sa po 90.000 stanovnika.
Sad se vrti na jednom portalu tekst kakav je haos bio sa prevozom u Beogradu 1984.
SFRJ i javni saobraćaj=nesvrstani svet, standardi boljih zemalja Afrike. Tako je i sa očekivanjima.